Çalınmaz dedim - çalındı 34nd7175 Pulsar 200ns

Katılım
6 Tem 2014
Mesajlar
1,890
Motorun kaskosu var mıydı?

çekinerek söylüyorum yoktu ...
Yukarı daki arkadaşa gelince hırsızlık olur , ben belki görece önlemsiz bırakmış olabilirim (3 yıldır belli aralıklarla buraya bıraktım motorumu) , ama bu hırsızlığı normalleştirmez , polis en azından biraz emek harcasa dediğiniz gibi disk kilidini kırıp götüren çocukları belki yakalamaz ama organize çalışanları yakalar.
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
1,462
geçmiş olsun ama "Dedim hiç birşeyim çalınmazdı ona güvendim." yani bana çok saçma geldi bu düşünce tarzınız :)
 
Katılım
6 Tem 2014
Mesajlar
1,890
geçmiş olsun ama "Dedim hiç birşeyim çalınmazdı ona güvendim." yani bana çok saçma geldi bu düşünce tarzınız :)

Benim ki biraz inanmak isteyip inanmaktı , mesela eve hırsız girer evde açıkta bile para olmasına rağmen bomboş çıkar , sağda solda notebook unuturum giderim ayırmışlar beni bekliyorlar , cüzdan kaybederim , cüzdanı bana ulaştırırlar genelde geçmişim böyle idi.
Motoru da yaklaşık olarak 3 senedir bu şekilde bırakıyordum :) Demek ki artık kredimiz bitmiş artık 2 zincirle bağlarım.
 
Katılım
25 Şub 2016
Mesajlar
286
Üstü kapalı yazman, hoşuna bile gittiğini gizleyememiş. Biraz büyüyünce başkasının oyuncağının çalınmasının sana fayda etmediğini, bir gün seninki de çalınırsa, o gün biriside kalkıp "x kilidi değilde y yi takmadığın için önemsemedim, resmen davet etmişsin" yazarsa anlarsın.

Olayla ilgili kronolojik bir ayrıntı vermese de benim anladığım arkadaşına gitmiş, site güvenliğine de güvenerek motoru oraya bırakmış, ama motor çalınmış.

bu yüzden bi ton para verip kasko parasına kilit aldım. En iyisini kullanıyorum, yol üstünde 2dk markete girsem birini veya ikisini birden takıyorum. yani önlemimi alıyorum buna rağmen çalınırsa benim değil hırsızın üstün başarısı sebebiyle olacağından ne ben ah vah ederim ne de o dediğin lafı söyleyecek biri çıkmaz sen rahat ol.
 
Katılım
14 Haz 2016
Mesajlar
11
Benim ki biraz inanmak isteyip inanmaktı , mesela eve hırsız girer evde açıkta bile para olmasına rağmen bomboş çıkar , sağda solda notebook unuturum giderim ayırmışlar beni bekliyorlar , cüzdan kaybederim , cüzdanı bana ulaştırırlar genelde geçmişim böyle idi.
Motoru da yaklaşık olarak 3 senedir bu şekilde bırakıyordum :) Demek ki artık kredimiz bitmiş artık 2 zincirle bağlarım.

Çok geçmiş olsun yaklaşık 1 ay önce bir arkadaşımında pulsar 200ns i maltepeden çalındı geçen bir taksiciyle muhabbette denk geldik onunda 200ns ini çalmışlar şerifalinin taksicisiydi ümraniyede oturuyormuş bayağı anlattı hiç bir şey bulamamış.
Şahsen benim fikrim bu işin normal bir şekilde yapılmadığı kesin.İstanbul da hele ki ümraniye gibi merkezi bir yerde oturan taksicinin motoru çalınıyor ve bulunmuyorsa bu işin arkasında bayağı bir destek vardır...
 
Katılım
13 Tem 2015
Mesajlar
683
bu yüzden bi ton para verip kasko parasına kilit aldım. En iyisini kullanıyorum, yol üstünde 2dk markete girsem birini veya ikisini birden takıyorum. yani önlemimi alıyorum buna rağmen çalınırsa benim değil hırsızın üstün başarısı sebebiyle olacağından ne ben ah vah ederim ne de o dediğin lafı söyleyecek biri çıkmaz sen rahat ol.

Hırsızın üstün başarası nedeniyle helal hoş olsun, güle güle binsin parçalasın diyorsun yani.. :cherry:
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
1,521
Bisiklet bile kullansam en korktuğum şey bir sabah uyanıp malımı bıraktığım yerde bulamamaktır.

Çok geçmiş olsun.

" Bir musibet bin nasihatten iyidir " denilip yola devam edilmeli.

Belkide " çalınmaz dedim " düşüncesi gelecekte sahip olacağınız ve daha büyük değeri olan bir motosiklet için sizi üzecek şekilde gelişecekti.

En azından bundan sonra daha iyi önlem alınabilir.
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
1,462
Benim ki biraz inanmak isteyip inanmaktı , mesela eve hırsız girer evde açıkta bile para olmasına rağmen bomboş çıkar , sağda solda notebook unuturum giderim ayırmışlar beni bekliyorlar , cüzdan kaybederim , cüzdanı bana ulaştırırlar genelde geçmişim böyle idi.
Motoru da yaklaşık olarak 3 senedir bu şekilde bırakıyordum :) Demek ki artık kredimiz bitmiş artık 2 zincirle bağlarım.

eee ne demiş atalarımız çekirge 1 sıçrar 2 sıçrar 3. de ... :mrgreen: neyse tekrar geçmiş olsun.
 
Katılım
6 Tem 2014
Mesajlar
1,890
Pulsar 200NS benim Nirvanamdı , Ama dersimi aldığım kesin.Tekrar motor alınca mecburen çanta ve kilit olayına gireceğim.Çünkü görüldüğü kadarı ile polisler olayın üzerine pek düşmüyorlar.Bu kadar kamera vb yokken.

Bisiklet bile kullansam en korktuğum şey bir sabah uyanıp malımı bıraktığım yerde bulamamaktır.

Çok geçmiş olsun.

" Bir musibet bin nasihatten iyidir " denilip yola devam edilmeli.

Belkide " çalınmaz dedim " düşüncesi gelecekte sahip olacağınız ve daha büyük değeri olan bir motosiklet için sizi üzecek şekilde gelişecekti.

En azından bundan sonra daha iyi önlem alınabilir.
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
854
kendi motorum calinmis gibiyim su an.. mesajlardan sirf seninkini okudum, birisinde, görüntüde belli olyor, sirtlamis götürmüsler, polis aldi kayitlari, aha bulundu gibi selyer bekledim ama maalesef..

gecmis olsun kardes.. kendi motorumu güvene almak icin baya bi zahmet cekiyourm, ugrassalar götüremezler mi, götürürler ama en azindan lan keske olmamasi icin eziyete devam.. bu kadar kolay caldirmam malimi demeliyiz sanki..

zincir, alarmli frendisk kilidi mi, alarm mi, kamera mi, allah ne verdiyse aga..
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Birader ne yaptın sen yaa... Kapalı garajdaki motorum için gece ses duyunca camdan dışarı çıkıp bakıyorum acaba bu sefer kırıp girdiler, götürüyolar mı diye. Bu ohalden dolayı kaos malesef daha da artacak. Sokak çeteleri, gasp, cinayet, hırsızlık iyice azacak. İç işlerinin ve polisin çok ayrı dertleri var çünkü bu aralar. Önleminizi alın.
 
Katılım
19 Kas 2015
Mesajlar
278
Birader ne yaptın sen yaa... Kapalı garajdaki motorum için gece ses duyunca camdan dışarı çıkıp bakıyorum acaba bu sefer kırıp girdiler, götürüyolar mı diye. Bu ohalden dolayı kaos malesef daha da artacak. Sokak çeteleri, gasp, cinayet, hırsızlık iyice azacak. İç işlerinin ve polisin çok ayrı dertleri var çünkü bu aralar. Önleminizi alın.

Beni anlatmışsın resmen, en ufak bi tıkırtıdan kıllanmaya başladım. Birde bir kaç arkadaşın garajlarını imha edip motorlarını çalmışlar, bunlarıda duyunca iyice paronayaklaştım...
 
Katılım
6 Tem 2014
Mesajlar
1,890
Eyvallah Kardeşim , açıkçası pek ümidim yok , dersimizi aldık bundan sonra ki süreçte artık yeni motor alınca 2 zincir , disk kilidi ve alarm muhakkak olacak bunların taşınması içinde arkaya hiç sevemediğim çantalardan bir tane takacağım artık.Yapacak bir şey yok.Motorlar çalınmada araba ile aynı kategoride değerlendirilmeye başlanmadığı sürece ve biz bunun için kamuoyu oluşturmadığımız sürece bu böyle devam edecek.


kendi motorum calinmis gibiyim su an.. mesajlardan sirf seninkini okudum, birisinde, görüntüde belli olyor, sirtlamis götürmüsler, polis aldi kayitlari, aha bulundu gibi selyer bekledim ama maalesef..

gecmis olsun kardes.. kendi motorumu güvene almak icin baya bi zahmet cekiyourm, ugrassalar götüremezler mi, götürürler ama en azindan lan keske olmamasi icin eziyete devam.. bu kadar kolay caldirmam malimi demeliyiz sanki..

zincir, alarmli frendisk kilidi mi, alarm mi, kamera mi, allah ne verdiyse aga..
 
Katılım
6 Tem 2014
Mesajlar
1,890
Yeni bir gelişme oldu...

Evvelsi gün akşam eve gittim bir tebligat (Bizim bir postacı abla var işyerine dağıtım yapan bazen evrak getirdiğinde soruyorum hayırdır abla diye , o da devletten geliyor ne hayır olacak ya cezadır , ya mahkemedir , ya ödeme emridir der)

Acemisiyiz ya dedim motoru buldular ya da hırsızları yakaladılar , gelen kısmı da tam okunmuyor (arkadaş trafik dedi) , dedim herhalde benden sonra motoru kuralsız kullandılar ceza yediler bir ipucu olur.Sabah gittim muhtarlığa evrağı aldım.

ceza.jpg


hırsızlardan sonra bir de devlet baba vurmuş , yeri tam anlayamadım ama bu yolda son üç senedir sol şeritten 100 üstü hızlarla gidiyorum ve sol şeritten 100'ün altında giden bir araba nadirin nadiridir trafik açıkken.

Bu mobeseler vb'de bize ceza keserken var , daha önce bu forumda yayınlanan motosiklet kazası görüntülerinde aynı yerde aynı şekilde 4 kaza olmasına rağmen görüntülerin seyirlik olması için var , oradan ders almaya gelince yok , hırsızı bulmaya gelince yok :).Devlete ve hükümet yetkililerine derin teşekkürlerimi sundum ohal sınırları içinde.

Bu arada bir resim vb olur o da yok.Yeni motor almak için para denkleştirken bir de bu hiç iyi olmadı.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Tem 2015
Mesajlar
683
106 ile hız sınırını %30 aştığın için 402tl ceza yazmışlar. Limit 80 miymiş o yolda. Motor ufak olduğu için radardan korkmuyordum fakat tetikte olmak lazımmış. Özellikle okul önleri en zorlandığım yerler. Gece bile okul görünce hızlıca yavaşlıyorum, sanki reflex olmuş.

Merak ettim kamera kaydı bulabildin mi?
 
Katılım
6 Tem 2014
Mesajlar
1,890
Bölgenin yabancısı olduğumdan birazda vakitsizlikten çok fazla aramadım , karşıda iki kamera vardı onlarda takılı değil kameralarımız dediler , malesef kayıt yok , aslında tecrübe için iyi olacaktı.Karakolu aradım gittiklerini düşünmüyorum ama biz de kamera bulamadık dediler.
Cezaya gelince bu yol son 3 senedir hergün geçtiğim yol ve trafiğin 90km/s altında aktığı nadir bir yoldur-trafik yokken.İşin garibi normalde bu cezalarla bir resim vb gelir hiç birşey yok , ne radar kaydı , ne resim sanki tamamen kestik biz sana ceza modunda.Bizim oralarda alacağına şahin vereceğine karga diye bir söz vardır.Poliste benim motoru bulmaya gelince kamera yok , ceza kesmeye gelince kamera çok :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst