Teşekkürler saol.İş için kariyer.neti kullandım çağırdılar gittim...
İnş.. gönlüne göre bir iş bulursun...
Ekrem ustadan memnun kalmazsanız adliyenin arkasındaki sokakta aralık içinde Ali usta da var...
herkeze merhabalar bende nilüfer ataevlerdeyim ybr 125 aldım 2.el
herkeze kazasız belasız sürüşler...
Selam ULTRAUKALA kardeş
Bursa Enduroda beş para etmeyenler kimler bir söylesende bilsek
Grubumuza üye olmak için Çarşamba günleri yapılan toplantılara katılmanız ve kendinizi tanıtmanız gerekmektedir.
Ben de oradaydım.Ve konuyu bilmediğiniz için bu şekilde yazmanızda çok anlamsız ve yakışıksız olmuş.
.Ben 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı Motorize kortejini organize ettiğim ve gerekli resmi izinler imzam olduğu için grubumuzu kenara çagırdık.Bizim kortejimiz şu an itibariyle bitmiştir.Dileyen bu korteje katılır dileyen katılmaz.Herkes serbesttir.Korteje katılım sağladığınız için teşekkür ederim dedim ve dağıldık.
Efendim
Ayrıca siz Bursa Enduro ya geldiğinizde nasıl bir olumsuzluk yaşadığınızı burdan bizimle paylaşabilirseniz bizde yaşadığınız olumsuzlukları gidermenin yollarını araştırıp bertaraf ederiz.
Efendim
Gel kardeşim her çarşamba toplanıyoruz.Bizim grubumuz motosiklet kültürüne öğrenmeye açık olan herkese açıktır.50 cc den 2000 cc ye kadar olan her motosiklet tutkununa açıktır.
Amma .Kaskınız ve full korumanı giyip motosiklete binmen şartıyla.
Ha motosikletçi özgür olmalı.Kask bizi bozar.nerde kaldı özgürlük diyorsan sağol biz almıyoruz.
Biz sağa sola şow yapmak için motosiklet kullanmıyoruz.Bizim için kimize göre yaşam şekli (örnek ben) kimize göre bir hobi olan motosikleti kitabına göre kullanıyoruz.Kullanmaya da devam edeceğiz.Bunun için O.M.M den eğitimler alıyoruz aldırıyoruz.Yol sürüş emniyeti için grup gezisi kurallarını öğreniyoruz gezilerimizde bunları uyguluyoruz.
Biz motosiklete KASK sız ve Korumasız binmiyoruz.
Biz Güvenli sürüş Teknikleri eğitimleri alıyoruz.
Biz İleri sürüş teknikleri eğitimleri alıyoruz.
Biz çok uzun yıllar motosiklete binmek için çaba sarfediyoruz.
Geziler düzenliyoruz.
Bursa Enduro Motosiklet Festivali yaptık 1000 motosikletli misaifri alnımızın akıyla ağırladık
Bursa Enduro Hatıra Ormanı yaptık 2000 fidan diktik.
Bursa Enduro olarak dağ köylerimize yardıma muhtaç çocuklarımıza kitap kırtasiye yardımları yaptık yapıyoruz devam edeceğiz
Bursa Enduro olarak Ramazanı Şerif te İftar yemeği veriyoruz.
Bursa Enduro olarak zaman zaman kendi içimizde Güvenli sürüş Eğitimleri paylaşımları yapıyorz.
Bursa Enduro olarak Yeni bir Hatıra ormanı yapmayı planlıyoruz.Geçen gün aramızdan ayrılan Kurucu üyelerimzden Merhum Tekin ÜNAL anısına hatıra ormanı yapmak için kollarımızı sıvadık.
Bursa Enduro olarak üyelerimizin yollarda gece ve gunduz görünürlülüğünü arttırmak için Fosforlu yelek yaptırdık.Gece ve gündüz tüm motosikletli faaliyetlerimizde bu Fosforlu yeleklerimizi mutlaka giyiyoruz.
Bursa Enduro salt bir web kulubu değildir.Bir aile ortamıdır.
Bursa Enduro 1998 yılında beri faal olan bir oluşum bir fan kulüptür.
2003 yılından beri her resmi bayramda Resmi izinler alınarak Trafik polsileri eşliğinde resmi geçit töreni yapmaktadır.
Velhasıl Bursa Enduro tüm gruplar/kulüplerle aynı çizgidedir.Yani toplumsal bir oluşumdur.
Tabii ki her grubta/kulüpte var olan bir takım kuralları vardır.Bunlar olmazsa zaten oluşumun anlamıda olmaz.
Biz Bursa Enduro olarak hiç bir motosiklet marka modelin şemsiyesi altında değiliz.İsteyen istediği motosikletle/scooterle aramıza ailemize katılır.
Saygı ve Sevgi çerçevesinde agırlanır.
Herkesin büyüğüne saygısı ve küçüğüne sevgisi vardır.tam bir aile ortamıdır.
Ama dışarıdan gazel okumak ta hiç hoş değildir.
Buırada bazı kardeşlerim Bize tü kaka demektedirler.Ama sebelerini bilmiyorum.Yazdım açıklasınlar.
Yalnış biliyorsunuz.Yurt dışında bizde oldugu gibi basitçede motosiklet ehliyeti vermiyorlar.B sınıfı beynelminel oto ehliyetidir.A sınıfı ehliyetler de motosiklet içindir.
Dostum burada paylaşımda bişiyler öğrenmeye çalışan herkez kask nedir nasıl kullanılır korumalıklar ne işe yarar nelerdir ve nelerden oluşur vs.. şeklinde bilinçlenmeyi hedefler daha sözünün başında sizden olmayanları itam etmişsin bile...Amma .Kaskınız ve full korumanı giyip motosiklete binmen şartıyla.
Ha motosikletçi özgür olmalı.Kask bizi bozar.nerde kaldı özgürlük diyorsan sağol biz almıyoruz.
Biz sağa sola şow yapmak için motosiklet kullanmıyoruz.Bizim için kimize göre yaşam şekli (örnek ben) kimize göre bir hobi olan motosikleti kitabına göre kullanıyoruz.Kullanmaya da devam edeceğiz.Bunun için O.M.M den eğitimler alıyoruz aldırıyoruz.Yol sürüş emniyeti için grup gezisi kurallarını öğreniyoruz gezilerimizde bunları uyguluyoruz.
Biz motosiklete KASK sız ve Korumasız binmiyoruz.
Biz Güvenli sürüş Teknikleri eğitimleri alıyoruz.
Biz İleri sürüş teknikleri eğitimleri alıyoruz.
Biz çok uzun yıllar motosiklete binmek için çaba sarfediyoruz.
Geziler düzenliyoruz.
Bursa Enduro Motosiklet Festivali yaptık 1000 motosikletli misaifri alnımızın akıyla ağırladık
Bursa Enduro Hatıra Ormanı yaptık 2000 fidan diktik.
Bursa Enduro olarak dağ köylerimize yardıma muhtaç çocuklarımıza kitap kırtasiye yardımları yaptık yapıyoruz devam edeceğiz
Bursa Enduro olarak Ramazanı Şerif te İftar yemeği veriyoruz.
Bursa Enduro olarak zaman zaman kendi içimizde Güvenli sürüş Eğitimleri paylaşımları yapıyorz.
Bursa Enduro olarak Yeni bir Hatıra ormanı yapmayı planlıyoruz.Geçen gün aramızdan ayrılan Kurucu üyelerimzden Merhum Tekin ÜNAL anısına hatıra ormanı yapmak için kollarımızı sıvadık.
Bursa Enduro olarak üyelerimizin yollarda gece ve gunduz görünürlülüğünü arttırmak için Fosforlu yelek yaptırdık.Gece ve gündüz tüm motosikletli faaliyetlerimizde bu Fosforlu yeleklerimizi mutlaka giyiyoruz.
Bursa Enduro salt bir web kulubu değildir.Bir aile ortamıdır.
Bursa Enduro 1998 yılında beri faal olan bir oluşum bir fan kulüptür.
2003 yılından beri her resmi bayramda Resmi izinler alınarak Trafik polsileri eşliğinde resmi geçit töreni yapmaktadır.
Velhasıl Bursa Enduro tüm gruplar/kulüplerle aynı çizgidedir.Yani toplumsal bir oluşumdur.
Tabii ki her grubta/kulüpte var olan bir takım kuralları vardır.Bunlar olmazsa zaten oluşumun anlamıda olmaz.
Biz Bursa Enduro olarak hiç bir motosiklet marka modelin şemsiyesi altında değiliz.İsteyen istediği motosikletle/scooterle aramıza ailemize katılır.
Saygı ve Sevgi çerçevesinde agırlanır.
Herkesin büyüğüne saygısı ve küçüğüne sevgisi vardır.tam bir aile ortamıdır.
Ama dışarıdan gazel okumak ta hiç hoş değildir.
Buırada bazı kardeşlerim Bize tü kaka demektedirler.Ama sebelerini bilmiyorum.Yazdım açıklasınlar.
hoşgeldin,dogru yere geldin:cat: yalnız dikkat et ::tutkuy:: bende ataevlerde oturuyorum kendini biraz daha tanıtırsan iyi olur
Dostum burada paylaşımda bişiyler öğrenmeye çalışan herkez kask nedir nasıl kullanılır korumalıklar ne işe yarar nelerdir ve nelerden oluşur vs.. şeklinde bilinçlenmeyi hedefler daha sözünün başında sizden olmayanları itam etmişsin bile...
Sırf iyi korumalıklar alabilmek için ancak 125lik bir motosiklet alabilecek param kaldı...
M.F.Ö. nün peki peki anladık-sen neymişsin be abi şarkısı sizlere armağan olsun...
Sadece siz varsınız ve motosiklet tutkunusunuz...Biz özgürlük ve hız için yaşarız yani basarız uzarız gideriz.(size göre böyleymiş demek)..
Çerkezköyde bile B.enduro dan vatandaşlar gördüm sadece 125 lik motorumla yollardaydım, ama sadece benzinlik ödeme kasasında 1kişi yalnızca 1 kişi selam verme zahmetine girdi ki ondan da Allah razı olsun...
Pekela sosyal bir grup olarak bişiler başarmışsınız belkide bunlardan şımarıp kendinizi alemden soyutlamışsınız...
Motosiklet tutkunu olan bunu hisseden herkese saygılar selamlar...
walla bende motor almayı düşünüyodum ehliyeti yeni alıcam yeni kayıtoldum.motoru kullanmaya korkuyodum bu defa hiç elimi bile sürmem...
way halimize ozamn
r: dimi :salut: