- Katılım
- 9 Haz 2012
- Mesajlar
- 519
- Konu Yazar
- #1
Selamlar arkadaşlar,Bu gün Bursa Mt grubu olarak Köyyenice göletine gittik.Buyurun fotoraflar:
Buluşma noktası 1 ykm önü:
Sonra 2. buluşma noktasındaki arkadaşları da alıp 3. buluşma noktası olan çalı yolu opete gittik.
Bu abimiz gruptan değildi,fakat buluşma noktasında bizi görüp etkilenmiş
bize katıldı :
Piskiletçiler geçerken :
Verdik makineyi Ercana abiyle Davut Emre'ye,ortaya bu silik fotolar çıktı
Geliyoz :
Daha da geliyoz :
Ahan geldik :
Yol nereye biz oraya :
Vardık.Koyduk kenara evlatları başladık mutfak işlerine :
Duruşlara gel :mrgreen:
Yalan yok,gitar olsaydı patlicaktı bi akdeniz akşamları :mrgreen:
Mangal için ağaç(!) kestik
:
Atv'ciler geldiler,şekil yapıp gittiler :mrgreen:
Crossların bile yeri gelip geçemediği yerde,cengiz abi yardırdı :
2 teker tutkusu sınır tanımıyor,bu amcacım peşimizden ayrılmadı
Hapishane fotoğrafı çektiriyoruz.Gülümseyin! :mrgreen:
Bi de arkadan :
Cengiz abi kurdu tezgahı :
Kaptan :
Ortalık cross doldu,özenenler de oldu :mrgreen: :
Olay budur arkadaş :
Dayı 'veren bakem sürem' dedi.Dedik eyvah kaçın
ortalığı tozu dumana kattı 
Sonra adını hatılayamadığım bi kafeye damladık :
Sonuç olarak (benim açımdan) üşümeler ve ağrılar olsa da mükemmel bir gündü,bütün haftanın,hatta bütün ayın stresini attık.Çok hoş sohbetler ettik,iyi arkadaşlıklar kurduk,cross,cup,chopper,ss,enduro,scooter,commuter demeden daldık arazilere,düştük,ıslandık.Çamura battık,oramız buramız kirlendi.Dönüş yolunda çevrede üzerimizde olmayan göz yoktu.Çok koordineli bir biçimde yol yaptık,arada yol şartlarının getirdiği sıkıntılardan kaynaklanan kazalar olsa da problem olmadı.Eminim ki oraya gelen hepimiz anladı,birlik ve beraberliğin ne denli önemli birşey olduğunu.
Katılan katılmayan ve bunu okuyan herkeze teşekkür ediyorum.
Oğuz abimizin dediği gibi : AND TEN POINTS GOES TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO BURSA MT !
Buluşma noktası 1 ykm önü:
Sonra 2. buluşma noktasındaki arkadaşları da alıp 3. buluşma noktası olan çalı yolu opete gittik.
Bu abimiz gruptan değildi,fakat buluşma noktasında bizi görüp etkilenmiş
Piskiletçiler geçerken :
Verdik makineyi Ercana abiyle Davut Emre'ye,ortaya bu silik fotolar çıktı
Geliyoz :
Daha da geliyoz :
Ahan geldik :
Yol nereye biz oraya :
Vardık.Koyduk kenara evlatları başladık mutfak işlerine :
Duruşlara gel :mrgreen:
Yalan yok,gitar olsaydı patlicaktı bi akdeniz akşamları :mrgreen:
Mangal için ağaç(!) kestik
Atv'ciler geldiler,şekil yapıp gittiler :mrgreen:
Crossların bile yeri gelip geçemediği yerde,cengiz abi yardırdı :
2 teker tutkusu sınır tanımıyor,bu amcacım peşimizden ayrılmadı
Hapishane fotoğrafı çektiriyoruz.Gülümseyin! :mrgreen:
Bi de arkadan :
Cengiz abi kurdu tezgahı :
Kaptan :
Ortalık cross doldu,özenenler de oldu :mrgreen: :
Olay budur arkadaş :
Dayı 'veren bakem sürem' dedi.Dedik eyvah kaçın
Sonra adını hatılayamadığım bi kafeye damladık :
Sonuç olarak (benim açımdan) üşümeler ve ağrılar olsa da mükemmel bir gündü,bütün haftanın,hatta bütün ayın stresini attık.Çok hoş sohbetler ettik,iyi arkadaşlıklar kurduk,cross,cup,chopper,ss,enduro,scooter,commuter demeden daldık arazilere,düştük,ıslandık.Çamura battık,oramız buramız kirlendi.Dönüş yolunda çevrede üzerimizde olmayan göz yoktu.Çok koordineli bir biçimde yol yaptık,arada yol şartlarının getirdiği sıkıntılardan kaynaklanan kazalar olsa da problem olmadı.Eminim ki oraya gelen hepimiz anladı,birlik ve beraberliğin ne denli önemli birşey olduğunu.
Katılan katılmayan ve bunu okuyan herkeze teşekkür ediyorum.
Oğuz abimizin dediği gibi : AND TEN POINTS GOES TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO BURSA MT !