- Katılım
- 24 Haz 2008
- Mesajlar
- 1,259
daha çok arka koltuk olarak düşünmüştüm ben :mrgreen:
ispanyadanmı sipariş werdin abi :cyclopsan bende bulgaristandan filan istiyim aşağı kalmıyım şimdi
:mrgreen:
ispanyadanmı sipariş werdin abi :cyclopsan bende bulgaristandan filan istiyim aşağı kalmıyım şimdi