[Bursa - MT]

Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
daha çok arka koltuk olarak düşünmüştüm ben :mrgreen:

ispanyadanmı sipariş werdin abi :cyclopsan bende bulgaristandan filan istiyim aşağı kalmıyım şimdi :p :p :mrgreen:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
460
daha çok arka koltuk olarak düşünmüştüm ben :mrgreen:

ispanyadanmı sipariş werdin abi :cyclopsan bende bulgaristandan filan istiyim aşağı kalmıyım şimdi :p :p :mrgreen:

benim arkadaşlar var da denk gelirseniz alın demiştim, dün mail yollamış, aldım diyo. öyle yani, yoksa ben nerden bulcam..


biz bu uludağ işini ayarlayalım
1- Picasso
2- Ruckerpark (picassoya artçı)
3- ....
. . .

yok mu gelen yok muuuoo:)
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
346
Millet bugün Çarşamba, Pazar günü yapılan gezinin resimleri nerede kaldı ???

Kayıp aranıyor...
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
6
hoş geldin mervecik.
ilk kez uzun yolculukda artçı aldım.
artçı olmak sürücü olmakdan daha önemli.
düşünceli artçılığın için ayrıca teşekkür.
keyifli ve güzel bir yolculukdu.[/QUOTE]





sağolasın abicim sende bende bi ilksin çünkü hayatımda ilk kez motora bindim:D:queen:

ah ya ne güzel motorlar warmış kacırıdıgıma cok uzuldum pozlarda cok guzelmıs tabı :p :) havalar güzel olunca bir daha gebze ye gidelim lütfennnn :)

bu arada engin ve serhat abiye tekrar geçmiş olsun merveyede tekrar hoşgeldin :)[/QUOTe





hoşbulduk:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
473
Son düzenleme:
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
346
Abi o değilde harbiden bu gezi topici ne oldu yahu. Ben resimlere bakarken çizgi roman tadında okumayı da seviyorum :p

Unuttum yahu demeyi, dün itibari ile 800 ytl yi yapıştırdı amcamlar bana :D

Bundan sonraki gezilerde mendil açmayı planlıyorum, katılacaklara duyrulur boş gelmeyin :p
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2008
Mesajlar
319
Abi o değilde harbiden bu gezi topici ne oldu yahu. Ben resimlere bakarken çizgi roman tadında okumayı da seviyorum :p

Unuttum yahu demeyi, dün itibari ile 800 ytl yi yapıştırdı amcamlar bana :D

Bundan sonraki gezilerde mendil açmayı planlıyorum, katılacaklara duyrulur boş gelmeyin :p


Offfffff Kardeşim geçmiş olsun inan çok üzüldüm.:salut:
 
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
573
Abi o değilde harbiden bu gezi topici ne oldu yahu. Ben resimlere bakarken çizgi roman tadında okumayı da seviyorum :p

Unuttum yahu demeyi, dün itibari ile 800 ytl yi yapıştırdı amcamlar bana :D

Bundan sonraki gezilerde mendil açmayı planlıyorum, katılacaklara duyrulur boş gelmeyin :p

abi geçmiş olsun ne denir ki başka... acına ortak olıyım dicem ama sen yanlız kalmak istersin şimdi :salut:
bilirim ne demek olduğunu... :cherry:
ben fotolarıda indirmedim heyecanı kaçmasın deyi...
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
473
Abi o değilde harbiden bu gezi topici ne oldu yahu. Ben resimlere bakarken çizgi roman tadında okumayı da seviyorum :p

Unuttum yahu demeyi, dün itibari ile 800 ytl yi yapıştırdı amcamlar bana :D

Bundan sonraki gezilerde mendil açmayı planlıyorum, katılacaklara duyrulur boş gelmeyin :p

gardaşıım sana benden daha büyük geçmiş olsun üzüldüm valla gitti bir sezonun benzin masrafı.gel kardeşim dinle sen beni kaldır motoru :) ben ole yapacam:)
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
460
Abi o değilde harbiden bu gezi topici ne oldu yahu. Ben resimlere bakarken çizgi roman tadında okumayı da seviyorum :p

Unuttum yahu demeyi, dün itibari ile 800 ytl yi yapıştırdı amcamlar bana :D

Bundan sonraki gezilerde mendil açmayı planlıyorum, katılacaklara duyrulur boş gelmeyin :p

abi çok geçmiş olsun, çok üzüldüm ya:pale:
gezilerde benim bahane hazır, öğrenciyim ben abi, bende para ne gezer, karnımı zor doyuruyorum zaten:cherry:

bu arada az önce üniversiteden gelirken yağmur yağıyodu.motorlaydım tabi. yeni aldığım ekipmanlarımı kullanma fırsatına hemen eriştim:mrgreen:
Yağmurluk olayı gerçekten harika, yağmurda motora binelim bundan sonra::xrock::
 
Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
392
Abi o değilde harbiden bu gezi topici ne oldu yahu. Ben resimlere bakarken çizgi roman tadında okumayı da seviyorum :p

Unuttum yahu demeyi, dün itibari ile 800 ytl yi yapıştırdı amcamlar bana :D

Bundan sonraki gezilerde mendil açmayı planlıyorum, katılacaklara duyrulur boş gelmeyin :p

geçmiş olsun abi valla üzüldüm şimdi ne desk boş
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
346
Üzüntümü paylaşan herkese çok teşekkür ederim. Ne yapalım fazla zıplamanın sonu budur işte :p

Enginim Dumanım sen motoru kaldırmak için bahane arayıp duruyorsun ama hiç boşa uğraşma, ne ben kaldırıcam motoru ne de sana kaldırtıcam onu...

Pişman değilim eylemlere devam ...

Bu arada hala fotoroman tadında gezi topici beklenmektedir ilgililere duyurulurrrrr...

Kimse haftaya nereye gideceğimiz konusunda birşey demiyor hayırdır kardeşler ??? Hemen belirteyim ben Uludağ' a çıkmam yanlız, orda ayılar varmış tırsarım ben :p
 
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
573
Üzüntümü paylaşan herkese çok teşekkür ederim. Ne yapalım fazla zıplamanın sonu budur işte :p

Enginim Dumanım sen motoru kaldırmak için bahane arayıp duruyorsun ama hiç boşa uğraşma, ne ben kaldırıcam motoru ne de sana kaldırtıcam onu...

Pişman değilim eylemlere devam ...

Bu arada hala fotoroman tadında gezi topici beklenmektedir ilgililere duyurulurrrrr...

Kimse haftaya nereye gideceğimiz konusunda birşey demiyor hayırdır kardeşler ??? Hemen belirteyim ben Uludağ' a çıkmam yanlız, orda ayılar varmış tırsarım ben :p

aynen katılıyorum elinin hamuruyla topic işine bulaşan halletsin lütfen :p (deli polemik yapcam izleyin :p)
gezi olayıda fena olmaz ben gelirim büyük ihtimal bu hafta... ne yapsak acaba nere gitsek... dağ sakat herkes o yolu kullanamaz... benim adıma problem yok ben 5 cm kar varken hemde mondialle çıkmış adamım yani:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst