Bir ara bende nsr alsam mı diye düşünüyordum hatta satılık vardı bir tane 96 model ama 2 zamanlı olması işi bozuyor biraz,hemde eski modelleri var Türkiyede .Bu iki olay birleşince (2 zamanlı+eski model) iyi bir durum çıkmıyor ortaya,çünkü iki zamanlı motorlar kullanım dezavantajları dışında(duman,yağ benzin karıştırma,kötü ses) birde kolay yıpranmasıyla ünlüdür örneğin aprilia nın RS 125 inde 10.000 km de bir yanlış hatırlamıyorsam silindir blok değişmesi gerekiyor.
Görüntüsü güzel ama insanı uğraştırıp sonundada kendinden soğutucak bir motor olma olasılığı yüksek NSR 125 in bence...