- Katılım
- 21 Kas 2011
- Mesajlar
- 84
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar. Herkese iyi günler dilerim. Bİ ARKADAŞIM 2 sene önce motosikletini çaldırmış. Devri kendisindeymiş fakat sigortasını hiç yaptırmamış. Zaten binmiyordum motora diyor. Motoru çaldırdıktan 3-4 ay sonra farketmiş çalındığını. Aklı başına yeni gelmiş. Bu arkadaşın motoru üstünden düşürmesi için yapması gereken işlemler nelerdir ? Bu kadar sorumsuzluk olmaz bence de.
Tamam tamam beni yakaladınız. Benim o sorumsuz. Motorum java 350 ts idi 92 model. Vizesi de yoktu. (Allah'ım nası bi belaya bulaşmışım ben)
Tamam tamam beni yakaladınız. Benim o sorumsuz. Motorum java 350 ts idi 92 model. Vizesi de yoktu. (Allah'ım nası bi belaya bulaşmışım ben)