Bunlar cahilse bizim suçumuz nee

Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
203
Arkadaşlar Muğlanın fethiye ilçesinde yaşıyorum Güzel Türkiyemin en güzel mekanlarından biridir Fethiyem Ölüdeniziyle Çalış plajıyla sahilleriyle
spaceball.gif
spaceball.gif


fakat buranın yakın köylerinden birinden bir geri topluluğu yüzünden İlçe emniyet güçleri tüm motorculara takmış durumda bunlar geriyse bizim sucumuz nedir bu işte yarın bigün bunlardan biri geberirse bu haberi tv de izliyen ailenizde sizi motordan uzak tutmaya çalışacak.

Motora kasksız binmeyi motor üzerine yatmayı marifet bilen tüm arkadaşlara ders olmasını umarım. Unutmayınız yüz kaslarınız derinizin sadece 15mm altında yer almaktadır.

Yorumsuz sizi görüntülerle baş başa bırakıyorum.

[YT]<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/hkZtIuCO3e8&hl=en"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/hkZtIuCO3e8&hl=en" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>[/YT]

[YT]<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/UGiypgKNIjg&hl=en"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/UGiypgKNIjg&hl=en" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>[/YT]

[YT]<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/yTC7ykNRweY&hl=en"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/yTC7ykNRweY&hl=en" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>[/YT]
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
1,331
babaları altlarına 100cc lik motor alıyorlar.bunlarda kendilerini motorcu diye övünüyorlar:pr:
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
burada onemLi oLanın motorun cc si oLduğu konusunda aynı fikirde değilim,
bu gösteriLerin yapıLdığı 50 cc motorLarda var, ama kask kafada, ve korumaLarLa tabi ki şimdi düşünüLürse ki bu işin professionaLLeri biLe korumaya ihtiyac duyuyorken böyLesi bi kuLLanım..
Teşvik ve yönLendirme çok onemLi.
Bence motorcu abiLerin onLarLa bir kaç kücük tur, gezi yapmaLarı, beLkide tüm saçma tepkiyi göz onune aLıp minik bir seminer vermeLi gençlerin ruhuna girmek koLaydır.Bir kez ikna oLurLarsa daima inanırLar.. Once inandırıLmaLıLar örnek aLmaLıLar..
haberi yazan arkadaş ve arkadaş çevresine buyük iş düşer gibime geliyor..
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
480
Bırakın arkadaşları tamircilerinde paraya ihtiyacı var, debriyaj değişimi, amortisör, kayış değişimi en azından caddede değiller...
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
920
burada onemLi oLanın motorun cc si oLduğu konusunda aynı fikirde değilim,
bu gösteriLerin yapıLdığı 50 cc motorLarda var, ama kask kafada, ve korumaLarLa tabi ki şimdi düşünüLürse ki bu işin professionaLLeri biLe korumaya ihtiyac duyuyorken böyLesi bi kuLLanım..
Teşvik ve yönLendirme çok onemLi.
Bence motorcu abiLerin onLarLa bir kaç kücük tur, gezi yapmaLarı, beLkide tüm saçma tepkiyi göz onune aLıp minik bir seminer vermeLi gençlerin ruhuna girmek koLaydır.Bir kez ikna oLurLarsa daima inanırLar.. Once inandırıLmaLıLar örnek aLmaLıLar..
haberi yazan arkadaş ve arkadaş çevresine buyük iş düşer gibime geliyor..

+1......................................................:cat:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
bunlara motorcu diyenin alnını karışlarım.bunlar düpedüz gerişekalı.asfalta bi kere sülük bigi yapışınca görürler artistliği:farao:
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
bunlara motorcu diyenin alnını karışlarım.bunlar düpedüz gerişekalı.asfalta bi kere sülük bigi yapışınca görürler artistliği:farao:

bu tutum bu arkadasLarI oLE cayira bayira itmekten baska hicbir ise yaramayacaktir. NE faydasi var ki bu sozLerin ? kime yararı var ?

kask yok tamam eyw. koruma da yok ama iki videoda da trafik yok trafiğe kapaLi bir yerdeLer beLLi ki peki bi kaç adım da arkadasLar atsa...

Siz motorcu degilsiniz derseniz bu cocukLAra onLarda motorcu oLdukLarInı boyLe sacma sapan bir yoLLa ispata kaLkIsacakLardIr muhakkak.
- yaptıkLArI eLbette ki dogru degiL, ama bu kadar itiLmeyi de hak etmiyorLar.
 
Katılım
13 May 2006
Mesajlar
287
Bu arkadaşlar gibileri Adana'da çok ama Adana Emniyeti bu konuda çok daha duyarlı. En azından Polis biliyor kimin ne yaptığını... Ama gerçekte motorsiklet felsefesi bu değil. Bilinçli bir motosiklet sürücüsü bir şövalye gibidir. doğaya saygılı, İnsana ve tüm yaratıklara saygılı ve duyarlıdır. Doğa tutkunu olmasak niye rüzgarı yüzümüzde hissetmek isteyelim? Yada doğanın kokusuyla içiçe motosikletimizle dolaşalım ki? Ayrıca motosikletlerin havayı daha az kirletmesi, ve yakıt tüketiminin az olması, yolları daha az kirletmesini tercih etmek duyarlılıktır bence. O zaman biz bilinçli sürücülere düşen tek şey var çevremizden başlayarak bilinçlendirme kampanyaları düzenlemek, Seminerler düzenlemek, bu son derece kolaydır. Her il grubu valiliğe müraacat ettiğinde Trafik ve motosiklet kullanma bilincinin gelişmesi için panel yapacağız seminer yapacağız deseler seve seve desteklenirler. Trafik İl Müdürlükleri prosedürlere uygun olduktan sonra seve seve yardımcı olurlar. Böylece İnsanlar bir şeyler öğrenir trafik duruşu ile ilgili. Trafik etiğini kavrayan insanlar bu tarz maceralara kendilerini bırakmaz. Bu da biz bilenlere düşüyor. Ama tembellik edip köşemizde oturursak bu yazılanlar yazıdan öteye gitmeyecektir. O zaman hadi il grupları kurcalayalım bakalım bu işi...
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Motorun üstüne yüz üstü uzanmıs gidiyor adam ya bi yastığı yorganı eksik :p
 
Katılım
25 May 2007
Mesajlar
104
trafiğe kapalı alanda yaptıklarına kimse bir şey diyemez. kendi bilecekleri iş. işin açığı , 31 yaşındayım ve trafiğe kapalı bir alan bulsam şu ön tekeri kaldırma olayını ben de deneyeceğinm :) tabi benim ybr 125 le ne kadar başarılı olabilirim orası muamma.

ama trafiğe açık alanda, kendilerinden başka diğer insanların da hayatlarını tehlikeye attıkları sürüş şekilleri elebette eleştirilmelidir.:cat:
 
Katılım
5 Nis 2008
Mesajlar
712
saldım çayıra mewlam kayıra hesabı dert etmeyin arkadaşlar bu geri kafalılar memlekettimizde seri üretimdeler sayısız war bunlardan 3-5 tanesi ölse de bişe olacağını düşünmüorum zaten ne watana millete ne eşine dostuna nede ailesine faydası olan gereksiz insanlar bunlar !!!

sorun etmeye gerek yok!!!
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
E bu çocuklar harika

Birbirleri ile olan diyloglarınada hayran kaldım..

Bence aileleri taktiredilmeli.
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
insan üzülüyor gördükçe.
yazık günah yani. şu insanı yetiştirmek için onca emek veriyorsun ama eğitmiyorsun.. doğurup doğurup sokağa salmakla olmuyor. sonra başkasının başına bela ediyorsun.
içlerinden bir ikisi (örnek alınan tiplerden) silinmedikçe diğerleri de kolay kolay akıllanmayacaktır.
umarım polis önlem almayı başarabilir.
 
Katılım
5 Nis 2008
Mesajlar
712
insan üzülüyor gördükçe.
yazık günah yani. şu insanı yetiştirmek için onca emek veriyorsun ama eğitmiyorsun.. doğurup doğurup sokağa salmakla olmuyor. sonra başkasının başına bela ediyorsun.
içlerinden bir ikisi (örnek alınan tiplerden) silinmedikçe diğerleri de kolay kolay akıllanmayacaktır.
umarım polis önlem almayı başarabilir.

polis mi önlem mi

ah be arkadaşım bi an unuttun galiba burası türkiye yok burda öle şeyler

yunuslarımızın kızlara hawa olsun die kaç kere tek teker gittiklerine şahit oldum ben :D
 
Katılım
1 Nis 2008
Mesajlar
364
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
biz ne kadar onlara egitim versekte onlar yine aynisini yapicak essek altin semerden anlarmi??:queen::queen:
 
Katılım
26 Mar 2008
Mesajlar
250
hız yapılır ama hep yapılmaz motoru denemek için yaparsın bende yaptım ve %95 herkes yapmıstır akrobasi yapamıorum ama bigün yapmak isterim oda öle ulu ora yerde deil örneğin THY'de pilotlara pisikolog gözetimi altında eğitim veriliyor bunun nedeni arkasındaki 200 kişi 200tane canı tehlikeye atmamak pilotların piskolojisi bozulmasın die bunu aynı şekilde motordada düşünmek lazım belki kendi canını düşünmeye bilirsin ama diğer insanların canını düşün

belki biraz saçma olmustur k.bakmayın:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst