- Katılım
- 19 Eyl 2008
- Mesajlar
- 573
Hazır 800 yatala yi hazmetmeye çalışırken bu fikir bana çekici geldi, diğer arkadaşları bilemiyeceğim...
Dediğime ters düşmeyi sevmem hani grup önceliklidir. Ancak aramızdaki motorları da dikkate alınca asfalt - güvenlik hepsi bir arada ben derim ki cafeteryada cansu show çok daha ilgi çekici olur![]()
doğru ama bu defada bursada ağarlayalım sizleri olmaz mı? hem diğer arkadaşlarımızlada tanışmış oluruz... :cat: