Honda Nsr125r Mi Yoksa Rx135 Mi Hangisi?

Katılım
1 Ara 2005
Mesajlar
336
PERFORMANS AÇISINDAN HANGİSİ? TERCİH EDERDİNİZ:bounce: TEŞKKÜRLER
 
Katılım
15 Eki 2005
Mesajlar
24
Bir ara bende nsr alsam mı diye düşünüyordum hatta satılık vardı bir tane 96 model ama 2 zamanlı olması işi bozuyor biraz,hemde eski modelleri var Türkiyede .Bu iki olay birleşince (2 zamanlı+eski model) iyi bir durum çıkmıyor ortaya,çünkü iki zamanlı motorlar kullanım dezavantajları dışında(duman,yağ benzin karıştırma,kötü ses) birde kolay yıpranmasıyla ünlüdür örneğin aprilia nın RS 125 inde 10.000 km de bir yanlış hatırlamıyorsam silindir blok değişmesi gerekiyor.

Görüntüsü güzel ama insanı uğraştırıp sonundada kendinden soğutucak bir motor olma olasılığı yüksek NSR 125 in bence...
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
441
Yok be yaw ne yaptın sen... :salut:

koskoca aprillayı çinli zat zut lardan beter yaptın. Aprilla 2 zamanlı bi makine olabilir ancak senin dediğin gibi 10.000 km de bir silindir bloğunun periyodik olarak değişmesi imkansızdır.

senin dediğin kullanım hatası veya bi arıza nedeniyle değişmiş olabilir.
 
Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
238
rx135 te 2 zamanlı ama o motorun üzerine grubunda başka motor tanımam iki kişi çok rahat 150 yapıyor.dezavantajı 2003ten sonra türkiyede satışı yasaklandı 1000km 1lt yağ yakıyor
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
544
RX 135 ile dik toprak tepeye çıkanını görmüştüm. Şekli pek iç açıcı olmasa da güçlü bir motor.
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
172
rx 135 in kötü yanları görüntü ve ses iyi yanları motor hacmine göre inanılmaz performans ve motorunun taş gibi olması iki zamanlıya laf atmamalı ben iki zamanlı taraftarıyım iki zamanlı motor esasında daha dertsizdir problemi daha kolay ve maliyetsiz çözülür ve çook seridir iki motor arasında seçim yapmak gerekirse kesinlikle rx 135 derim tam bir arı keşke temiz bir tanede ben bulsam
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
256
arkadaşlar iyi de nsr bir kere sport motor grubunda yer alır rx ise ayrı bir kategori de lütfen bunlara dikkat edelim..Nsr bir kere Avrupa da en çok satan ve tutulan bir modeldi okuduğum bir testte ise nsr için: TAM BİR GÜÇ SANTRALİ diye geçiyor.. ama evet tek kötü yanı ise 2zamanlı olması zaten Honda da bu yüzden Cbr125rr piyasaya sürdü...
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
227
Rx 135 GÖvdesİne Ve Motor GÜcÜne GÖre GÖrebİleceĞİm En Delİ Makİne Motor 3'den 2. Vİtese ÇektİĞİn Anda Bİle Teke Kalkiyo Motor
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
172
125 cc lik iki zamanlı bir racingle ancak 250 cc lik 4 zamanlı bir racing i karşılaştırabilirsin yoksa 2 zamanlı makine aynı hacimde 4 zamanlı makineyi yutar
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
85
arkadaşlar, bilginiz olmayan konularda atıp-tutmayın.. honda nsr ve yamaha rx ikiside 2 zamanlıdır.. ve 2 zamanlı motorlarda krom alasımlı silindir bloğu kullanıldığından yüksek performans sağlarlar ama 4 zamanlı bir motor kadar tabili uzun ömürlü değildirler.. nsr'in kasası race olduğundan hız için daha elverişlidir ama rx yüksek hızda oynamaya başlar.. ama temiz bir nsr bulman bence biraz zor...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst