Bursa Mt 1. Dağyenice festivali :)

Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
519
Selamlar arkadaşlar,Bu gün Bursa Mt grubu olarak Köyyenice göletine gittik.Buyurun fotoraflar:

Buluşma noktası 1 ykm önü:

DSCF2142.jpg


Sonra 2. buluşma noktasındaki arkadaşları da alıp 3. buluşma noktası olan çalı yolu opete gittik.

DSCF2143.jpg


DSCF2144.jpg


Bu abimiz gruptan değildi,fakat buluşma noktasında bizi görüp etkilenmiş :) bize katıldı :

DSCF2148.jpg


Piskiletçiler geçerken :

DSCF2149.jpg


DSCF2151.jpg


Verdik makineyi Ercana abiyle Davut Emre'ye,ortaya bu silik fotolar çıktı :p

Geliyoz :

DSCF2160.jpg


Daha da geliyoz :

DSCF2161.jpg


Ahan geldik :

DSCF2162.jpg


DSCF2163.jpg


DSCF2164.jpg


Yol nereye biz oraya :

DSCF2183.jpg


DSCF2219.jpg


Vardık.Koyduk kenara evlatları başladık mutfak işlerine :

DSCF2244.jpg


Duruşlara gel :mrgreen:

DSCF2247.jpg


DSCF2253.jpg


Yalan yok,gitar olsaydı patlicaktı bi akdeniz akşamları :mrgreen:

DSCF2257.jpg


DSCF2259.jpg


Mangal için ağaç(!) kestik :) :

DSCF2261.jpg


DSCF2264.jpg


DSCF2267.jpg


Atv'ciler geldiler,şekil yapıp gittiler :mrgreen:

DSCF2270.jpg


DSCF2274.jpg


DSCF2276.jpg


DSCF2279.jpg


DSCF2280.jpg


Crossların bile yeri gelip geçemediği yerde,cengiz abi yardırdı :

DSCF2281.jpg


DSCF2282.jpg


DSCF2284.jpg


DSCF2287.jpg


DSCF2294.jpg


2 teker tutkusu sınır tanımıyor,bu amcacım peşimizden ayrılmadı :)

DSCF2296.jpg


Hapishane fotoğrafı çektiriyoruz.Gülümseyin! :mrgreen:

DSCF2301.jpg


Bi de arkadan :

DSCF2300.jpg


DSCF2302.jpg


Cengiz abi kurdu tezgahı :

DSCF2305.jpg


DSCF2309.jpg


DSCF2310.jpg


DSCF2311.jpg


DSCF2312.jpg


Kaptan :

DSCF2314.jpg


DSCF2315.jpg


Ortalık cross doldu,özenenler de oldu :mrgreen: :

DSCF2316.jpg


DSCF2317.jpg


DSCF2319.jpg


DSCF2320.jpg


DSCF2326.jpg


DSCF2325.jpg


DSCF2328.jpg


DSCF2331.jpg


DSCF2332.jpg


DSCF2333.jpg


DSCF2334.jpg


DSCF2335.jpg


DSCF2343.jpg


DSCF2346.jpg


Olay budur arkadaş :

DSCF2352.jpg


Dayı 'veren bakem sürem' dedi.Dedik eyvah kaçın :) ortalığı tozu dumana kattı :)

DSCF2354.jpg


DSCF2359.jpg


Sonra adını hatılayamadığım bi kafeye damladık :

DSCF2363.jpg


DSCF2364.jpg


DSCF2368.jpg


DSCF2370.jpg


Sonuç olarak (benim açımdan) üşümeler ve ağrılar olsa da mükemmel bir gündü,bütün haftanın,hatta bütün ayın stresini attık.Çok hoş sohbetler ettik,iyi arkadaşlıklar kurduk,cross,cup,chopper,ss,enduro,scooter,commuter demeden daldık arazilere,düştük,ıslandık.Çamura battık,oramız buramız kirlendi.Dönüş yolunda çevrede üzerimizde olmayan göz yoktu.Çok koordineli bir biçimde yol yaptık,arada yol şartlarının getirdiği sıkıntılardan kaynaklanan kazalar olsa da problem olmadı.Eminim ki oraya gelen hepimiz anladı,birlik ve beraberliğin ne denli önemli birşey olduğunu.

Katılan katılmayan ve bunu okuyan herkeze teşekkür ediyorum.

Oğuz abimizin dediği gibi : AND TEN POINTS GOES TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO BURSA MT !
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
404
Muhteşem bir geziydi,bu kadar eğlendiğimi hiç hatırlamıyorum. İyi yanladık :) gelen herkese tek tek teşekkür ederim. Yüreğinize sağlık
 
Katılım
23 Ağu 2012
Mesajlar
25
Harika gezi ,harika fotolar.Eline sağlık.Başlık Dağyenice Köyü olarak değişebilirse daha da harika olacak.
 
Katılım
24 May 2012
Mesajlar
467
Süper ötesiydi arkadaşlar.. Daha videolar da racinglerin cross yapışı vs. çok güzel bir ANI olarak kalacak aklımızda :) İnş. 2.sinede kısmet :)
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tatlı hava ve su moturcuları

iç çekerekten

ham çökelekten

boğazına dursun.... ıı ıhım


güzel olmuş :D elinizi sağlık.


[YT]--3A-FWvceU[/YT]
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
Gerçekten güzel geziymiş imrendim yani Allah muhabbetinizi bozmasın
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
yorumsuz bi gündü ama yorumsuz olmaz :) bu arada oğuz görmeyen de gördü yazmayaydın iyiydi :D sesli güldüm
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
139
gülün gülün

bluesman nick li arkadastan alıntı

[YT]H1O0rzZVyR4[/YT]
[YT]Ir9Sk9TDBSE[/YT]
[YT]1rlxJGn9Hi0[/YT]
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
güzel ortam..kıskandım valla...ızgaralar için elinize gezi için ayağınıza sağlık...tam benlik ful ızgaralı bir ambians...
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
Bu gezinin düzenlenmesinde büyük katkısı olan sedici,madv,kirlisakal16 ve cngzmzm çok çok teşekkür ediyorum. Katılan dostlarımın yüreğinden sevgi,deposundan benzin eksik olmasın. Hayat sizlerle güzel :cat: :rendeer: ::biggrinn::biggrinn::biggrinn
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
abi ne yaptıysak hepbirlikte yaptık :) katılan herkese teşekkürler
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
Bu fotoğrafları yorgun haliyle güzel bir biçimde sunan espaniole Burak kardeşime de ayrıca sevgiler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst