Motosiklet Eğitmeni
- Katılım
- 27 Ocak 2008
- Mesajlar
- 11,727
750 de be abi şuna;sevın da neymiş![]()
Öyle deyince daha havali oluyor.:cherry:
750 de be abi şuna;sevın da neymiş![]()
mrb "norton" çok özel bir makina...
yeni çıkan bir film var hemen hemen motorun üstünde ve varmaya değil gitmeye dayalı bir konusu var (tavsiye ederim) o filmde de yine bir norton başrolde...
film adı "one week" ("bir hafta")
Inox, aliminyum degil.
Bakalim bir seven fifty yakaladim.
Daha 19bin km de.
Fiyati biraz yuksek ama makina piril piril.
Takas uyarsa, guzel bisey hazirlayabilirim diye dusunuyorum.
Yarisacak hale getirebilirsem, ki bu en az 1 yilimi alir, iste o zaman tadindan yenmeyecek.:cat:
http://www.sahibinden.com/10000_km_de_honda_cx_400_euro-14WQQaXQQ7329035WQQpXQQdisplayitem
resmi yükleyemedim, şirket filitresi upload engelliyor ama bu motosikletin üstündeki egsoz akrapoviç ( 1500 tl ) motor 3000tl![]()







Motor muallimi;
o makinayi ben yerinden kaldirana kadar millet yarisi bitirir.
Ama tip dersen 10 numara.:cat:
burada seçenek var da güçlü bişeye mi binmedik:silent: Bir de cb750'ler polis çıkması bayağı kaçanı kovalamıştır,tercih meselesi. Bizim adalar'da cafelerin önünde yarış pisti yok zaten:queen:
mrb "norton" çok özel bir makina...
yeni çıkan bir film var hemen hemen motorun üstünde ve varmaya değil gitmeye dayalı bir konusu var (tavsiye ederim) o filmde de yine bir norton başrolde...
film adı "one week" ("bir hafta")
Abi, diğerini kendine ayırdın galiba:cherry:
Orjinal egsozları ne kadardır acaba:silent:
http://www.sahibinden.com/cok_temiz_cx_500_46_000km-23WQQaXQQ16069351WQQpXQQdisplayitem
![]()
O filmi bende bir bulim bakim. Önerildiyse güzeldir.
http://www.sahibinden.com/10000_km_de_honda_cx_400_euro-14WQQaXQQ7329035WQQpXQQdisplayitem
resmi yükleyemedim, şirket filitresi upload engelliyor ama bu motosikletin üstündeki egsoz akrapoviç ( 1500 tl ) motor 3000tl![]()
Bu topikten midir nedir... Bende bişeyler yapıcam galiba...ale:
ale:
ale: