- Katılım
- 11 Eki 2005
- Mesajlar
- 4,387
arkadaşlar bu cafe racer tarzını tam olarak biri bana açıklar mı . yani racer motoru kesip biçip naked e çevirmemi bilen biri biraz bilgi versin
Kisaca soyle diyelim ikinci dunya savasi sonrasi ciddi patlayan motosiklet sektoru ile genclik daha hizli ve atak motosikletler pesinde idi. O zamanki imkanlar tabiki kisitli idi. Ozelikle ingilterede genclerin motorlari ile cafelerde bulusarak bir araya gelmesi ve daha sonra Cafeden baslayip cafede son bulan yarislari ile Cafe Racer mantigi olusmaya basladi. Cafer racerlar bu yuzden tek kisilik , tel jantli , 60-70 senelerin modellerinden secilerek o zamanin modifikasyon kurallarina sagdik kalinarak yapilan bir calisma. En cok tercih edilen modeller arasinda, Honda, Triumph , Norton, Moto Guzzi, Moto Morini dir.

