Bursa Gündoğdu yolu

Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
404
:) Canyoldaşım ne ekmek ister ne su ,ne trip yapar ne yalan söyler,Herşeyi karşılıksızdır. Benzinini koyarsın biraz bakım yapıp birazda kafasını okşarsın o zaman seni özgürlüğün bile bulamadığı yerlere seve seve götürür.
Öylede yaptı..

Yolculuk başlıyor
26755_388252026939_551121939_3792248_5080296_n.jpg


26755_388252031939_551121939_3792249_2885052_n.jpg


26755_388252041939_551121939_3792250_1184422_n.jpg


Bahar Nasılda gösteriyor kendini ama

26755_388252051939_551121939_3792251_3905810_n.jpg


Bu yoldan gidilmezmi hiç ,çağırıyor insanı.

26755_388252061939_551121939_3792252_3163442_n.jpg


Kendi yaptığım bir çalışma ,iskeletin kafasında ismim yazıyor

26755_388252071939_551121939_3792254_8197680_n.jpg


Trt Alıcıları

26755_388252076939_551121939_3792255_3906378_n.jpg


26755_388252081939_551121939_3792256_6617133_n.jpg


Yüksekteyiz haaa !

26755_388252096939_551121939_3792259_3982745_n.jpg


:) Buraya gelipte aşık olmamak mümkünmü denize karşı dalıp gitmemek mümkünmü( Sıla-Sevişmeden uyumayalım burada cok güzel gidiyor :queen:)

26755_388252111939_551121939_3792260_3717057_n.jpg


26755_388252116939_551121939_3792261_7312911_n.jpg


26755_388252121939_551121939_3792262_322014_n.jpg


26755_388252126939_551121939_3792263_6114781_n.jpg


Bensiz olurmu ^^

26755_388252131939_551121939_3792264_1131109_n.jpg


26755_388252136939_551121939_3792265_64804_n.jpg


26755_388252151939_551121939_3792267_575182_n.jpg


Her güzel şeyin bir sonu olduğu gibi artık bu yolculuktada dönüş hazırlıkları

26755_388252156939_551121939_3792268_3736530_n.jpg


26755_388252161939_551121939_3792269_1239976_n.jpg


26755_388252166939_551121939_3792270_2812899_n.jpg


26755_388252176939_551121939_3792271_4721805_n.jpg
 
Katılım
11 Mar 2010
Mesajlar
55

bende mudanyada marinadaydım rüzgar coktu hava ise muhteşem:queen:
haberim olsaydı beraber takılırdık:bounce:
 
Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
132
Yaw arkadaşlar hernekadar tanımasamda arkadaşımsınız ne güzel gezmişsiniz bende motor sahibi olucam sizlerde dua ederseniz sevinirim :D bu arada olucam derken daha çok var sanırım çünkü param yok:salut::cherry:
 
Katılım
11 Mar 2010
Mesajlar
55
Yaw arkadaşlar hernekadar tanımasamda arkadaşımsınız ne güzel gezmişsiniz bende motor sahibi olucam sizlerde dua ederseniz sevinirim :D bu arada olucam derken daha çok var sanırım çünkü param yok:salut::cherry:

bi haber ver gecerken alalım seni:bounce:
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
404
Yaw arkadaşlar hernekadar tanımasamda arkadaşımsınız ne güzel gezmişsiniz bende motor sahibi olucam sizlerde dua ederseniz sevinirim :D bu arada olucam derken daha çok var sanırım çünkü param yok:salut::cherry:

Bizde bir zamanlar öyleydik güzel kardeşim,az bakmazdım kanuni caracal resimlerine .Kısmet ne zamansa o zaman alıyorsun :) hiç üzme kendini gezicem de gezdiririz seni yeri gelir
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
güzel gezi olmuş :cat: izmirde şahin tepesi var deniz manzarası biraz andırıyo
 
Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
132
bi haber ver gecerken alalım seni:bounce:

Düşünmeniz yeter teşekkürler inş. bir gün haberleşiriz.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:50 ----------

Bizde bir zamanlar öyleydik güzel kardeşim,az bakmazdım kanuni caracal resimlerine .Kısmet ne zamansa o zaman alıyorsun :) hiç üzme kendini gezicem de gezdiririz seni yeri gelir

ilk baktığım motordu caracal sonra döndü dolaştı maxi scooter lara geldi modial 150 zat bile olsa razıyım tüm sorunlarına yazda geliyor gerçi ehliyet yok oda 1 ay sürer zaten almam kısmet bakalım .... düşünmeniz yeterli teşekkürler.:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst