- Katılım
- 2 Nis 2006
- Mesajlar
- 322
tamam volkanım.volkanbaykoz' Alıntı:merhaba abilerim baktım ki dün akşam hemen hemen herkes benden yaşlı:queen: .
artık herkese abi dicem burada :queen: .
bazılarına dede'de diyebilirim.:queen:
GÜNAYDINLAR SABAH ŞERİFLERİNİZ HAYIRLI OLSUN.
( CEM ABİ NE YAPIYOZ HABER BEKLİYOM BAK ONA GÖRE AKŞAMA BEN MUDANYA'DA KALIRIM.SABAH'TA TOPUK BALIĞA)
BU KADARMI? BURSA'NIN BALIKÇILARI :queen: :queen: :queen:
yarın balıktayız. 2 kişi de olsak!
mümkün olan en erken saatte ben bursa'dan çıkarım. seni de arar kaldırırım, hazır olursun. ok?
telefonum 0532 291 47 96
sen de kendikini yaz. yarın sabah araşır, buluşuruz.
yalnız 5-6 tane 5'lik çapari ayarla. sabahın köründe bulamayız.