- Konu Yazar
- #1
selam arkadaşlar;
benim mobilyette süper 52 ama carbıratör çok benzin yiyor bunun carbıratör memesiyle alakası olabilirmi yada meme vidasını cok sıkmak yada yarıya kadar gevşetmek bununla alakası olabilirmi meme yi ne kadar sıkmalıyım yada ne kadar gevşetmeliyim lütfen ince ayar istiyorum yardım!!!
benim mobilyette süper 52 ama carbıratör çok benzin yiyor bunun carbıratör memesiyle alakası olabilirmi yada meme vidasını cok sıkmak yada yarıya kadar gevşetmek bununla alakası olabilirmi meme yi ne kadar sıkmalıyım yada ne kadar gevşetmeliyim lütfen ince ayar istiyorum yardım!!!