Çalınmaz dedim - çalındı 34nd7175 Pulsar 200ns

Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
Bu konudaki motosikletle üsküdar'dan Mecidiyeköy'e geldim bıraktım kapalı yerde durdu 6 sene.
Lastikler gidik , akü iptal , kontak kısmını ben aldım.
Nasıl değerlendirmek lazım ? vergileri ödedim.

Hocam öncelikle tekrardan geçmiş olsun. Yıllar önce yazdığım yorumu okudum da, epey geçmiş üstünden... O kadar senedir yatırmanız şaşırttı.
Güzelce A'dan Z'ye bir bakım yapıp binebilirsiniz bence hocam. Bütçeniz varsa mutlaka bu yola gidin derim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst