[Bursa - MT]

V&B

Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
238
cem abi ayıp ediyon hani bana miço diyodun sen :queen: .

balina mubarek hepsi beee sarı kanat değil turuncu olmuşlar valla:queen:
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
322
di mi volkan?
bak bana inanmıyorlar, sen söyle bari!
bazı balıkların kafasına kürek vurup öyle tekneye çekmek zorunda kalmadık mı? :)

(ayrıca miço sensin. şoparı heveslendiriyorum sadece) :queen:
 

V&B

Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
238
evet cem abim sorma allahtan köyde buzhane vardı yoksa o kadar büyük balıklar arabaya sığmazdı walla evden eve taşımacılık çağırmak lazımdı:queen: .
 

V&B

Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
238
FANTASTICUA' Alıntı:
beyler yakında bende alıyorum motorumu :)


hayırlı uğurlu olsun allah kazasız belasız kullanmayı nasib etsin.


aramıza bi ikitekerli dehe katılıyor desene :queen: :queen: :queen:


:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
86
Kumyaka Marina ( :) ) Müdürlüğünden alınan bilgiye göre : pazar günü sabah saatlerinden itibaren, kimliği belirsiz kişilerce tutulan tonlarca balık sebebiyle, Marmara kıyılarında balık kıtlığı başlamıştır :) yapılan araştırmalar neticesinde, gereksiz miktarda avlanan 100 tona yakın balık, 3 kişi tarafından insafsızca tüketilmiştir. Usulsuz avlanan balıkçıların yakalanmasının an meselesi olduğu , yetkili merciler tarafından açıklanmıştır. Kamuoyuna saygıyla duyurulur :) :) :) :) :) :) :) :) :)
 
Katılım
20 May 2006
Mesajlar
154
ne kadar hareketlenmiş mekanımız
hepiniz hoşgeldiniz.
bu arada topuz ne yaptın servis olayını
aldın mı motoru?
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
22
herkese iyi haftalar dilerim ben 35 yaşında kimyacıyım 5 evlerdenim motorum as 200 gy 2 motorun arızalarından bek beş evlerden ayrılamıyorum daha iyi bir motor alana dek böyle olacak zannederim çünkü 300 km deki motorun sorunları hiç bitmedi:pr:
 

V&B

Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
238
Evet Abİlerİm Yenİ Nİck V&b Olarak DeĞİŞtİ Bİlgİnİze.

Saygilar

Mangal' Alıntı:
Kumyaka Marina ( :) ) Müdürlüğünden alınan bilgiye göre : pazar günü sabah saatlerinden itibaren, kimliği belirsiz kişilerce tutulan tonlarca balık sebebiyle, Marmara kıyılarında balık kıtlığı başlamıştır :) yapılan araştırmalar neticesinde, gereksiz miktarda avlanan 100 tona yakın balık, 3 kişi tarafından insafsızca tüketilmiştir. Usulsuz avlanan balıkçıların yakalanmasının an meselesi olduğu , yetkili merciler tarafından açıklanmıştır. Kamuoyuna saygıyla duyurulur :) :) :) :) :) :) :) :) :)

ALLAH SENİN İYİLİĞİNİ VERSİN EMİ...
cem abi orkinoslar için japonlarla görüştünmü.

elimizde patlamasın tuttuğumuz balıklar:queen: :queen: :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
86
Balık

V&B' Alıntı:
Evet Abİlerİm Yenİ Nİck V&b Olarak DeĞİŞtİ Bİlgİnİze.

Saygilar



ALLAH SENİN İYİLİĞİNİ VERSİN EMİ...
cem abi orkinoslar için japonlarla görüştünmü.

elimizde patlamasın tuttuğumuz balıklar:queen: :queen: :queen:

Yahu sormayı unuttum;
Bu balıkçıklardan helallik aldınızmı, Cem umre'ye gidecek ya, onun için. Bu arada, Japonya'ya yapacağınız ihracat için acele edin, balıkçık kotaları dolmak üzere :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
123
Merhabalar.
Cuma günü güzel bir buluşma oldu. İşim olduğu için geç gelmeme rağmen
erkenden kaçan birkaç abimiz dışında herkesle tanışma fırsatı buldum.
Sanal ortamda tanışıp sohbet ettiğim insanlarla yüzyüze sohbet etmek güzeldi.
Herkese teşekkür ediyorum ve tekrarını bekliyorum iyi günler :)

Cem abi pazar günü sınav yüzünden gelemedim ama mangal abinin
dediğine göre bize tutacak balık bırakmamışsınız :queen:
Neyseki bu sefer sınavda kılık değiştirerek girdim ve 89 alarak geçtim :mrgreen:

Bu hafta dosyamı alabilirsem vurucam kendimi yollara freemanla azıcık açılıcaz galiba. Program olursa buradan yazarım. Herkese iyi haftalar...
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
fuser' Alıntı:
Merhabalar.
Cuma günü güzel bir buluşma oldu. İşim olduğu için geç gelmeme rağmen
erkenden kaçan birkaç abimiz dışında herkesle tanışma fırsatı buldum.
Sanal ortamda tanışıp sohbet ettiğim insanlarla yüzyüze sohbet etmek güzeldi.
Herkese teşekkür ediyorum ve tekrarını bekliyorum iyi günler :)

Cem abi pazar günü sınav yüzünden gelemedim ama mangal abinin
dediğine göre bize tutacak balık bırakmamışsınız :queen:
Neyseki bu sefer sınavda kılık değiştirerek girdim ve 89 alarak geçtim :mrgreen:

Bu hafta dosyamı alabilirsem vurucam kendimi yollara freemanla azıcık açılıcaz galiba. Program olursa buradan yazarım. Herkese iyi haftalar...

Selam,ehliyetiniz hayırlı olsun:cat: Artık göğsünüzü gere gere rahat rahat gezersiniz.


Bu arada ehliyetinizin su geçirip geçirmediğini ne zaman deneyeceksiniz?:cherry: :cherry: :cherry:
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
123
İHTİYAR' Alıntı:
Selam,ehliyetiniz hayırlı olsun:cat: Artık göğsünüzü gere gere rahat rahat gezersiniz.


Bu arada ehliyetinizin su geçirip geçirmediğini ne zaman deneyeceksiniz?:cherry: :cherry: :cherry:

Teşekkürler İhtiyar.
Ehliyet için evrakların onaylanması çarşambayı bulacakmış
sonra başvurup alıcam inşallah.
Tabi ehliyeti aldıktan sonra bide ıslatmak lazım dimi? :queen:
 

V&B

Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
238
EHliyetin hayırlı olsun en güzel günlerde kullan.

bu arada yeni duyumlarıma göre bi sürü orkinos daha 2 veya 3 hafta sonra kumyaka marinaya yakın olacaklarmış.:queen: :queen: :queen: .

bu seferkiler daha kalabalık olacakmış galiba 3kişilik iş değil galiba herkesi karşılamaya bekliyoruz.DEME CEMMMM ABİİİİ.:queen:
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
322
konka' Alıntı:
herkese iyi haftalar dilerim ben 35 yaşında kimyacıyım 5 evlerdenim motorum as 200 gy 2 motorun arızalarından bek beş evlerden ayrılamıyorum daha iyi bir motor alana dek böyle olacak zannederim çünkü 300 km deki motorun sorunları hiç bitmedi:pr:
hoşgeldin ve allah sabır versin! :)

V&B' Alıntı:
Evet Abİlerİm Yenİ Nİck V&b Olarak DeĞİŞtİ Bİlgİnİze.

Saygilar



ALLAH SENİN İYİLİĞİNİ VERSİN EMİ...
cem abi orkinoslar için japonlarla görüştünmü.

elimizde patlamasın tuttuğumuz balıklar:queen: :queen: :queen:
müşterisi çok oğlum. capon olur, bulgar olur, ... :queen:

Mangal' Alıntı:
Yahu sormayı unuttum;
Bu balıkçıklardan helallik aldınızmı, Cem umre'ye gidecek ya, onun için. Bu arada, Japonya'ya yapacağınız ihracat için acele edin, balıkçık kotaları dolmak üzere :queen: :queen: :queen: :queen:
ne helalliği alıcak mışım be!
70 yaşındaki zavallı anamım 1 haftadır kulakları çınlayıp duruyor. daha ne helalliği? öneştik sayılır. :)

fuser' Alıntı:
Merhabalar.
Cuma günü güzel bir buluşma oldu. İşim olduğu için geç gelmeme rağmen
erkenden kaçan birkaç abimiz dışında herkesle tanışma fırsatı buldum.
Sanal ortamda tanışıp sohbet ettiğim insanlarla yüzyüze sohbet etmek güzeldi.
Herkese teşekkür ediyorum ve tekrarını bekliyorum iyi günler :)

Cem abi pazar günü sınav yüzünden gelemedim ama mangal abinin
dediğine göre bize tutacak balık bırakmamışsınız :queen:
Neyseki bu sefer sınavda kılık değiştirerek girdim ve 89 alarak geçtim :mrgreen:

Bu hafta dosyamı alabilirsem vurucam kendimi yollara freemanla azıcık açılıcaz galiba. Program olursa buradan yazarım. Herkese iyi haftalar...
hayırlı olsun emre kardeşim!
çok sevindim.
allah kazadan, beladan korusun cümle motorcuları.

V&B' Alıntı:
EHliyetin hayırlı olsun en güzel günlerde kullan.

bu arada yeni duyumlarıma göre bi sürü orkinos daha 2 veya 3 hafta sonra kumyaka marinaya yakın olacaklarmış.:queen: :queen: :queen: .

bu seferkiler daha kalabalık olacakmış galiba 3kişilik iş değil galiba herkesi karşılamaya bekliyoruz.DEME CEMMMM ABİİİİ.:queen:
cem abisinin miçosu!
sensiz balık yok bundan sonra! :)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
149
konka abi en yakın zamanda görüşelim.kardeşin derdine çare bulsun..merak etme sen ;) cem abi herkese yetiştiriyosun valla prafo. Beklediğim silindir ankaradan geldi. 66 Model BMW le gelicem bidahakine hehe :queen:
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
123
soparcan' Alıntı:
konka abi en yakın zamanda görüşelim.kardeşin derdine çare bulsun..merak etme sen ;) cem abi herkese yetiştiriyosun valla prafo. Beklediğim silindir ankaradan geldi. 66 Model BMW le gelicem bidahakine hehe :queen:

OOO şoparcan yakışır. getir şu 66 yı bide biz tur atalım :mrgreen: :mrgreen:

Cem abi geçen erken kaçmışsınız görüşemedik.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Seflek birader,ay sonunda av yasağı bitiyor galiba,eh ALLAH ne verdiyse tutarsınız artık.:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst