fuser' Alıntı:
OOO şoparcan yakışır. getir şu 66 yı bide biz tur atalım :mrgreen: :mrgreen:
Cem abi geçen erken kaçmışsınız görüşemedik.
cem abin kurban olsun sana!
hatat kurban olmasın, mundar olsun senin yolunda!
tanrı'nın yeryüzündeki gölgesi, yüce insan dr.emre!
sen bir tanesin.
İHTİYAR' Alıntı:
Seflek birader,ay sonunda av yasağı bitiyor galiba,eh ALLAH ne verdiyse tutarsınız artık.:cherry:
yasağını yiyim ihtiyar.
yine zerafetinle kurallardan bahsetmişsin de,
yasalar normal insanlar içindir.
motorculara işlemez
Topuz' Alıntı:
arkadaşlar, malum bilgisayar sorunum nedeni ile ancak böyle gecikmeli yazabiliyorum.
freeman,
motor hala radyatörü bekliyor. bugün yarın elimizde olacak rivayetlere göre. bu topikte galiba siz, fuser ve bende regal raptor var. fuser şu an iyi durumda. sizin servis konusunda bir şikayetiniz yoktur umarım. yeni regal raptor servisi, ankara asfaltı altındaki sebze-meyve hali vardı ya. hala iş yapıyorlar burda, o civarda kalıyor. ben buraları zafer mahallesi olarak biliyorum. biraz aşağısında bursa atlı spor kulübü tesisleri var. "atıcılar mh, zafer bulvarı no 87, tel: 250 00 34, motorcu ali" diye geçiyor.
seflek; balık partinize katılamadım. müsait olmadı. ama epey bir balık tuttuğunuz anlaşılıyor.
görüşmek üzere.
yeni servis de hamili kart yakinimiz!

sorunu olan söylesin, hatırımız geçer.
yani arnavut süleyman öyle diyo!
soparcan' Alıntı:
pazar günü için gelmek isteyen varmı aranızda.biz tam kadro mesudiye yapıyoruz.Duyurularda açtığım topicte herşey mevcut.istersenizoradan bir bakın
kimler geliyor yaz da, ona göre!
gumusarda' Alıntı:
arkadaşlar, iyi akşamlar..
bu akşam eve gelirken çok üzücü bir olayla karşılaştım.. İzmir yolunda şentürklerin yakınlarındaydı yanılmıyorsam,çünkü gözüm karardı bişey düşünemedim; trafik kazası olmuştu...
motorsikleti bi araç biçmişti fakat biçen aracı farkedemedim. sadece yerde paketlenmiş iki kişiyi ve konserve kutusu gibi olmuş motorsikleti gördüm.. ne kadar kötü olduğumu tarif edemem.. hala etkisindeyim. bir an yerde yatanın ben olduğumu ve arkamda bıraktığım acılı ailemi arkadşlarımı düşündüm...
allah sabır versin tüm yakınlarına arkadaşlarına..
lütfen arkadaşlar. illaki motorsikletle de olması şart değil, arabayla da aynı şekilde,ne olur yavaş ve dikkatli gidelim.
arkada bırakacağımız eşimizi,yavrumuzu,ana babamızı düşünelim ve elimizi ayağımızı gazdan çekelim...
inşallah ucuz atlatılmış bir kazadır dicem ama, pek öyle değil gibi.
allah yardımcıları olsun.
arda, abini sallamıyorsun artık!
yenge mi izin vermiyor yoksa? yok be, iyi kızdı yengemiz. bizim gibi serserilerle takılmana izin veriyordu.
bu problem başkalarınındı sahi! yaşlılık işte!

beni ara be oğlum.
yaşlıların kalbi hassas olur!
fuser' Alıntı:
Haklısın gerçektende motosikletin şakaya gelir tarafı yok
Herkesin söylediği gibi motosikletin kaportası biz olduğumuz için daima full
koruma ve çooook dikkatli olmak lazım
Böyle haberleri almak çok üzücü Allah herkesi
böyle şeylerden korusun.

ale:
arkadaşlar,
korumalarımızın bizi kağıt mendile sarılı yumurta kadar koruduğunu da unutmadan temkinli olalım!
never__2000' Alıntı:
selam yenişehirden yusuf ben ..arkadaşlar doğru söylemiş ..bazen pikniktir toplantıdır organizasyonlar yapalım hatta ben bi moto cafe önerisi sunarım....bursalılar toplanalım bi yerde.
yenişehirli yusuf,
biraz kendinden söz et!
bu topiğin evveliyatına gidersen, herkesin kızlık soyadına kadar öğrenirsin!
