Çalınmaz dedim - çalındı 34nd7175 Pulsar 200ns

Katılım
6 Tem 2014
Mesajlar
1,890
Bajaj pulsar 200ns 34nd7175 çalındı yer Ataşehir örnek mah , yeğin sokak dikkat çeken farklılık yağ göstergesinin köşesi kırık. Yaş 41 hiç birşeyim çalınmazdı o nedenle daha Şoku atlatamadım , 155 kayıt bıraktım , karakoldayım.
 
Katılım
10 Haz 2016
Mesajlar
615
Geçmiş olsun, umarım bir mucize gerçekleşir de bulursunuz.
Bu şerefsizleri bir elden geçirmek lazım.
 
Katılım
13 May 2016
Mesajlar
57
Nasıl çalındı hocam, kilit vs. neler vardı motorda ve nereye bağlıydı.
 
Katılım
2 Ocak 2016
Mesajlar
242
şu şerefsizlerin üzerine düşülse, aransa, bulunsa, istanbulda zaten bu şerefsizliği yapan kişi sayısı çok yoktur, temizlenir.
 
Katılım
2 Ara 2012
Mesajlar
538
şu şerefsizlerin üzerine düşülse, aransa, bulunsa, istanbulda zaten bu şerefsizliği yapan kişi sayısı çok yoktur, temizlenir.

İstendiğinde elbet bulunur. Ensesi kalın birinin evine girilse, aracı vs çalınsa, suçlu(lar) 24 saat geçmeden hakim karşısına çıkarılabiliyorsa demek ki yapılabiliyormuş. Bu konularda meselenin çözümü için herkesin aklına polis gelse de daha yukarılara bakmak lazım
 
Katılım
6 Tem 2014
Mesajlar
1,890
Açıkçası karakol'da motora sorduk falan gibi birşey söylediler dedim bizim motor bulundu teslim edecekler , daha önce kaybolan cüzdanım blunmuştu mesela.
Ama değilmiş şikayetçi oldum , kamera bakmaya gideriz dediler 5 dakika bekle dediler sonra amir sen gidebilirsin döncez biz sana dedi kibarca :)
Ben gittim tam karşıda sağlı sollu iki kamera var zile bastım yarın gelir onlar ama birader sende çok açığa bırakıyordun dediler.Dedim hiç birşeyim çalınmazdı ona güvendim.Neyse yarın sabah gidip kameraların açısında ise görüntüleri alacağım.

Bu arada motosiklette hiç bir güvenlik önlemi yoktu , sadece direksiyonu kilitleyip bırakıyordum.(Kız arkadaşımda yarın tatile gideceğinden keyfi kaçmasın diye ona durumu çaktırmadım sabah motorun yerinde olmadığını görmeme rağmen , tepki vermemek biraz güç oldu.).Domino's sordum yeni sahra tarafına bak dediler.

Sonrasından Metrobüsle iş yerine geldim , Pulsar beni ne sıkıntılardan kurtarıyormuş , kaskı ve montu burada bırakıp eve geçeceğim.Yarın sabah gider görüntüleri alırım belki bir ipucu çıkar.

Motosikletimi şimdiden özledim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
668
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun. .Bu zamana kadar birşeyim çalınmadı diyerek ulu orta disk kilidi bile kitlemeden bırakmışsınız.Zorla gelin ben mantık hatalı bir insanım, geçmişime güvenerek geleceğimi umursamıyorum benden daha kolay bir hedef bulamazsınız demişsin.Bak yanlış anlama motorunun çalındığına harbiden üzüldüm berbat bir his ama bu zamana kadar hiçbirşeyim çalınmazdı şoktayım,çalınmadığı için hiçbir önlemim yoktu falan gibi söylemlerine sesli güldüm.İnşallah bundan sonra aklını başına alır elinden gelen en güzel tedbirleri alırsın. Yurdum insanının mizah edildiği konular geldi aklıma.
 
Katılım
6 Tem 2014
Mesajlar
1,890
Geçmiş olsun. .Bu zamana kadar birşeyim çalınmadı diyerek ulu orta disk kilidi bile kitlemeden bırakmışsınız.Zorla gelin ben mantık hatalı bir insanım, geçmişime güvenerek geleceğimi umursamıyorum benden daha kolay bir hedef bulamazsınız demişsin.Bak yanlış anlama motorunun çalındığına harbiden üzüldüm berbat bir his ama bu zamana kadar hiçbirşeyim çalınmazdı şoktayım,çalınmadığı için hiçbir önlemim yoktu falan gibi söylemlerine sesli güldüm.İnşallah bundan sonra aklını başına alır elinden gelen en güzel tedbirleri alırsın. Yurdum insanının mizah edildiği konular geldi aklıma.

Hırsızın hiç mi suçu yok diyeyim bende nasrettin hoca gibi...
Sen de haklısın ülkenin hali ortada , ama sevmiyorum site güvenliği gelir abi cama demir taktırsan der (güvenlik niye var demedim)
Sonuçta motosiklet hırsızlığı spesifik bir alan , işten anlamak lazım , polis önem verse azaltır mı azaltır.Bende nasılsa birşey olmaz diye kilit vb uğraşmıyordum.Neyse artık dersimizi aldık.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
1,381
Dostum ben adliyede çalışmama ve bütün hırsızları tanımama rağmen evimin kilitli kapalı garajına koyduktan sonra abus rs1 detecto alarmlı disk kilidini kuruyorum. daha sonra grade 80 zincir ve kırılamayan kilitle bağladıktan sonra branda ile örtüyorum. bazen de önüne araba çekiyorum. geçmiş olsun.
 
Katılım
7 Haz 2016
Mesajlar
229
Dışarıya bırakınca kesinlikle disk kilidi ve zincirle önlem almak lazım. Ortalık o.ç. kaynıyor. Geçmiş olsun umarım bulunur.
 
Katılım
24 May 2016
Mesajlar
29
Hocam öyle bir yerde keşke çalınmaz demeseydiniz de tedbir alsaydınız. Mustafa kemal mahallesindedir senin motor adım kadar eminim bak...
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
1,056
her işte bir hayır vardır, hırsızlık kötü bişey savunulacak yanı yok ayrı ama...

işallah tez zamanda bulursun
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
geçmiş olsun
pulsar parçalanıp satılacak bi motor değil yakın çevrede araştır bulunur
 
Katılım
6 Tem 2014
Mesajlar
1,890
Hocam öyle bir yerde keşke çalınmaz demeseydiniz de tedbir alsaydınız. Mustafa kemal mahallesindedir senin motor adım kadar eminim bak...

Örnek tekin durmuyor ama nerede ise 2-3 senedir hep aynı şekilde bırakırdım.
Orada ki pizzacıda yeni sahra'ya bak dedi ama mekanın yabancısıyım birde arkadaş üzülmesin diye ona söylemedim yarın kamera kayıtları için gidince bakarım şöyle bir.Bakalım kayıt varsa nasıl çalınmış göreceğiz.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
68
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valla hic bos laf yapilmasin. Goztepe de iki.gun once gelip kapali garajdan R25 caldilar. Ve burda 16 motor gitti elimizde kayit herbirsey var polis ilgilenmiyor. Baska seyler var isin icinde. Abi sen bostanci sanayi ve mustafa kemale bak.
 
Katılım
6 Tem 2014
Mesajlar
1,890
Valla hic bos laf yapilmasin. Goztepe de iki.gun once gelip kapali garajdan R25 caldilar. Ve burda 16 motor gitti elimizde kayit herbirsey var polis ilgilenmiyor. Baska seyler var isin icinde. Abi sen bostanci sanayi ve mustafa kemale bak.

Berfu kamyonetle mi çalmışlar ? Ben yarın görüntü varsa bakacağımda.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Valla ali rıza abi kendi malım çalınsa ancak bu kadar üzülürdüm içime oturdu yeminle bu kansız köpekler iyice azıttı bayramda gelmiş sonrasında komşu görmüş kimr baktın falan diyince kaçmış 2 gün önce gene gelmiş kesilmez zincir kilit aldım 3 set ama o.ç takmış kafaya annem görmüş bunu nspıyon srn orda falan yukarı çıkıcam demiş senin ne işin var burda bu binada demiş sana hesapmı vericem demiş kaçmış gitmiş o kadar çok bilendimki bu kansızı yakalarsam yeminlen motora bağlayıp bayır aşagı parçalana kadar sürükleyeceğim o derece delirtti beni toplam 2 motorda 2 set kesilmeyen 1 set baya buyuk kesilmeyen artı 2 set zincir kilit son olarakda 4 sette demirlere bagladığım zincir mevcut ben söküp takarken yoruluyorum ama kafam hala rahat değil 9 tsne kilit olmasına ragmen motor basına 4 1 tanede ıkı motpru birbirine bağladığım genede içim rahat değil umarım en kısa zamanda bulunur ama polis pek takmıyor senin araştırıp bulman gerekecek tekrar geçmiş olsun
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
68
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abi faceni ozelden yaz ekleyeyim. Videoyu da izleyebilirsin. Naked tarzi motorla gelip once celik aletle kapali garaji aciyor. Sonra iceri girip tam aciyor. O motorla iterek goturuyorlar. Ben bu civardaki kisilerden topladigim bilgiye gore ayni yere gotirduklerine eminim. Eger seninkinde imob varsa sonradan calistirmistir. Yoksa da fikirtepe tarafinda kamyona yuklendigi soyleniyor. Birsuru bilgi var iste.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:32 ----------

Dostum ben adliyede çalışmama ve bütün hırsızları tanımama rağmen evimin kilitli kapalı garajına koyduktan sonra abus rs1 detecto alarmlı disk kilidini kuruyorum. daha sonra grade 80 zincir ve kırılamayan kilitle bağladıktan sonra branda ile örtüyorum. bazen de önüne araba çekiyorum. geçmiş olsun.

Bize anadolu yakasi hirsizlarini soylerseniz memnun oluruz madem bir ayda onalti motoru ayni bolgeden calan ekibi. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst