Bune Yaa BisikLet degil sanki jet

Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
Daha önce verilmişti ancak hatırlatma için tşk.


Konuyla ilgili değil ancak nitrious81 arakadaşın avatarı çok güzel yamahanın maxi scooterlerine benziyor.Bravo
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
verilmiş olabilir benilk kez gördüm ama inanmadım doğrusu böyle birşey olması bence iökansız
ama paylaşım için teşekkürler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Mar 2007
Mesajlar
155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyi o bişikleti ben kullanıyorum demedin.... :)
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
%80000000000000000 fake 2 tırnın arasına girerken hele koç belli oluyo ayrıca 1 bisikletlinin peşinden 3 polis gidiyo zekaya bak :D 1 de helikopter ha
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Puhahahhaaha böcek gibi. :mrgreen: Bunu hazırlayan arkadaş milleti saf yerine koymayı istemiş sanırım. :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst