FANTASTICUA' Alıntı:beyler yakında bende alıyorum motorumu![]()
AVATARINDAKİ AZ HASARLI MOTORU MU ALIYORSUN?FANTASTICUA' Alıntı:beyler yakında bende alıyorum motorumu![]()
Mangal' Alıntı:Kumyaka Marina () Müdürlüğünden alınan bilgiye göre : pazar günü sabah saatlerinden itibaren, kimliği belirsiz kişilerce tutulan tonlarca balık sebebiyle, Marmara kıyılarında balık kıtlığı başlamıştır
yapılan araştırmalar neticesinde, gereksiz miktarda avlanan 100 tona yakın balık, 3 kişi tarafından insafsızca tüketilmiştir. Usulsuz avlanan balıkçıların yakalanmasının an meselesi olduğu , yetkili merciler tarafından açıklanmıştır. Kamuoyuna saygıyla duyurulur
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
V&B' Alıntı:Evet Abİlerİm Yenİ Nİck V&b Olarak DeĞİŞtİ Bİlgİnİze.
Saygilar
ALLAH SENİN İYİLİĞİNİ VERSİN EMİ...
cem abi orkinoslar için japonlarla görüştünmü.
elimizde patlamasın tuttuğumuz balıklar:queen: :queen: :queen:
fuser' Alıntı:Merhabalar.
Cuma günü güzel bir buluşma oldu. İşim olduğu için geç gelmeme rağmen
erkenden kaçan birkaç abimiz dışında herkesle tanışma fırsatı buldum.
Sanal ortamda tanışıp sohbet ettiğim insanlarla yüzyüze sohbet etmek güzeldi.
Herkese teşekkür ediyorum ve tekrarını bekliyorum iyi günler![]()
Cem abi pazar günü sınav yüzünden gelemedim ama mangal abinin
dediğine göre bize tutacak balık bırakmamışsınız :queen:
Neyseki bu sefer sınavda kılık değiştirerek girdim ve 89 alarak geçtim :mrgreen:
Bu hafta dosyamı alabilirsem vurucam kendimi yollara freemanla azıcık açılıcaz galiba. Program olursa buradan yazarım. Herkese iyi haftalar...
İHTİYAR' Alıntı:Selam,ehliyetiniz hayırlı olsun:cat: Artık göğsünüzü gere gere rahat rahat gezersiniz.
Bu arada ehliyetinizin su geçirip geçirmediğini ne zaman deneyeceksiniz?:cherry: :cherry: :cherry:
hoşgeldin ve allah sabır versin!konka' Alıntı:herkese iyi haftalar dilerim ben 35 yaşında kimyacıyım 5 evlerdenim motorum as 200 gy 2 motorun arızalarından bek beş evlerden ayrılamıyorum daha iyi bir motor alana dek böyle olacak zannederim çünkü 300 km deki motorun sorunları hiç bitmedir:
müşterisi çok oğlum. capon olur, bulgar olur, ... :queen:V&B' Alıntı:Evet Abİlerİm Yenİ Nİck V&b Olarak DeĞİŞtİ Bİlgİnİze.
Saygilar
ALLAH SENİN İYİLİĞİNİ VERSİN EMİ...
cem abi orkinoslar için japonlarla görüştünmü.
elimizde patlamasın tuttuğumuz balıklar:queen: :queen: :queen:
ne helalliği alıcak mışım be!Mangal' Alıntı:Yahu sormayı unuttum;
Bu balıkçıklardan helallik aldınızmı, Cem umre'ye gidecek ya, onun için. Bu arada, Japonya'ya yapacağınız ihracat için acele edin, balıkçık kotaları dolmak üzere :queen: :queen: :queen: :queen:
hayırlı olsun emre kardeşim!fuser' Alıntı:Merhabalar.
Cuma günü güzel bir buluşma oldu. İşim olduğu için geç gelmeme rağmen
erkenden kaçan birkaç abimiz dışında herkesle tanışma fırsatı buldum.
Sanal ortamda tanışıp sohbet ettiğim insanlarla yüzyüze sohbet etmek güzeldi.
Herkese teşekkür ediyorum ve tekrarını bekliyorum iyi günler![]()
Cem abi pazar günü sınav yüzünden gelemedim ama mangal abinin
dediğine göre bize tutacak balık bırakmamışsınız :queen:
Neyseki bu sefer sınavda kılık değiştirerek girdim ve 89 alarak geçtim :mrgreen:
Bu hafta dosyamı alabilirsem vurucam kendimi yollara freemanla azıcık açılıcaz galiba. Program olursa buradan yazarım. Herkese iyi haftalar...
cem abisinin miçosu!V&B' Alıntı:EHliyetin hayırlı olsun en güzel günlerde kullan.
bu arada yeni duyumlarıma göre bi sürü orkinos daha 2 veya 3 hafta sonra kumyaka marinaya yakın olacaklarmış.:queen: :queen: :queen: .
bu seferkiler daha kalabalık olacakmış galiba 3kişilik iş değil galiba herkesi karşılamaya bekliyoruz.DEME CEMMMM ABİİİİ.:queen:
soparcan' Alıntı:konka abi en yakın zamanda görüşelim.kardeşin derdine çare bulsun..merak etme sencem abi herkese yetiştiriyosun valla prafo. Beklediğim silindir ankaradan geldi. 66 Model BMW le gelicem bidahakine hehe :queen: