Evlerinin yakınlarında yolda uyuz uyuz seyretmekte olan bir bayanın sağından geçmek isteyen Burcu, yine o bayanın tam bir mal gibi sinyal vermeden ve ansızın sağa dönmek için yaptığı hamlenin kurbanı oldu.
Arkadaşım konuyu daha doğru dürüst bir uslüpla açmalısın,
Kadın uyuz uyuz değil yavaş yavaş gidiyormuş, arkadaşımız bayanın sağından sollamaya kalkmış, sırf motor kullanıyor diye, burası da motor forumu diye hep biz haklı değiliz, kabahati birazda kendimizde aramalıyız,
kadın illaki çarpmak istememiş ayrıca çok üzülmüştür, bayanlar daha merhametli oluyorlar,
Kaza yapan arkadaşı tanımıyorum ama o da bu üslübünü beğenmeyecek.