- Katılım
- 10 Kas 2014
- Mesajlar
- 506
Cok sevindim kardesim hayirlisi olsun5 aydir aramayan polise oto parkciya ne demeli yazik degilmi ya
ARKADAŞLAR MOTORUM BULUNDU..
Neyazıkkı motor çalındığı tarihten tam 5 gün sonra zeytinburnun da terk edilmiş halde bulmuşlar masko otoparkına çekmişler. tam 5 ay sonra motoru oraya çeken çekici emniyetten kayıtlara ulaşıp dün beni aradı abi 5 aydır otoparta bi motor var gel motora sahip çık çürüyüp gidecek dedi.hemen atlatım sur içindeki masko otoparka gittim bizim motor kuzu kuzu yatıyo motorların arasında.emniyetten işlemlerini bitirip günlüğü 5 liradan 750 tl otopark parasını ödedikten sonra motoru aldım direksiyon kiliti kırıktı kontakta hafif zorlama vardı tahmin ediyorum ki çalıştıramadıkları için bi kenara atıp kaçmışlar..resim eklemeyi bilmiyorum ama deneyeeğim motorun tutanağı ve resimleri...
Arkadaşlar biz ilgilenmezsek kimse sormuyo beni polis değil ÇEKİÇİ aradı 5 gün sonra bulunan motordan 5 ay sonra çekicinin sayesinde haberim oldu. darısı başınıza tavsiyem yedi eminli bütün otoparkların tellerini adreslerini bulun tek tek gidin SAKIN AMA SAKIN POLİSİN SİZİ ARAMASINI BEKLEMEYİN..
http://imageshack.com/a/img537/9209/Zk3dyk.jpg
http://imageshack.com/a/img673/3425/Vnbtkq.jpg
http://imageshack.com/a/img674/5833/O0sVw9.jpg
http://imageshack.com/a/img540/6223/1GsmGg.jpg
http://imageshack.com/a/img905/9393/jUJw53.jpg
http://www.cihan.com.tr/news/OZEL-C...-6-ay-sonra-haber-verildi_3793-CHMTYxMzc5My8x
arkadaslar yukaridaki linkte basimdan gecen olayi anlattigim röportaj var belki sesimizi biyerlere ulastirabiliriz..