ÇALINAN CBR 600 F 2006 KIRMZI MOTORUM 34 TH 5562

Katılım
19 Haz 2014
Mesajlar
13
arkadaşlar merhaba
12 haziran da ( kandil gecesi ) Güngören tozkoparan da tozkoparan birlik spor lokali önünden 2006 model cbr 600 f kırmızı renkli 34 TH 5562 plakalı motosikletim çalınmıştır. direksiyon kilidi aktifti alarm yoktu.12 haziran tarihinde herzamn bıraktığım yerde döndüğümde motorumu bulamadım. Gören duyan arkadaşlardan rica ediyorum 532 655 1786 nolu telden bana ulaşabilirler.. 3000 TL ÖDÜL VARDIR BİLGİ VERENE...

*ORJİNAL EKZOZ
*MİCHELİN PİLOT ROAD 3 LASTIKLER
*GRENAJLAR YENİ BOYANMIŞTI STİCKERLERİN HİÇ BİRİ YAPIŞTIRILMAMIŞTI
*SİNYALLİ DİKİZ AYNALAR
*LED STOP LAMBASI
*DEPONUN SOLUNDA DÜŞMEDEN EZİK VARDI MACUNLA DÜZELTİLMİŞ
*SAĞ SOL ŞASEDE ÇİZİKLER VARDI

AKLIMA GELEN DETAYLARI
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Umarım çabucak bulursun.
Geçmiş olsun.
 
Katılım
19 Haz 2014
Mesajlar
13
inş arkadaşlar ..şimdi sahibinden.com a da ilan verdim 169044316 nolu ilandan resimleri var.
aman dikkat edelim havalar ısınınca şerefsizler azıyor
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
646
inşallah en kısa sürede bıraktığınız gibi bulursunuz. geçmiş olsun.
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Geçmiş olsun.
İnşallah en kısa sürede hayırlısıyla bulabilirsiniz.
 
Katılım
19 Haz 2014
Mesajlar
13
Dostlar direksiyon kiliti vardı normal kilit ve alarm yoktu. Şantiye bekçi kulübesinin 5 m arkasında bırakıyordum ordan gitti..apices - aminn
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
232
Geçmiş olsun kardeşim inşAllah en kısa zamanda bulunur.
Milletin malına göz dikenleri dar ağacında sallandırmak lazım.
 
Katılım
19 Haz 2014
Mesajlar
13
aman arkadaşlar dikkat.. eski motor diye kimse kaskoda yapmıyor yapanlarda yapmayalım diye motorun yarı parasını çekiyo.. mecburen kilit gps alarm takviyesi yapmak lazımdı bunları değerlendirememiş bir motorcu olrak sonuç ortada...
 
Katılım
19 Haz 2014
Mesajlar
13
arkadaşlar dikkatli olalım 3 ay olucak nerdeyse hiç bir haber yok gittiğimiz kapıların hepsi duvar lanet olsun
 
Katılım
19 Haz 2014
Mesajlar
13
ARKADAŞLAR MOTORUM BULUNDU..

Neyazıkkı motor çalındığı tarihten tam 5 gün sonra zeytinburnun da terk edilmiş halde bulmuşlar masko otoparkına çekmişler. tam 5 ay sonra motoru oraya çeken çekici emniyetten kayıtlara ulaşıp dün beni aradı abi 5 aydır otoparta bi motor var gel motora sahip çık çürüyüp gidecek dedi.hemen atlatım sur içindeki masko otoparka gittim bizim motor kuzu kuzu yatıyo motorların arasında.emniyetten işlemlerini bitirip günlüğü 5 liradan 750 tl otopark parasını ödedikten sonra motoru aldım direksiyon kiliti kırıktı kontakta hafif zorlama vardı tahmin ediyorum ki çalıştıramadıkları için bi kenara atıp kaçmışlar..resim eklemeyi bilmiyorum ama deneyeeğim motorun tutanağı ve resimleri...
Arkadaşlar biz ilgilenmezsek kimse sormuyo beni polis değil ÇEKİÇİ aradı 5 gün sonra bulunan motordan 5 ay sonra çekicinin sayesinde haberim oldu. darısı başınıza tavsiyem yedi eminli bütün otoparkların tellerini adreslerini bulun tek tek gidin SAKIN AMA SAKIN POLİSİN SİZİ ARAMASINI BEKLEMEYİN..


http://imageshack.com/a/img537/9209/Zk3dyk.jpg
http://imageshack.com/a/img673/3425/Vnbtkq.jpg
http://imageshack.com/a/img674/5833/O0sVw9.jpg
http://imageshack.com/a/img540/6223/1GsmGg.jpg
http://imageshack.com/a/img905/9393/jUJw53.jpg
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
Geçmiş olsun bulunmuş olması güzel bir haber. Acaba motoru orada bilerek 5 ay tutmuş olabilirler mi 750 TL otopark ücretinin birikmesi için ? Bugün sizi arayan adam yine aynı yolla 5ay önce de arayabilirdi. Neden bu kadar beklemiş olabilir.
 
Katılım
10 Eyl 2014
Mesajlar
330
Geçmiş olsun bulunmuş olması güzel bir haber.

Para için yapacaklarını sanmıyorum İstanbul'daki otoparklar dolup taşıyordur zaten
 
Katılım
19 Haz 2014
Mesajlar
13
teşekkürler arkadaşlar daha bir sürü motor vardı hepsi üstüste konuştuk ordaki vatandaşla 3 yıllık araçlar bile var dedi..
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
59
Evet benim motorumun cekildigi otoparkta motor mezarligi gibiydi ancak hepsi scooter di sanirim insanlar nasil olsa ucuzdu diye pesine dusmuyorlar. Buyuk ve vitesli tek motor benimkiydi. Bu arada bulunmus olmasina cok sevindim umarim zarar ziyan yoktur..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ARKADAŞLAR MOTORUM BULUNDU..

Neyazıkkı motor çalındığı tarihten tam 5 gün sonra zeytinburnun da terk edilmiş halde bulmuşlar masko otoparkına çekmişler. tam 5 ay sonra motoru oraya çeken çekici emniyetten kayıtlara ulaşıp dün beni aradı abi 5 aydır otoparta bi motor var gel motora sahip çık çürüyüp gidecek dedi.hemen atlatım sur içindeki masko otoparka gittim bizim motor kuzu kuzu yatıyo motorların arasında.emniyetten işlemlerini bitirip günlüğü 5 liradan 750 tl otopark parasını ödedikten sonra motoru aldım direksiyon kiliti kırıktı kontakta hafif zorlama vardı tahmin ediyorum ki çalıştıramadıkları için bi kenara atıp kaçmışlar..resim eklemeyi bilmiyorum ama deneyeeğim motorun tutanağı ve resimleri...
Arkadaşlar biz ilgilenmezsek kimse sormuyo beni polis değil ÇEKİÇİ aradı 5 gün sonra bulunan motordan 5 ay sonra çekicinin sayesinde haberim oldu. darısı başınıza tavsiyem yedi eminli bütün otoparkların tellerini adreslerini bulun tek tek gidin SAKIN AMA SAKIN POLİSİN SİZİ ARAMASINI BEKLEMEYİN..


http://imageshack.com/a/img537/9209/Zk3dyk.jpg
http://imageshack.com/a/img673/3425/Vnbtkq.jpg
http://imageshack.com/a/img674/5833/O0sVw9.jpg
http://imageshack.com/a/img540/6223/1GsmGg.jpg
http://imageshack.com/a/img905/9393/jUJw53.jpg

kardeş geçmiş olsun..bişey geldi aklıma...burada otopark sahibinin bi yanlışı var...savcılığa şikayette bulunsana o şahıs hakkında...çalıntı mal bulundurmak suçtur..otopark yönetmeliğine göre (AVM otoparkı değil sonucta)bunun belli bir cezası var..örnek veriyorum...

http://otomobilsayfasi.com/haber/calinan-araca-park-faturasi-kesildi/591140

İstanbul Fatih’te 2010’da çalınan aracı polis tarafından bulunarak bir otoparka çekilen ama kendisine haber veilmeyen M.N., otoparktan kendisine 2 yıl sonra gönderilen 9 bin 250 TL’lik fatura karşısında şoke oldu. Borç nedeniyle hakkında icra takibi başlatıldığını belirten M.N., polislerden şikayetçi oldu Yapılan savcılık soruşturmasından sonucunda memur A.T hakkında görevi ihmal suçundan 6 aydan 2 yıla kadar hapis istemiyle dava açıldı. Dava önümüzdeki günlerde başlayacak. (GazeteVatan/Gülçin Acar)

Kaynak: http://otomobilsayfasi.com/haber/calinan-araca-park-faturasi-kesildi/591140#ixzz3JAlVLZsz

ya görevi ihmalden ya emniyeti suistimalden bir ceza kesilir...sonucta o arac oraya geldiği gün giriş kayıtları vs hepsi olmalı...ödediğin parayı geri iste vermezse o düşünsün gerisini...özel otoparksa sahibinin Trafik Vakfına ait ise ilgili memurların yani Trafik Vakfı yöneticilerinin ceza alması lazım...çünkü Trafik Vakfı İstanbul Valiliğine bağlı bir özel vakıf...

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:56 ----------

birde istersen başlığı ya sildiriver ya bulundu yazdırıver..şimdi sen yolda giderken bu forumdan bir üye bu konuyu okuyup hırsız diye 155 i bile arayabilir seni ihbar edebilir o bağlamda olur olur burası TR...
 
Katılım
1 May 2014
Mesajlar
204
Kardeşim ilanın ilk açıldığında görmüştüm aşırı sevindim o zincirle yürütme bir sök zinciri yağla vs kötü paslanmış ama onun dışında iyi görünüyor makinan da orjinalmiş plakalığı sökülmemiş nadir 600f lerden :)


Bundan sonra sana tavsiyem
1-kumandalı alarm
2-alarmlı disk kilidi

Toplamda 200 lira tutmaz ama büyük zararda kurtarır.
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
641
Calindigina mi uzuleceksin, bulunduguna mi sevineceksin, otopark parasina mi kizip sasiracaksin ... boyle gider de gider :) gecmis olsun allah kaza bela vermesin iyi gunlerde kullan artik
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst