Burcu kaza yaptı (Durumu İyi)

Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
geçmiş olsun Burcu.iyiki hayabusa ile yapmamışın bunu:)acil şifalar...:rendeer:
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
Evlerinin yakınlarında yolda uyuz uyuz seyretmekte olan bir bayanın sağından geçmek isteyen Burcu, yine o bayanın tam bir mal gibi sinyal vermeden ve ansızın sağa dönmek için yaptığı hamlenin kurbanı oldu.

Arkadaşım konuyu daha doğru dürüst bir uslüpla açmalısın,
Kadın uyuz uyuz değil yavaş yavaş gidiyormuş, arkadaşımız bayanın sağından sollamaya kalkmış, sırf motor kullanıyor diye, burası da motor forumu diye hep biz haklı değiliz, kabahati birazda kendimizde aramalıyız,

kadın illaki çarpmak istememiş ayrıca çok üzülmüştür, bayanlar daha merhametli oluyorlar,

Kaza yapan arkadaşı tanımıyorum ama o da bu üslübünü beğenmeyecek.
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
temsili resim ha :)
çok çok geçmiş olsun, umarım çabuk iyileşirsin.
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
Çok geçmiş olsun. Görünmez ve DUYULMAZ olduğumuzu lütfen hatırlayalım.

İnsanlara kendimizi gösterdikten sonra hareket etmek en sağlıklısı.

En kısa zamanda kendini toparlaman dileğiyle
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
geçmiş olsun burcu kardeşim. :) en kısa zamanda iyileşmen dileklerimle iyi istirahatler. :) burcu'ya da ziyaret eden olursa selamımı gönderiyorum. inşallah ulaşır. :)
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
geçmiş olsun ..allah beterinden saklasın..çok üzüldüm..muzaffer abin..
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
74
büyük geçmiş olsun Allah acil şifalar versin ve Allah bizi dikkatsiz sürücülerden korusun:rendeer:
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
Hepinize tek tek ve çok çok teşekkür ederim. :rendeer:

Allah en ufacık kaza bile yaşatmasın hiçbirimize. :cat:

Bu kazada %100 ben suçluydum, çünkü trafikte araçlar sağlanmaz, sollanır ! :farao:

Altındaki XT de olsa, hayabusa da olsa farketmez !

Bir anlık bi olay bu, geçerim die gazı açtım, açmamla yere yapışmam bi oldu, şeytan karşımda zort çekiodu bana :cyclopsan ''bana uyarsan böyle olur işte'' dercesine :pr:
 
Katılım
6 May 2008
Mesajlar
14
Geçmiş olsun tez zamanda iyileşirsiniz inşallah...

Forumda konuyu görüp tıkladığımda ilk olarak şu uyuz uyuz ve tam bir mal gibi (yada buna benzer b' şeydi) kelimelerine takıldım bende...Ortada bir kaza var ve isteyerek yapıldığını düşünmüyorum ben... Motoru süren arkadaşımız arabanın sağından geçmekle hatayı yapıp kendisi bunu kabul de ediyorken nedir bu aşağılayıcı yakışmayan cümleler bu tavır? Hiç hoş değil hiç... Bu üslup nereden bulaşır insana hadi bulaştı bari konuyu biraz anlayıp dinleyip yerinde kullanın. Bakın Burcu hanım kendisi hatasını kabul etmiş. Kazayı yapan diğer hanım hakkında tutarsızca atıp tutmayın eminim o da çok üzülmüştür...
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
tabi üzüldü, hem de çok.
yattığım yerden üzülmesin diye 'abla ben iyiyim + bütün suç bende, özür dilerim' diyip durdum.

kendisi de bizim sitede oturuodu (bunu kaza anında öğrendim)
özel bi hastanede doktormuş.

ilk müdehaleyi hemen yaptı saolsun.
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Burcu, çok geçmiş olsun.:rendeer:
 
Katılım
24 May 2008
Mesajlar
198
Çok büyük geçmiş olsun, inşallah en kısa sürede iyileşirsin. Arkadaşlar herkezden çok rica ediyorum lütfen yavaş sürün hızlı sürmek araç sollamak bize birşey kazandırmaz.. karşımızdaki kişinin bizim kadar dikkatli olmasını beklemeyelim bunun sarhoşu var hırsızı var kaçanı var dalgını var yada psikopatı var dikkat etmemiz gerekiyor sonrasında böyle üzücü olaylar yaşanıyor koruma önemli ama koruma demek bizi herşeyden korur anlamına gelmiyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst