ÇALINAN CBR 600 F 2006 KIRMZI MOTORUM 34 TH 5562

Katılım
10 Kas 2014
Mesajlar
506
Cok sevindim kardesim hayirlisi olsun5 aydir aramayan polise oto parkciya ne demeli yazik degilmi ya
 
Katılım
4 Ağu 2014
Mesajlar
665
ARKADAŞLAR MOTORUM BULUNDU..

Neyazıkkı motor çalındığı tarihten tam 5 gün sonra zeytinburnun da terk edilmiş halde bulmuşlar masko otoparkına çekmişler. tam 5 ay sonra motoru oraya çeken çekici emniyetten kayıtlara ulaşıp dün beni aradı abi 5 aydır otoparta bi motor var gel motora sahip çık çürüyüp gidecek dedi.hemen atlatım sur içindeki masko otoparka gittim bizim motor kuzu kuzu yatıyo motorların arasında.emniyetten işlemlerini bitirip günlüğü 5 liradan 750 tl otopark parasını ödedikten sonra motoru aldım direksiyon kiliti kırıktı kontakta hafif zorlama vardı tahmin ediyorum ki çalıştıramadıkları için bi kenara atıp kaçmışlar..resim eklemeyi bilmiyorum ama deneyeeğim motorun tutanağı ve resimleri...
Arkadaşlar biz ilgilenmezsek kimse sormuyo beni polis değil ÇEKİÇİ aradı 5 gün sonra bulunan motordan 5 ay sonra çekicinin sayesinde haberim oldu. darısı başınıza tavsiyem yedi eminli bütün otoparkların tellerini adreslerini bulun tek tek gidin SAKIN AMA SAKIN POLİSİN SİZİ ARAMASINI BEKLEMEYİN..


http://imageshack.com/a/img537/9209/Zk3dyk.jpg
http://imageshack.com/a/img673/3425/Vnbtkq.jpg
http://imageshack.com/a/img674/5833/O0sVw9.jpg
http://imageshack.com/a/img540/6223/1GsmGg.jpg
http://imageshack.com/a/img905/9393/jUJw53.jpg

Hocam tekrar geçmiş olsun kendi motorumu bulunmuş gibi sevindim..

Bilgi amaçli soruyorum masko ikitelli masko mu hangi yedi eninde buldun?
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Bu XmXXXXX XXXXXXXXXXun memleketinde polis anca vatandaş coplamaya yarar.
 
Katılım
19 Haz 2014
Mesajlar
13
Arkadaşlar buluntu motorları yedieminli otoparklara çekiyorlar.o otopark hangi ilçedeyse oranın ilçe emniyeti bize bilgi vermesi gerekiyor ama hikaye tabi.. masko otoparkı Zeytinburnu sur içinde kız öğrenci yurdunu geçince sağda kalıyo. belki 100 adet motor vardı çeşitli renk hacim ve tarzda çoğu hurda olmuştu..peşine düşelim arkadaşlar tek tek gidip soralım mal bizim yine bizim canımız yanır ve kimsenin umrunda değil
 
Katılım
1 Haz 2011
Mesajlar
398
Geçmiş olsun ufak tefeği dışında çok sıkıntılı durmuyor en azından hala tek parça.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
1,442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Haber veren elemana şükret. İşin polise kalsaydı o motoru bir daha zor görürdün.
 
Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
33
Dostum çok sevindim darısı bizim başımıza. Benim de 600f çalındı 2001 model sarı şişli osmanbeyden çalındı 5 şubat 2015 de. Hala bir haber yok, bulmaya çalışıyoruz. Umarım yakın zamanda bulurum.

Sari 2001 model Honda cbr 600f motorum calindi.
Bulana ödül verilecektir.
5.2.2015 saat 22:00 ile 6.2.2015 saat 02:50 arasinda osmanbey de matbaaci osmanbey sokak sisli den motorum calindi.
34 Zk 9380 plakali koltukta yirtik var arka maşada ohlins etiketi ve depo rengi grenajdan daha acik sari.
Irtibat 0532 151 27 30

10450792_10152809881993500_1917089392799269961_n.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst