Burda kamp tecrübesi olan bir sürü kişi vardır eminim :)

Katılım
8 May 2008
Mesajlar
882
Ah gençlik işte:) doğada konfor olmaz kafana göre en rahat edeceğin şekli keşfet,tecrube et;)
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Ah gençlik işte:) doğada konfor olmaz kafana göre en rahat edeceğin şekli keşfet,tecrube et;)

Aynen katılıyorum.
Herkes böcek ilacı falan demiş ama bence hiç gerek yok böyle şeylere.
Vahşi ormana gitmiyosun ya en fazla uyutmaz seni böcekler, yada kaşındırır.
Doğal ortamın tadını çıkar, börtü böcekle iç içe ol.
Üşü, sıcaktan piş. Hiç bişey olmaz :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İyi günler arkadaşlar :)

Össye hazırlanıyoruz arkadaşlarla ve kafamız çok doldu küçük çaplı tatil yapmak istiyoruz tabi öğrenci işi :)

Bu fiyat aralığında başka çadır önerileriniz varsa onlarıda alabilirim.
bunun gibi bir çadır işimizi görür mü.. içinde ışık yandığında dışardan silüetimizin görünmesini istemiyoruz.. Yaylada işi kıvırırsak soluğu Akdenizde almamız muhtemel :D
Engin bilgileriniz için şimdiden teşekkürler :)

Yaz günü sahilde bir yerde kalacaksan ucuz çadır pekala iş görür,çadırda bile yatılır,
Yaylada sabaha karşı oldukça soğuk olurr,ciddi uyku tulumları almanız gerekirr,mat üzerine uyku tulumunu serer yatarsınız.
Ha şu silüet olayına gelince,
çadırda ışığı yakmazsınız olur biter,
silüete bu kadar önem verdiğine göre:queen:
birleştirilebilen uyku tulumları var,iki tane alın,birleştirin:)
Bi öneri daha Bim,Şok,Carrefour gibi mağazaları takip edin,
Ben gecen hafta 49 Tl.ya otomatik çadır aldım,3 dakikada kuruluyor,Önceki hafta da 13 liraya portatif koltuk almıştım.Portatif koltuğu 2 tane alsaydım daha iyi olacaktı.çok yer kaplamıyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:34 ----------

Aynen katılıyorum.
Herkes böcek ilacı falan demiş ama bence hiç gerek yok böyle şeylere.
Vahşi ormana gitmiyosun ya en fazla uyutmaz seni böcekler, yada kaşındırır.
Doğal ortamın tadını çıkar, börtü böcekle iç içe ol.
Üşü, sıcaktan piş. Hiç bişey olmaz :)

Yanına 2 litre mazot alıp çadırın etrafına serpse böcek filan olmaz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:37 ----------

Söylenecekler söylenmiş birşey eklemeye gerek yok , ama ben şu detaya takıldım. :cherry:



[YT]wMctMhMOtrY[/YT]

Görkem ,Allah senden razı olsun.
Bir haftadır bu kadar gülmemiştim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:39 ----------

Söylenecekler söylenmiş birşey eklemeye gerek yok , ama ben şu detaya takıldım. :cherry:



[YT]wMctMhMOtrY[/YT]

Görkem ,Allah senden razı olsun.
Bir haftadır bu kadar gülmemiştim.:queen:
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
mazot işi kesinse çadır olayına bende girebilirim
nefret ettiğim bir oluşumdur böcekler tiksinirim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:D bende can cananla olmak isterimde :D jandarma abiler 17 yaşında çadırda napıyorsunuz gibisinden bi olay yaratırsa :D gururuma yediremem :D hem sonra film de kopar :D

öğütleri aldım :D 4 kişi sap yatmıyoruz :D matla gidersek nevvresim seriyoruz :D o zaman şişme yatak almak daha mantıklı geldi bana :D bilmiyorum tabi tam da yanlış mıyım fazla yer de kaplamıyor malum motorla gitcez :D

Jandarma ne diyecek be?
onun işi asayiş,
kimliğine bakar,en çok GBT araştırır.
Korkmayın bu kadar.bi sey sorarsa makul cevaplar verin yeterli.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:05 ----------

Onu diyorum işte abicim :)
Ne gerek var böceklerden kaçmaya
2 gün onlarla beraber yaşasak ölmeyiz ya :)
öyle deme,ölüp ölmeyeceğimiz tartışmalı,gecen hafta Çorlu'dan bir Arkadaş Antalyada balayında kene tarafından ısırılmış,kurtarılamadı.
25 yıl önce askerde çadırda yatarken bana da bildiğin hayvan kenesi yapışmış,insan farkına varmıyor.fındık kadar olmuş sabaha kadar.kendimi sığır gibi hissetmiştim görünce:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:08 ----------

mazot işi kesinse çadır olayına bende girebilirim
nefret ettiğim bir oluşumdur böcekler tiksinirim

Annemin evinin balkonunda 15 senedir mazot deposu vardı,kat kaloriferi icin mazot kullandık,15 sene boyunca tek bir sivrisinek bile yaklaşmadı.
Bir çok yerde sivrisinek ilacı olarak mazot püskürtüyorlar.
 
Katılım
30 Eki 2010
Mesajlar
355
Konusu açılmışken bir iki soruda ben yapıştırıyım
yaklaşık 6 saat sonra yola çıkıyorum, 15 gün boyuncada çeşitli yerlerde kamp kurucam
huyum kurusun çadır kurdunmu da ormanın en izbe en tenha yerine kurarım
yabandakı hayvanattan korunmak için ne yapmak gerekir ? domuz olsun çakal olsun
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
99
Söylenecekler söylenmiş birşey eklemeye gerek yok , ama ben şu detaya takıldım. :cherry:



[YT]wMctMhMOtrY[/YT]

:D siz adamı öldürürsünüz :D Bu yüzden seviyorum bu forumu :D Silüet işini ileriye dönük düşündüm bozmayın artık :queen:

mazot döküp sonra yanlışlıkla yakmayalım bide :D böcek ilacı daha zararsız gözüktü gözüme :D
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
gölçükte sinek olmaz deme koca koca olur hemde. hava esintili ise bir nebze yırttın.
hafta sonuna kalma ne çadır koyacak yer bulursun, nede gezecek keyif kalır. gölcüğün üstünde orman kampı var, su ve tuvalette var. oraya yakın bir yere kurarsanız çadırları ağaçların bollugundan güneş direk rahatsız etmez. güzel bir manzara olur göl. şimdiden iyi eğlenceler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:00 ----------

şu videoyu seyrederken gülmekten ölmüştüm. uzun zaman geçti aradan unutmuştum şimdi tekrar seyredince gene güldüm. yaws ne hoş bir sahne. :)
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
99
gölçükte sinek olmaz deme koca koca olur hemde. hava esintili ise bir nebze yırttın.
hafta sonuna kalma ne çadır koyacak yer bulursun, nede gezecek keyif kalır. gölcüğün üstünde orman kampı var, su ve tuvalette var. oraya yakın bir yere kurarsanız çadırları ağaçların bollugundan güneş direk rahatsız etmez. güzel bir manzara olur göl. şimdiden iyi eğlenceler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:00 ----------

şu videoyu seyrederken gülmekten ölmüştüm. uzun zaman geçti aradan unutmuştum şimdi tekrar seyredince gene güldüm. yaws ne hoş bir sahne. :)

Öyle yapıcaz bakalım artık :D hafta sonu felaket oluyor burası hafta sonu kalmayız heralde :D sizde uzak değilsiniz biliyorsunuz anladığım kadarıyla
 
Katılım
22 Şub 2011
Mesajlar
143
ben de aldım bugün o bim de satılan çadırlardan 50 tl. açtım baktım iyi görünüyor kurulması kolay ama toplamak biraz zor gibi :D

korsan koyu'na gidecez bi mani gelmezse. bu konu epey faydalı oldu gözden kaçırdığımız epey detay varmış bilgilendiren herkese teşekkürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst