[Bursa - MT]

Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
190
arkadaşlar, malum bilgisayar sorunum nedeni ile ancak böyle gecikmeli yazabiliyorum.

freeman,

motor hala radyatörü bekliyor. bugün yarın elimizde olacak rivayetlere göre. bu topikte galiba siz, fuser ve bende regal raptor var. fuser şu an iyi durumda. sizin servis konusunda bir şikayetiniz yoktur umarım. yeni regal raptor servisi, ankara asfaltı altındaki sebze-meyve hali vardı ya. hala iş yapıyorlar burda, o civarda kalıyor. ben buraları zafer mahallesi olarak biliyorum. biraz aşağısında bursa atlı spor kulübü tesisleri var. "atıcılar mh, zafer bulvarı no 87, tel: 250 00 34, motorcu ali" diye geçiyor.

seflek; balık partinize katılamadım. müsait olmadı. ama epey bir balık tuttuğunuz anlaşılıyor.

görüşmek üzere.
 
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
149
pazar günü için gelmek isteyen varmı aranızda.biz tam kadro mesudiye yapıyoruz.Duyurularda açtığım topicte herşey mevcut.istersenizoradan bir bakın
 
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
81
arkadaşlar, iyi akşamlar..

bu akşam eve gelirken çok üzücü bir olayla karşılaştım.. İzmir yolunda şentürklerin yakınlarındaydı yanılmıyorsam,çünkü gözüm karardı bişey düşünemedim; trafik kazası olmuştu...

motorsikleti bi araç biçmişti fakat biçen aracı farkedemedim. sadece yerde paketlenmiş iki kişiyi ve konserve kutusu gibi olmuş motorsikleti gördüm.. ne kadar kötü olduğumu tarif edemem.. hala etkisindeyim. bir an yerde yatanın ben olduğumu ve arkamda bıraktığım acılı ailemi arkadşlarımı düşündüm...

allah sabır versin tüm yakınlarına arkadaşlarına..

lütfen arkadaşlar. illaki motorsikletle de olması şart değil, arabayla da aynı şekilde,ne olur yavaş ve dikkatli gidelim.

arkada bırakacağımız eşimizi,yavrumuzu,ana babamızı düşünelim ve elimizi ayağımızı gazdan çekelim...
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
123
gumusarda' Alıntı:
arkadaşlar, iyi akşamlar..

bu akşam eve gelirken çok üzücü bir olayla karşılaştım.. İzmir yolunda şentürklerin yakınlarındaydı yanılmıyorsam,çünkü gözüm karardı bişey düşünemedim; trafik kazası olmuştu...

motorsikleti bi araç biçmişti fakat biçen aracı farkedemedim. sadece yerde paketlenmiş iki kişiyi ve konserve kutusu gibi olmuş motorsikleti gördüm.. ne kadar kötü olduğumu tarif edemem.. hala etkisindeyim. bir an yerde yatanın ben olduğumu ve arkamda bıraktığım acılı ailemi arkadşlarımı düşündüm...

allah sabır versin tüm yakınlarına arkadaşlarına..

lütfen arkadaşlar. illaki motorsikletle de olması şart değil, arabayla da aynı şekilde,ne olur yavaş ve dikkatli gidelim.

arkada bırakacağımız eşimizi,yavrumuzu,ana babamızı düşünelim ve elimizi ayağımızı gazdan çekelim...

Haklısın gerçektende motosikletin şakaya gelir tarafı yok
Herkesin söylediği gibi motosikletin kaportası biz olduğumuz için daima full
koruma ve çooook dikkatli olmak lazım
Böyle haberleri almak çok üzücü Allah herkesi
böyle şeylerden korusun. :pale:
 
Katılım
3 Ağu 2006
Mesajlar
2
selam yenişehirden yusuf ben ..arkadaşlar doğru söylemiş ..bazen pikniktir toplantıdır organizasyonlar yapalım hatta ben bi moto cafe önerisi sunarım....bursalılar toplanalım bi yerde.
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
322
fuser' Alıntı:
OOO şoparcan yakışır. getir şu 66 yı bide biz tur atalım :mrgreen: :mrgreen:

Cem abi geçen erken kaçmışsınız görüşemedik.
cem abin kurban olsun sana!
hatat kurban olmasın, mundar olsun senin yolunda!
tanrı'nın yeryüzündeki gölgesi, yüce insan dr.emre!
sen bir tanesin.
:)

İHTİYAR' Alıntı:
Seflek birader,ay sonunda av yasağı bitiyor galiba,eh ALLAH ne verdiyse tutarsınız artık.:cherry:
yasağını yiyim ihtiyar.
yine zerafetinle kurallardan bahsetmişsin de,
yasalar normal insanlar içindir.
motorculara işlemez :)

Topuz' Alıntı:
arkadaşlar, malum bilgisayar sorunum nedeni ile ancak böyle gecikmeli yazabiliyorum.

freeman,

motor hala radyatörü bekliyor. bugün yarın elimizde olacak rivayetlere göre. bu topikte galiba siz, fuser ve bende regal raptor var. fuser şu an iyi durumda. sizin servis konusunda bir şikayetiniz yoktur umarım. yeni regal raptor servisi, ankara asfaltı altındaki sebze-meyve hali vardı ya. hala iş yapıyorlar burda, o civarda kalıyor. ben buraları zafer mahallesi olarak biliyorum. biraz aşağısında bursa atlı spor kulübü tesisleri var. "atıcılar mh, zafer bulvarı no 87, tel: 250 00 34, motorcu ali" diye geçiyor.

seflek; balık partinize katılamadım. müsait olmadı. ama epey bir balık tuttuğunuz anlaşılıyor.

görüşmek üzere.
yeni servis de hamili kart yakinimiz! :)
sorunu olan söylesin, hatırımız geçer.
yani arnavut süleyman öyle diyo! :)

soparcan' Alıntı:
pazar günü için gelmek isteyen varmı aranızda.biz tam kadro mesudiye yapıyoruz.Duyurularda açtığım topicte herşey mevcut.istersenizoradan bir bakın
kimler geliyor yaz da, ona göre!

gumusarda' Alıntı:
arkadaşlar, iyi akşamlar..

bu akşam eve gelirken çok üzücü bir olayla karşılaştım.. İzmir yolunda şentürklerin yakınlarındaydı yanılmıyorsam,çünkü gözüm karardı bişey düşünemedim; trafik kazası olmuştu...

motorsikleti bi araç biçmişti fakat biçen aracı farkedemedim. sadece yerde paketlenmiş iki kişiyi ve konserve kutusu gibi olmuş motorsikleti gördüm.. ne kadar kötü olduğumu tarif edemem.. hala etkisindeyim. bir an yerde yatanın ben olduğumu ve arkamda bıraktığım acılı ailemi arkadşlarımı düşündüm...

allah sabır versin tüm yakınlarına arkadaşlarına..

lütfen arkadaşlar. illaki motorsikletle de olması şart değil, arabayla da aynı şekilde,ne olur yavaş ve dikkatli gidelim.

arkada bırakacağımız eşimizi,yavrumuzu,ana babamızı düşünelim ve elimizi ayağımızı gazdan çekelim...
inşallah ucuz atlatılmış bir kazadır dicem ama, pek öyle değil gibi.
allah yardımcıları olsun.
arda, abini sallamıyorsun artık!
yenge mi izin vermiyor yoksa? yok be, iyi kızdı yengemiz. bizim gibi serserilerle takılmana izin veriyordu.
bu problem başkalarınındı sahi! yaşlılık işte!
:)
beni ara be oğlum.
yaşlıların kalbi hassas olur!

fuser' Alıntı:
Haklısın gerçektende motosikletin şakaya gelir tarafı yok
Herkesin söylediği gibi motosikletin kaportası biz olduğumuz için daima full
koruma ve çooook dikkatli olmak lazım
Böyle haberleri almak çok üzücü Allah herkesi
böyle şeylerden korusun. :pale:
arkadaşlar,
korumalarımızın bizi kağıt mendile sarılı yumurta kadar koruduğunu da unutmadan temkinli olalım!

never__2000' Alıntı:
selam yenişehirden yusuf ben ..arkadaşlar doğru söylemiş ..bazen pikniktir toplantıdır organizasyonlar yapalım hatta ben bi moto cafe önerisi sunarım....bursalılar toplanalım bi yerde.
yenişehirli yusuf,
biraz kendinden söz et!
bu topiğin evveliyatına gidersen, herkesin kızlık soyadına kadar öğrenirsin! :)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm Bursa'lı motorcular ben iş gereği Bursa'ya geldim ikinci el motosiklet almak istiyorum Bursa'da motor pazarı yokmu kime sorduysam bilmiyor özellikle yamaha rx 115 arıyorum yardımcı olursanız sevinirim şimdiden sağolun
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
322
yaşar' Alıntı:
slm Bursa'lı motorcular ben iş gereği Bursa'ya geldim ikinci el motosiklet almak istiyorum Bursa'da motor pazarı yokmu kime sorduysam bilmiyor özellikle yamaha rx 115 arıyorum yardımcı olursanız sevinirim şimdiden sağolun
bursa'da motor pazarı yok!
çalıntı mobiletlerin satıldığı gökdere bulvarındaki
macır pazarı var, ama o da sana gelmez! :)
 

V&B

Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
238
herkese hayırlı günler ve sabahlar.

arkadaşlar ben malesef yaklaşan düğünüm nedeniyle pazar günü aranızda olmıyacam.:pr:

ama sonraki haftalar orkinos karşılama partisinde inşallah görüşürüz.

CEM abi şu teknenin anahtarını verde temizliyelim bi ara:queen: .ne kadar pasaklı adam demesinler:queen: .

İHTİYAR abim DR.EMRE bey ve diğer abilerimi aramızda görmek isteriz.

LEVENT ABİ NERDESİN YAAAA.BAKIYOMDA GÖREMİYOM SENİ:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
86
V&B' Alıntı:
herkese hayırlı günler ve sabahlar.

arkadaşlar ben malesef yaklaşan düğünüm nedeniyle pazar günü aranızda olmıyacam.:pr:

ama sonraki haftalar orkinos karşılama partisinde inşallah görüşürüz.

CEM abi şu teknenin anahtarını verde temizliyelim bi ara:queen: .ne kadar pasaklı adam demesinler:queen: .

İHTİYAR abim DR.EMRE bey ve diğer abilerimi aramızda görmek isteriz.

LEVENT ABİ NERDESİN YAAAA.BAKIYOMDA GÖREMİYOM SENİ:queen: :queen: :queen:

Sana da günaydın Volkancığım,

O tekneyi temizlemek için vidanjör ile bereber Ege Ordu Komutanlığı'ndan takviye ekip çağırmak lazım. Geçenlerde, Hıfzısıhha enstitüsünden gelen ekip, jeologlarla yaptığı ortak çalışma sonucunda 2000 yıllık balık fosili bulmuş tabanında :queen:

Bu arada İHTİYAR, freeman yada fuser gibi kültürlü insanlar, denizde saatlerce durup 2 sümüklü balık tutmak yerine, balıkçının birinden 2 kilo balık alıp, aynı saatleri masa da keyif yaparak geçirmeyi tercih ederler, sahi sende akıllı kültürlü birirsin, ne demeye uydun o bunak Cem'e :queen: :queen:
 

V&B

Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
238
MANGAL abim ayıp ediyon yaaaaa.benim cem abime neden bunak diyon yaaa.

bide biz bikere sümüklü değil orkinos tuttuk bide kayığa çekerken cem abim kürekle saldırdı balıkların üstüne:queen: .( halbuki elinlede tutabilirdi:queen: .)

ama ben dedim abi vurma yazıktır onlarda canlı yok dinletemedim balıkçık ların ağzını burnunu dağıttı walla.:queen:

LEVENT abimde leğen tuttu cem abim kan kusturdu balıklara:queen:

BALIK TUTMAKTA Bİ ÇABA İSTER VE ODA Bİ KÜLTÜR OLAYIDIR MANGAL ABİM.ONUNDA BİTEKNİĞİ Bİ İŞÇİLİĞİ VARDIR YANİ.:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Balık yemeyi ailecek severiz.Genelde bu mevsim de Metrodan dondurulmuş norveç uskumru alıyorum koli ile 20 kiloluk atıyorum derin dondurucuya,haftada 2 kere balık pişiriyoruz.Hem soğuk deniz balığı yağı yerinde ızgaraya MANGALA geliyor,yanına da bol limonlu sızma zeytinyağlı gürsu kıvırcık ve taze soğandan bolca salata artık parmaklarımızı yiyoruz.
Yani işin özü oltaya takılacak 1-2 gariban balık uğruna kendimizi telef etmiyoruz.
Hem deniz bu ne çıkacağı belli olmaz kalkanı (eskiden) var,palamutu var cinekopu lüferi sarıkanatı istavriti orkinosu var pantolon balığı var zarganası hamsisi var kısacası ne çıkarsa bahtına mevzuu.
sabah sabah canım balık cekti kalınız sağlıcakla.
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
86
Volkan gördünmü İHTİYAR ağbini,
Bak haklıymışım değilmi :) Sen bu Cem'e uyarsan daha çoooookkkk o küvetin pardon teknenin içinde soğan ekmek yersin :) Ha birde; etrafınızdaki balık ağlarına hasar vermeye devam ederseniz, balıkçılar sizi napar bilmem, balıkçıların yapacakları hadi, Cem'in hoşuna gider ama sen kaç kurtul kardeşim :) :) :)
 

V&B

Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
238
yahu abi ihtiyar abim de yanlış anlamasında dedim ya balık tutmanında bi zevki ve kültürü vardır.

haklı değilmiyim MANGAL abim

bide ben varken CEM bişi yapamazlar:queen: .

kürekle kırarım kafalarını.:queen: .
 
Son düzenleme:
Katılım
20 May 2006
Mesajlar
154
merhabalar gençler (cem abi sende dahlsin buna)
cem abi servis olayını geçcen süleyman bey adamımız dediyse adamıdır.
gerçi onlarında pek suçu yok ana dağıtıcı parçaları geç gönderiyor.
ama süleyman bey parçada iyi geçiriyor valla.
balık olayınız anladığım kadarıyla güzel olmuş.
o gün aradım ama açmadın cem abi.
zaten gelseydik muhtemelen kayık batardı o kadar kalabalığı kaldırmazdı.
arda abi nerdesin hani arıcaktın hala haber yok bekliyorum buluşcaz diye.
o kaza olayını gördüm emrecim o durumda ancak damperli kamyonun içinde olsan hayatta kalırsın.kask mont hiçbiri kurtarmaz.çünkü araba yüksek süratle motora dik olarak vurmuş.Allah rahmet eylesin
ARKADAŞLAR SEVGİLİ MOTOR TUTKUNLARI
LÜTFEN YAYA GEÇİTLERİNİ BİSİKLET YOLLARINI KULLANMAYALIM.
çünkü bu bilinçsiz hareketle hem hayatlarımıza hemde diğer motorlu araçların gözünde motorsikletlerin değerine mal oluyoruz.
bence diğer araçların gözünde motorların değerinin olmamasını sebebi sadece ve sadece bilinçsiz motor kullanıcılarıdır.
eker buluşmalarınızı bu hafta cuma yaparsaqnız yine gelemicem çünkü nöbetçiyim.kısmet başka sefere tanışırız.
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
86
Volkan,
Allah'tan sen varsın yoksa bu Cem'i kimse savunamaz :) Ama bilhassa evlilik konusunda Cem'in dediğini yap, yaptığını yapma :)

İlkay Cem'e diyorsun ama seninde pek telefonlara baktığın söylenemez, 2 saattir arıyorum, açan filan yok. Pek sallanmıyoruz galiba :(
 

V&B

Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
238
yok abi ne savunması ben sadece gerçekleri yazmaya ve tarafsız olmaya çalışıyom:queen: :queen: :queen: .

cem abimde YURDUMUN İNSANI :queen: .

BALIKLAR SAVUNUN YATIMIZLA BİZ GELİYOZ :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
123
Abi balık balık diye diye canımızı çektirdiniz. Hele ihtiyar abinin tarifi yüzünden
perişan oldum poliklinik köşelerinde. Neyse bakalım hafta içi bir gün mudanyada Rakı-Balık olayına giricez artık mecburen :mrgreen:
Bu haftasonu şehir dışındayım onun için bende balık programına katılamıyorum
Şimdiden gerekli mercilerden özür diler mazeretimin kabulünü arz ederim.
(Nasıl Cem abi bende yavaş yavaş sen gibi konuşmaya başladım dimi ? :) )
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst