- Katılım
- 13 May 2008
- Mesajlar
- 7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bariyerler yeni yapılmadı mı bir ton masraf,başta üzerine modifikasyon düşünmeleri gerekirdi.:farao:
Bariyerler yeni yapılmadı mı bir ton masraf,başta üzerine modifikasyon düşünmeleri gerekirdi.:farao:
Oh ya sonunda düzgün yollara kavuşuyoruz.
İzlediğim, sevindirici bir haberi sizlerle paylaşmak istiyorum.
EN 1317 no ile Avrupa Standardında olan ''Lastik Bariyer'' öncelikli olarak İstanbul ve Büyükşehirlerdeki otoyollara ardından da tüm Türkiye'deki otoyollara uygulanacakmış.
http://www.lier.fr/en/Catalogue/Produit-2/EN-1317-European-Standard.html
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geç kaldılar bile...
Not: Ben hala yapabileceklerine inanmıyorum...
Çünkü motosiklet çevreci..
Çünkü çoğunlukla motosiklet parçaları otomobiller kadar pahalı değil..
Çünkü motosiklet vergileri arabalardan az..
Çünkü motosiklet daha az yakıt harcıyor..
Durumun analizi budur bence..