[Bursa - MT]

Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Teşekkürler saol.İş için kariyer.neti kullandım çağırdılar gittim...
İnş.. gönlüne göre bir iş bulursun...
Ekrem ustadan memnun kalmazsanız adliyenin arkasındaki sokakta aralık içinde Ali usta da var...
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
2
selam

arkadasklar merhaba artık bızde scooterlarımızı modıfıye yapalım bırbırımıze yadımcı olalım.ben basladım kendı capımda kendı maddı kosullarım ımkanında

arkadaşalar nasıl foto eklıcem yardımcı olurmusunuz

arkadaslar bursada en ıyı tavsıye edebılecegınız motor modıfıyecısı varmı 125 lık motorumu ya 200 yada 150 lık yapmak ıstıyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
Teşekkürler saol.İş için kariyer.neti kullandım çağırdılar gittim...
İnş.. gönlüne göre bir iş bulursun...
Ekrem ustadan memnun kalmazsanız adliyenin arkasındaki sokakta aralık içinde Ali usta da var...

abi sen bilirsin ya hangisi daha iyidir ona gore gitcemde bakımı gelmeye basladı yawaastan :)
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Motorculukta servis işi de denemeden bilinmez.. Benim yeni şirket honda aktivaları sıcaksu daki yamaha servisinde baktırıyo, kim kimle anlaırsa yani
Bu bakımda bi Ekrem ustayı dene derim ben, Ali abide iyidir, bak kafana göre yaw fazer 600 diilkibu yağ-değişimi sibop ayarı ve bu adrewslerde sağlam adamlar bak beğen...
 
Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
137
herkeze merhabalar bende nilüfer ataevlerdeyim ybr 125 aldım 2.el

herkeze kazasız belasız sürüşler...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkeze merhabalar bende nilüfer ataevlerdeyim ybr 125 aldım 2.el

herkeze kazasız belasız sürüşler...

hoşgeldin,dogru yere geldin:cat: yalnız dikkat et ::tutkuy:: bende ataevlerde oturuyorum kendini biraz daha tanıtırsan iyi olur
 
Katılım
9 Eyl 2008
Mesajlar
11
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
pardon yanlış yere yazmışım mesajımı size iyi günler
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eki 2006
Mesajlar
312
Selam ULTRAUKALA kardeş
Bursa Enduroda beş para etmeyenler kimler bir söylesende bilsek



Grubumuza üye olmak için Çarşamba günleri yapılan toplantılara katılmanız ve kendinizi tanıtmanız gerekmektedir.


Ben de oradaydım.Ve konuyu bilmediğiniz için bu şekilde yazmanızda çok anlamsız ve yakışıksız olmuş.

.Ben 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı Motorize kortejini organize ettiğim ve gerekli resmi izinler imzam olduğu için grubumuzu kenara çagırdık.Bizim kortejimiz şu an itibariyle bitmiştir.Dileyen bu korteje katılır dileyen katılmaz.Herkes serbesttir.Korteje katılım sağladığınız için teşekkür ederim dedim ve dağıldık.
Efendim

Ayrıca siz Bursa Enduro ya geldiğinizde nasıl bir olumsuzluk yaşadığınızı burdan bizimle paylaşabilirseniz bizde yaşadığınız olumsuzlukları gidermenin yollarını araştırıp bertaraf ederiz.
Efendim


Gel kardeşim her çarşamba toplanıyoruz.Bizim grubumuz motosiklet kültürüne öğrenmeye açık olan herkese açıktır.50 cc den 2000 cc ye kadar olan her motosiklet tutkununa açıktır.
Amma .Kaskınız ve full korumanı giyip motosiklete binmen şartıyla.
Ha motosikletçi özgür olmalı.Kask bizi bozar.nerde kaldı özgürlük diyorsan sağol biz almıyoruz.
Biz sağa sola şow yapmak için motosiklet kullanmıyoruz.Bizim için kimize göre yaşam şekli (örnek ben) kimize göre bir hobi olan motosikleti kitabına göre kullanıyoruz.Kullanmaya da devam edeceğiz.Bunun için O.M.M den eğitimler alıyoruz aldırıyoruz.Yol sürüş emniyeti için grup gezisi kurallarını öğreniyoruz gezilerimizde bunları uyguluyoruz.
Biz motosiklete KASK sız ve Korumasız binmiyoruz.
Biz Güvenli sürüş Teknikleri eğitimleri alıyoruz.
Biz İleri sürüş teknikleri eğitimleri alıyoruz.
Biz çok uzun yıllar motosiklete binmek için çaba sarfediyoruz.
Geziler düzenliyoruz.
Bursa Enduro Motosiklet Festivali yaptık 1000 motosikletli misaifri alnımızın akıyla ağırladık
Bursa Enduro Hatıra Ormanı yaptık 2000 fidan diktik.
Bursa Enduro olarak dağ köylerimize yardıma muhtaç çocuklarımıza kitap kırtasiye yardımları yaptık yapıyoruz devam edeceğiz
Bursa Enduro olarak Ramazanı Şerif te İftar yemeği veriyoruz.
Bursa Enduro olarak zaman zaman kendi içimizde Güvenli sürüş Eğitimleri paylaşımları yapıyorz.
Bursa Enduro olarak Yeni bir Hatıra ormanı yapmayı planlıyoruz.Geçen gün aramızdan ayrılan Kurucu üyelerimzden Merhum Tekin ÜNAL anısına hatıra ormanı yapmak için kollarımızı sıvadık.
Bursa Enduro olarak üyelerimizin yollarda gece ve gunduz görünürlülüğünü arttırmak için Fosforlu yelek yaptırdık.Gece ve gündüz tüm motosikletli faaliyetlerimizde bu Fosforlu yeleklerimizi mutlaka giyiyoruz.
Bursa Enduro salt bir web kulubu değildir.Bir aile ortamıdır.
Bursa Enduro 1998 yılında beri faal olan bir oluşum bir fan kulüptür.
2003 yılından beri her resmi bayramda Resmi izinler alınarak Trafik polsileri eşliğinde resmi geçit töreni yapmaktadır.

Velhasıl Bursa Enduro tüm gruplar/kulüplerle aynı çizgidedir.Yani toplumsal bir oluşumdur.
Tabii ki her grubta/kulüpte var olan bir takım kuralları vardır.Bunlar olmazsa zaten oluşumun anlamıda olmaz.

Biz Bursa Enduro olarak hiç bir motosiklet marka modelin şemsiyesi altında değiliz.İsteyen istediği motosikletle/scooterle aramıza ailemize katılır.
Saygı ve Sevgi çerçevesinde agırlanır.
Herkesin büyüğüne saygısı ve küçüğüne sevgisi vardır.tam bir aile ortamıdır.

Ama dışarıdan gazel okumak ta hiç hoş değildir.
Buırada bazı kardeşlerim Bize tü kaka demektedirler.Ama sebelerini bilmiyorum.Yazdım açıklasınlar.


Yalnış biliyorsunuz.Yurt dışında bizde oldugu gibi basitçede motosiklet ehliyeti vermiyorlar.B sınıfı beynelminel oto ehliyetidir.A sınıfı ehliyetler de motosiklet içindir.

Sevgili Şenol bey belkide bu yazdıklarınızı sürekli dile getirmenizden insanlar bıkmış olamazmı?Ben sizlerin daha mütevazi olmanızı dilerdim herşeyin en güzelini siz yapıyorsunuz en iyiyi siz biliyorsunuz ve bunları sürekli reklam yapar gibi her fırsatta dile getirip kendi kulubünüzü bir marka gibi yansıtıyorsunuz.Dünya sanki sadece sizin etrafınızda dönmekte.Bunlarda tabi çok hoş bir izlenim bırakmamakta.Tabiki içinizdeki herkes için aynı şeyleri söyleyemem aranızda çok sevdiğim arkadaşlarımda var.İyi günler...
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
yaptıklarınız gercekten cok guzel ama bunları bole sıtelerde degılde abi size katılmayı dusunen arkadaslara solersenız daha iyi olur gercekten :)
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Amma .Kaskınız ve full korumanı giyip motosiklete binmen şartıyla.
Ha motosikletçi özgür olmalı.Kask bizi bozar.nerde kaldı özgürlük diyorsan sağol
biz almıyoruz.
Biz sağa sola şow yapmak için motosiklet kullanmıyoruz.Bizim için kimize göre yaşam şekli (örnek ben) kimize göre bir hobi olan motosikleti kitabına göre kullanıyoruz.Kullanmaya da devam edeceğiz.Bunun için O.M.M den eğitimler alıyoruz aldırıyoruz.Yol sürüş emniyeti için grup gezisi kurallarını öğreniyoruz gezilerimizde bunları uyguluyoruz.
Biz motosiklete KASK sız ve Korumasız binmiyoruz.
Biz Güvenli sürüş Teknikleri eğitimleri alıyoruz.
Biz İleri sürüş teknikleri eğitimleri alıyoruz.
Biz çok uzun yıllar motosiklete binmek için çaba sarfediyoruz.
Geziler düzenliyoruz.
Bursa Enduro Motosiklet Festivali yaptık 1000 motosikletli misaifri alnımızın akıyla ağırladık
Bursa Enduro Hatıra Ormanı yaptık 2000 fidan diktik.
Bursa Enduro olarak dağ köylerimize yardıma muhtaç çocuklarımıza kitap kırtasiye yardımları yaptık yapıyoruz devam edeceğiz
Bursa Enduro olarak Ramazanı Şerif te İftar yemeği veriyoruz.
Bursa Enduro olarak zaman zaman kendi içimizde Güvenli sürüş Eğitimleri paylaşımları yapıyorz.
Bursa Enduro olarak Yeni bir Hatıra ormanı yapmayı planlıyoruz.Geçen gün aramızdan ayrılan Kurucu üyelerimzden Merhum Tekin ÜNAL anısına hatıra ormanı yapmak için kollarımızı sıvadık.
Bursa Enduro olarak üyelerimizin yollarda gece ve gunduz görünürlülüğünü arttırmak için Fosforlu yelek yaptırdık.Gece ve gündüz tüm motosikletli faaliyetlerimizde bu Fosforlu yeleklerimizi mutlaka giyiyoruz.
Bursa Enduro salt bir web kulubu değildir.Bir aile ortamıdır.
Bursa Enduro 1998 yılında beri faal olan bir oluşum bir fan kulüptür.
2003 yılından beri her resmi bayramda Resmi izinler alınarak Trafik polsileri eşliğinde resmi geçit töreni yapmaktadır.

Velhasıl Bursa Enduro tüm gruplar/kulüplerle aynı çizgidedir.Yani toplumsal bir oluşumdur.
Tabii ki her grubta/kulüpte var olan bir takım kuralları vardır.Bunlar olmazsa zaten oluşumun anlamıda olmaz.

Biz Bursa Enduro olarak hiç bir motosiklet marka modelin şemsiyesi altında değiliz.İsteyen istediği motosikletle/scooterle aramıza ailemize katılır.
Saygı ve Sevgi çerçevesinde agırlanır.
Herkesin büyüğüne saygısı ve küçüğüne sevgisi vardır.tam bir aile ortamıdır.

Ama dışarıdan gazel okumak ta hiç hoş değildir.
Buırada bazı kardeşlerim Bize tü kaka demektedirler.Ama sebelerini bilmiyorum.Yazdım açıklasınlar.
Dostum burada paylaşımda bişiyler öğrenmeye çalışan herkez kask nedir nasıl kullanılır korumalıklar ne işe yarar nelerdir ve nelerden oluşur vs.. şeklinde bilinçlenmeyi hedefler daha sözünün başında sizden olmayanları itam etmişsin bile...
Sırf iyi korumalıklar alabilmek için ancak 125lik bir motosiklet alabilecek param kaldı...
M.F.Ö. nün peki peki anladık-sen neymişsin be abi şarkısı sizlere armağan olsun...
Sadece siz varsınız ve motosiklet tutkunusunuz...Biz özgürlük ve hız için yaşarız yani basarız uzarız gideriz.(size göre böyleymiş demek)..
Çerkezköyde bile B.enduro dan vatandaşlar gördüm sadece 125 lik motorumla yollardaydım, ama sadece benzinlik ödeme kasasında 1kişi yalnızca 1 kişi selam verme zahmetine girdi ki ondan da Allah razı olsun...
Pekela sosyal bir grup olarak bişiler başarmışsınız belkide bunlardan şımarıp kendinizi alemden soyutlamışsınız...
Motosiklet tutkunu olan bunu hisseden herkese saygılar selamlar...
 
Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
137
hoşgeldin,dogru yere geldin:cat: yalnız dikkat et ::tutkuy:: bende ataevlerde oturuyorum kendini biraz daha tanıtırsan iyi olur

ben berkant sen ne tarafta oturuyosun ataevlerde ben kahve-latada falan çalışıyordum belki hatırlarsın orlardan şimdi ayrıldım ama tüm yaz ordaydım
 
Katılım
8 Eki 2006
Mesajlar
312
Dostum burada paylaşımda bişiyler öğrenmeye çalışan herkez kask nedir nasıl kullanılır korumalıklar ne işe yarar nelerdir ve nelerden oluşur vs.. şeklinde bilinçlenmeyi hedefler daha sözünün başında sizden olmayanları itam etmişsin bile...
Sırf iyi korumalıklar alabilmek için ancak 125lik bir motosiklet alabilecek param kaldı...
M.F.Ö. nün peki peki anladık-sen neymişsin be abi şarkısı sizlere armağan olsun...
Sadece siz varsınız ve motosiklet tutkunusunuz...Biz özgürlük ve hız için yaşarız yani basarız uzarız gideriz.(size göre böyleymiş demek)..
Çerkezköyde bile B.enduro dan vatandaşlar gördüm sadece 125 lik motorumla yollardaydım, ama sadece benzinlik ödeme kasasında 1kişi yalnızca 1 kişi selam verme zahmetine girdi ki ondan da Allah razı olsun...
Pekela sosyal bir grup olarak bişiler başarmışsınız belkide bunlardan şımarıp kendinizi alemden soyutlamışsınız...
Motosiklet tutkunu olan bunu hisseden herkese saygılar selamlar...

:cat::cat::cat::cat::cat::cat:
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
arkadaslar bende bulvarda oturuyorum kahve lata ya cok takıldım bu yaz gormusuzdur kesın bırbırımızı :)
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
gorusmusuzdur kesin dostum o zaman ya hazır fazlalasmaya baslamısken motorcu abilerimiz bi bulusma ayarlasa :)
 
Katılım
5 Tem 2008
Mesajlar
3
walla bende motor almayı düşünüyodum ehliyeti yeni alıcam yeni kayıtoldum.motoru kullanmaya korkuyodum bu defa hiç elimi bile sürmem...:D

way halimize ozamn


:pr: dimi :salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
801
Arkadaşlar ramazan ayı bitmeden bir iftar yemeği organizasyonu yapsak , nasıl olur? Herkese uygun bir tarih ve yerde yapılabilir gelen öneriler doğrultusunda.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
aynen barannet bı ıftar cok guzel olur aslında artık bı bulusalım ama bursalı motorcu abilerimiz pek takmıyo bizi gaba barannet :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst