[Bursa - MT]

Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
573
Hazır 800 yatala yi hazmetmeye çalışırken bu fikir bana çekici geldi, diğer arkadaşları bilemiyeceğim...

Dediğime ters düşmeyi sevmem hani grup önceliklidir. Ancak aramızdaki motorları da dikkate alınca asfalt - güvenlik hepsi bir arada ben derim ki cafeteryada cansu show çok daha ilgi çekici olur :D

doğru ama bu defada bursada ağarlayalım sizleri olmaz mı? hem diğer arkadaşlarımızlada tanışmış oluruz... :cat:
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
346
e dostum o vakit birileri taşın altına elini sokuversin...

sizi şurada şu saatte bekliyorum desin, yapsın bi plan program uyamaz isek biz deriz gelemiyoruz diye... doğru mudur ???
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
473
valla sizleri bilmem arkadaşlarım ben yola devam yağmur çamur soğuk sıcak yine istanbula gidiyorum(mecburen hiçde gidesim yok:))allahtan özgürlegidecez bi aksilik olmaz ise dönüşte yuvacık ta alabalık şov yapacaz ilgilenenlere duyrulur.muhahahaha yaşasın kötülük eh ordanda sanatcımın sahne aldığı yere geliriz elbet hehe:)
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
346
valla sizleri bilmem arkadaşlarım ben yola devam yağmur çamur soğuk sıcak yine istanbula gidiyorum(mecburen hiçde gidesim yok:))allahtan özgürlegidecez bi aksilik olmaz ise dönüşte yuvacık ta alabalık şov yapacaz ilgilenenlere duyrulur.muhahahaha yaşasın kötülük eh ordanda sanatcımın sahne aldığı yere geliriz elbet hehe:)


beni de alın beni de alın :(
 
Katılım
20 Nis 2008
Mesajlar
319
Sevgili Dostum Picasso aldın altına tabi cross motoru duramıyon yerinde dağ bayır. Ama Çakabeyinde dediği gibi zira sorumluluk ister, asvalt gezisine benzemez uludağ. Tekeri yol tutan vardır tutmayan vardır. acı sonuçlarla dönmek istemeyiz. Hem senin ödevler noldu bakim dersleri asıon bu aralar sanırım :cherry:

Ahanda Karacabey gezi teklifimi geri aldım bu hafta evim cafe yada papet cafe kararımızı verelim
 
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
98
valla sizleri bilmem arkadaşlarım ben yola devam yağmur çamur soğuk sıcak yine istanbula gidiyorum(mecburen hiçde gidesim yok:))allahtan özgürlegidecez bi aksilik olmaz ise dönüşte yuvacık ta alabalık şov yapacaz ilgilenenlere duyrulur.muhahahaha yaşasın kötülük eh ordanda sanatcımın sahne aldığı yere geliriz elbet hehe:)

Sizlere iyi yolculuklar;aman deyim yerler kaygan olabilir dikkat edin bir defa daha bizi üzmeyin.Bu arada tut kolundan dönüşte getir Özgür'ü de...
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
304
çarşamba günleri bu Carefourun karşısında ekerin orda motorlu bir gurup her hafta toplandığını söylemişti bir arkadaş tabi bu dediğim baya oluyor.Mt Bursa olarak sizmi toplanıyordunuz yoksa oda başka bir gurupmu baya kalabalık oluyorlarmış 15-20 motor gibi.
 
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
573
çarşamba günleri bu Carefourun karşısında ekerin orda motorlu bir gurup her hafta toplandığını söylemişti bir arkadaş tabi bu dediğim baya oluyor.Mt Bursa olarak sizmi toplanıyordunuz yoksa oda başka bir gurupmu baya kalabalık oluyorlarmış 15-20 motor gibi.

yok biz daha bursada toplanmadık ne yazıkki... kısmet olmadı :cherry:
yaa alabalık diyince bişiler oldu bana bizdemi alabalık yesek napsak yav...:silent:

valla sizleri bilmem arkadaşlarım ben yola devam yağmur çamur soğuk sıcak yine istanbula gidiyorum(mecburen hiçde gidesim yok:))allahtan özgürlegidecez bi aksilik olmaz ise dönüşte yuvacık ta alabalık şov yapacaz ilgilenenlere duyrulur.muhahahaha yaşasın kötülük eh ordanda sanatcımın sahne aldığı yere geliriz elbet hehe:)

yuvacıktaki şova bizde katılabilirmiyiz hocam... orda buluşsak falan...:queen::rendeer::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
473
yok biz daha bursada toplanmadık ne yazıkki... kısmet olmadı :cherry:
yaa alabalık diyince bişiler oldu bana bizdemi alabalık yesek napsak yav...:silent:



yuvacıktaki şova bizde katılabilirmiyiz hocam... orda buluşsak falan...:queen::rendeer::queen:


başım gözüm üstüne kardeşim ne demek

Sevgili Dostum Picasso aldın altına tabi cross motoru duramıyon yerinde dağ bayır. Ama Çakabeyinde dediği gibi zira sorumluluk ister, asvalt gezisine benzemez uludağ. Tekeri yol tutan vardır tutmayan vardır. acı sonuçlarla dönmek istemeyiz. Hem senin ödevler noldu bakim dersleri asıon bu aralar sanırım :cherry:

Ahanda Karacabey gezi teklifimi geri aldım bu hafta evim cafe yada papet cafe kararımızı verelim

mustafa tekeri yol tutmayan derken benden bahsediyor olmalısın :)

bir günde biyerlere gitmesenizde bir yerde toplanıp bende tanışsam daha bende ne ehliyet var ne yol tecrübesi sizi gördükce içim gidiyor:salut::pr:Oturun biraz oturduğunuz yerde:cherry:

ok sen yap ozamn program sana ve bizlerede oyugun olan biryerde(etrafı fazla rahatsız etmeyeceğimiz bir yer çünkü sanatcım cansunun canlı performansı oluyor ona eşlik ederken insanlar rahatsız olmasın. menajeriyim diye demiyorum gercekten +100000000000000000000000000)
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
573
yav ben bişeyler ayarlıyım dicem dükkanın hesap kitap işleri var gelemem sonra falan olmaz o yüzden bi gönüllü arkadaş istiyoruz...
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
304
ok sen yap ozamn program sana ve bizlerede oyugun olan biryerde(etrafı fazla rahatsız etmeyeceğimiz bir yer çünkü sanatcım cansunun canlı performansı oluyor ona eşlik ederken insanlar rahatsız olmasın. menajeriyim diye demiyorum gercekten +100000000000000000000000000

neler ayarlanıyor ve ne tarz biyer olması lazım cafe gibimi yoksa yemekli falanmı

hehee gidermişim şimdi cumalı kızığın orda alabalık restoranı ayarlarmışım onca alabalık konuşmasından sonra:cherry::cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2008
Mesajlar
319
neler ayarlanıyor ve ne tarz biyer olması lazım cafe gibimi yoksa yemekli falanmı

hehee gidermişim şimdi cumalı kızığın orda alabalık restoranı ayarlarmışım onca alabalık konuşmasından sonra:cherry::cherry:

Farketmezki kafamızı sokabileceğimiz bir mekan gitar çalıp şarkı söleyebileceğimiz bir sahne :queen: ve tüm arkadaşların müsait olabileceği bir zaman dilimi yeter bize sen onları ayarla yaz buraya biz sana gaz açarız sevgili arkadaşım.
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
346
Farketmezki kafamızı sokabileceğimiz bir mekan gitar çalıp şarkı söleyebileceğimiz bir sahne :queen: ve tüm arkadaşların müsait olabileceği bir zaman dilimi yeter bize sen onları ayarla yaz buraya biz sana gaz açarız sevgili arkadaşım.

Ağzına sağlık kardeşim, ne de güzel özetlemişsin olayı...

Eksik olan bir tek şey kalmış ; yakınlarda bir yerde bi BÜFE olsun mutlaka, hani sigaramız biter, çakmağımız biter, çakmağın gazı biter, biterde biter işte
 
Katılım
20 Nis 2008
Mesajlar
319
Ağzına sağlık kardeşim, ne de güzel özetlemişsin olayı...

Eksik olan bir tek şey kalmış ; yakınlarda bir yerde bi BÜFE olsun mutlaka, hani sigaramız biter, çakmağımız biter, çakmağın gazı biter, biterde biter işte


Büfe sorun değil yaff buluruz onu sen rahat ol çakam :queen:
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
473
Ağzına sağlık kardeşim, ne de güzel özetlemişsin olayı...

Eksik olan bir tek şey kalmış ; yakınlarda bir yerde bi BÜFE olsun mutlaka, hani sigaramız biter, çakmağımız biter, çakmağın gazı biter, biterde biter işte

SENDE TEDARİKLİ GEL KARDEŞİM SİGARANI ÇAKMAKINI AL GAZINI FULLE ÇAKAM:p
 
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
573
SENDE TEDARİKLİ GEL KARDEŞİM SİGARANI ÇAKMAKINI AL GAZINI FULLE ÇAKAM:p

yav aslında şöyle köfte yada balık yesek sonrada arkadaşın ayarlamaya çalıştığı olaya girsek nasıl olur... köfte derseniz... köfte evindem güzel bi ziyafet çekebiliriz...
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
473
yav aslında şöyle köfte yada balık yesek sonrada arkadaşın ayarlamaya çalıştığı olaya girsek nasıl olur... köfte derseniz... köfte evindem güzel bi ziyafet çekebiliriz...

VALLA GARDAŞIM BEN ANCA SON KISMINA KATILABİLİRİM YANİ YOKSA BANA UYAR HER ŞEY KAÇTA GİDER GELİRİM BİLMİYORUM
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
346
VALLA GARDAŞIM BEN ANCA SON KISMINA KATILABİLİRİM YANİ YOKSA BANA UYAR HER ŞEY KAÇTA GİDER GELİRİM BİLMİYORUM

Hani sen motor kaldırıyordun kardeşim :p

O değil de asıl diyeceğim şudur; plan program yaparken beni saymadan yapın, bu ara benim neler yapacağım hiç belli değil...
Katılmaya çalışacağım...
 
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
573
VALLA GARDAŞIM BEN ANCA SON KISMINA KATILABİLİRİM YANİ YOKSA BANA UYAR HER ŞEY KAÇTA GİDER GELİRİM BİLMİYORUM

abi zaten uzun uzadıya gezi yapmıyoruzki... bak ben bile gelicem sanırsam... bi akşam yemeği sonrada biraz fasıl hesaaabı... evlere dağılıcaz şeklindedir...:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst