[Bursa - MT]

Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
322
volkanbaykoz' Alıntı:
merhaba abilerim baktım ki dün akşam hemen hemen herkes benden yaşlı:queen: .

artık herkese abi dicem burada :queen: .

bazılarına dede'de diyebilirim.:queen:

GÜNAYDINLAR SABAH ŞERİFLERİNİZ HAYIRLI OLSUN.

( CEM ABİ NE YAPIYOZ HABER BEKLİYOM BAK ONA GÖRE AKŞAMA BEN MUDANYA'DA KALIRIM.SABAH'TA TOPUK BALIĞA)

BU KADARMI? BURSA'NIN BALIKÇILARI :queen: :queen: :queen:
tamam volkanım.
yarın balıktayız. 2 kişi de olsak!
mümkün olan en erken saatte ben bursa'dan çıkarım. seni de arar kaldırırım, hazır olursun. ok?
telefonum 0532 291 47 96
sen de kendikini yaz. yarın sabah araşır, buluşuruz.
yalnız 5-6 tane 5'lik çapari ayarla. sabahın köründe bulamayız.
 

V&B

Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
238
tamam abi ben noyu aldım.çapariyide mudanya'ya sipariş veriyom şimdi olta getireyimmi sanada.

bide teknede yer varmı ben 2 veya 3 kişi gelebilirim .bi bilgi verirsen sevinirim abi.

SABAH mudanyada buluşup yola çıkarız inşallah.
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
86
Balık

Seflek önderliğinde balığa gideceklere gerekli malzemeler :
* Uzun bir kamış ( seflek'ten medet ummayın O'nunki kırık :) )
* Pijama ( motor her an bozulabilir, gece kuvette pardon teknede uyuyabilirsiniz)
* Emek arası birşeyler ( kesin açsınız da ondan)
* Üç tane kulaç tıkacı, 2 si kulaklara, kalan birini Cem'e verirsiniz :)
* Can yeleği ve bolca kıyafet ( tekne biraz su alıyor da ıslanırsanız diye :) )
* Kırbaç ( bunun neden gerektiğini seflek anlatır :) )
* 5 adet şapka ( o rüzgarda kafada hiç biri kalmaz)
* Balıkçı ağı kesmek için bıcak ( bunu da seflek anlatır)
* Tekerlek takozu ( zaten çapa tutmuyor, teknenin altına koyarsınız :) )
* Sütyen kopçası ( Cem'e hediye etmek içim, eli boş gitmeyin :) )
* Kalemtraş ( tutulan balıkları yazmak için kullanılacak kursun kalemi açmaya)
* Ruj ( bunu cem neden istedi bende bilmiyorum walla)
* Kehribar tesbih ( balık sabır işidir ya ondan.. ya sabır için)
* iyi bir dua kitabı ( tekneyi görünce anlarsınız neden olduğunu :))
* Boş pet şişe ( denize çişinizi yapmıyacaksınız, unutmayın)
* Kırık sandalye bacağı ( Gezi sonunda organizatörü dövmek için)
* Bolca kurufasulye konservesi ( motor bozulursa sırayla su jeti etkisi vermeniz için)
* Ve sahil güvenlik numarasının kayıtlı olduğu bir uydu telefonu( O kadar açıkta normal tel çekmez)

:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:

Haydi rastgele.
Not: En yakın balıkçı Mudanyadadır bilginize :mrgreen:

Bu arada Cihan ağbi hoşgeldin,( Cem senden daha yaşı büyük birileri de var artık :) )
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
322
volkanbaykoz' Alıntı:
tamam abi ben noyu aldım.çapariyide mudanya'ya sipariş veriyom şimdi olta getireyimmi sanada.

bide teknede yer varmı ben 2 veya 3 kişi gelebilirim .bi bilgi verirsen sevinirim abi.

SABAH mudanyada buluşup yola çıkarız inşallah.
yavrucum ben seni nasıl arıcam? hani tel.numaran?
bak, mangalı da görüyor musun? benden dayak yiye yiye dayak arsızı oldu. benim yine dövmem lazım bunu!
 

V&B

Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
238
valla bu listeyle gidersek herhalde yolda bizi belediyenin çöpçüleri çevirip bizimle birlikte çöp arabasına atıp busadaki yunuseli çöplüğüne gömerler :queen: :queen: :queen: .

ama bi gerçek varki listeyi okurken yarıldım gülmekten:queen: :queen: :queen:

helal olsun sana mangal sen akıllanmıcan galiba abi dün akşam yediğin sopa yetmemiş :queen: .

cem abim herhalde sana yeterli hızda vurmadı:queen: :queen: :queen: .

SAYGILAR HERKESE
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
86
Siz dua edin de '' büyükler için altbezini yazmadım'', adam oyle tekne kullanıyor ki, donunuza yaparsınız. ufacık tekneye 150 beygir motor koymuş, dur ya bir 0 fazla yazmışım, ama uçuyor mubarek, saatte 3 mil sürat var, boru değil :)
 

V&B

Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
238
DÜN AKŞAM HAKİKATEN İLK TANIŞMA İÇİN MEKAN İYİDİ.:cat:

BİDE ABİLERİMLE TANIŞMAK BENİ MUTLU ETTİ HERKES ÇOK İYİ SAĞOLSUN HERKES EN KISA ZAMANDA TEKRAR BULUŞMAK DİLEĞİYLE.

SAYGILAR.:rendeer:
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
22
merhaba arkadaşlar ben bayram 5 evlerdenim as200 gy2 kullanıcısıyım dünden beri servisten dün teslim alabildim
 
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
149
Mangal' Alıntı:
Siz dua edin de '' büyükler için altbezini yazmadım'', adam oyle tekne kullanıyor ki, donunuza yaparsınız. ufacık tekneye 150 beygir motor koymuş, dur ya bir 0 fazla yazmışım, ama uçuyor mubarek, saatte 3 mil sürat var, boru değil :)


haha ozaman hemen km hesabımızı yapalım.

1 mil = 1,6 km
3 x 1,6 = 4,8 km buda ortalama 5 km hız demek. Baya iyimiş hehe:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
149
seflek' Alıntı:
resimleri niye bu topic'e koymuyorsun şopar? buluşmayı buradakilerle, burada konuşup yaptık. başkalarının da mı aferin demesi lazım?

cem abi usuldendir.Yapılan toplantı vs. resimleri ayrı başlık altında toplanır.:wiinkk: kim neden bir başkasına aferin desin neden desin.bundan banane :pr: :pr:

sabah satışı koydun zaten balık mevzuuna 6 dan 8 e kadar kumyaka marinada bekledim...:farao: :pr:

bu sabah yani pazar sabahı eker olunca bende konuştuğunmuz yere gittim tanıtmak için ordan resim çektim.
kısmetse haftaya buradayız...

badboyz307gx9.jpg


badboyz308of8.jpg


badboyz309bi5.jpg


badboyz310hm0.jpg


badboyz311og9.jpg


badboyz312qy8.jpg


badboyz313qu4.jpg


badboyz314me5.jpg


badboyz315th6.jpg



DAHA GENİŞ BİLGİ İÇİN
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=19375
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
322
şopar, ekme falan yok. volkan ve levent beyle 06:00'da buluşup çıktık balığa!
huzur bulmak için de cebimi arabada bıraktım.
sen 07:15'de aramışsın. yani sözleştiğimiz saatten oldukça geç.
ondan buluşamadık. (ayrıca marinada filan değildin, yalancı şopar) :)
gerçi üzülme. istavrit diye çıktık, sümüklü mezgitten başka bir şey yakalayamadık. :)
 
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
149
seflek' Alıntı:
şopar, ekme falan yok. volkan ve levent beyle 06:00'da buluşup çıktık balığa!
huzur bulmak için de cebimi arabada bıraktım.
sen 07:15'de aramışsın. yani sözleştiğimiz saatten oldukça geç.
ondan buluşamadık. (ayrıca marinada filan değildin, yalancı şopar) :)
gerçi üzülme. istavrit diye çıktık, sümüklü mezgitten başka bir şey yakalayamadık. :)

kumyaka marina olduğundan eminmisin trilye olmasın o sakın :D kumyakada limanda simit ayran kayıntı bile yaptım abi senin arabada yoktu :pr:
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
322
soparcan' Alıntı:
kumyaka marina olduğundan eminmisin trilye olmasın o sakın :D kumyakada limanda simit ayran kayıntı bile yaptım abi senin arabada yoktu :pr:
muhtemelen biz balıktayken gelmişsin, tekneyi ve bizi görmemişsin.
araba köy meydanında, kahvenin duvarıda bitişik park halindeydi valla şoparım.
beni sorsaydın keşke köyde! üzüldüm valla.
bir daha sefere inşallah. hem seni miço yapıcam :)
 
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
149
abi haftaya mesudiye var unutma hani miçoluk gitmez bana su altı adamıyım ben :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst