Bunlar cahilse bizim suçumuz nee

Katılım
11 Mar 2008
Mesajlar
168
sözüm en son videoya adamlar hiç yoktan dağda bayırda yapıyolar kardeşim. başkaları gibi diğer insanların canlarını tehlikeye atmıyolar. can kendi canı istediğini yapar tabii başkalarının hakkına girmediği, başkalarının canına bulaşmadığı sürece. tabii başta da dediğim gibi sözüm en son video ya . ötekilere zaten bir şey demeye gerek yok.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Kapalı alanda yaptıklarına bir şey diyemem. Kask konusunda sadece öneride bulunulur. Sürüş şekilleri elbette tehlikeyi artırmakta. Bir tek Trafiğe açık alanda yaptıklarına iyi gözle bakmam.
Bu arada bırakın Burası Türkiye laflarını işini doğru dürüst yapan insanlarımızda var. Bir kötü olayı, bütüm bir Ülkeye yıkmanız çok yanlış...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst