- Katılım
- 19 Tem 2008
- Mesajlar
- 404
- Konu Yazar
- #1
Öylede yaptı..
Yolculuk başlıyor
Bahar Nasılda gösteriyor kendini ama
Bu yoldan gidilmezmi hiç ,çağırıyor insanı.
Kendi yaptığım bir çalışma ,iskeletin kafasında ismim yazıyor
Trt Alıcıları
Yüksekteyiz haaa !
Bensiz olurmu ^^
Her güzel şeyin bir sonu olduğu gibi artık bu yolculuktada dönüş hazırlıkları
