R Rakipsiz_ Katılım 30 Eki 2007 Mesajlar 6 2 Kas 2007 Konu Yazar #1 [YT]gg15w6rLCWg&eurl[/YT] veriLdiyse ozur
nitrious81 Katılım 18 Ocak 2007 Mesajlar 2,413 2 Kas 2007 #3 evet daha once verılmıstı ama Fake oldugu cok bellı ya.
melocann Katılım 24 Tem 2007 Mesajlar 1,993 2 Kas 2007 #5 Burhansefa' Alıntı: ne yalan söyliyim bi an inandım Genişletmek için tıkla ... +25 al bendende o kadar:queen:
Burhansefa' Alıntı: ne yalan söyliyim bi an inandım Genişletmek için tıkla ... +25 al bendende o kadar:queen:
Hay.alper.est Katılım 10 Eki 2007 Mesajlar 1,592 2 Kas 2007 #6 Daha önce verilmişti ancak hatırlatma için tşk. Konuyla ilgili değil ancak nitrious81 arakadaşın avatarı çok güzel yamahanın maxi scooterlerine benziyor.Bravo
Daha önce verilmişti ancak hatırlatma için tşk. Konuyla ilgili değil ancak nitrious81 arakadaşın avatarı çok güzel yamahanın maxi scooterlerine benziyor.Bravo
BikerBoyz34 Katılım 12 Eyl 2007 Mesajlar 689 2 Kas 2007 #7 verilmiş olabilir benilk kez gördüm ama inanmadım doğrusu böyle birşey olması bence iökansız ama paylaşım için teşekkürler
verilmiş olabilir benilk kez gördüm ama inanmadım doğrusu böyle birşey olması bence iökansız ama paylaşım için teşekkürler
T t_u_runcu Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 18 Mar 2007 Mesajlar 155 2 Kas 2007 #8 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. iyi o bişikleti ben kullanıyorum demedin....
maviergün Katılım 3 Haz 2007 Mesajlar 409 2 Kas 2007 #9 Bisiklet gösterisi budur: http://www.youtube.com/watch?v=mRMb84vaiHE
venox15 Katılım 27 Nis 2007 Mesajlar 204 2 Kas 2007 #10 maviergün' Alıntı: Bisiklet gösterisi budur: http://www.youtube.com/watch?v=mRMb84vaiHE Genişletmek için tıkla ... bak bu cok güzeldi adamlar neler yapacaklar yawww iki tekerlerle şaşılacak şey:queen::queen::queen:
maviergün' Alıntı: Bisiklet gösterisi budur: http://www.youtube.com/watch?v=mRMb84vaiHE Genişletmek için tıkla ... bak bu cok güzeldi adamlar neler yapacaklar yawww iki tekerlerle şaşılacak şey:queen::queen::queen:
D C R Katılım 20 Ağu 2007 Mesajlar 1,269 2 Kas 2007 #11 t_u_runcu' Alıntı: iyi o bişikleti ben kullanıyorum demedin.... Genişletmek için tıkla ... :queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
t_u_runcu' Alıntı: iyi o bişikleti ben kullanıyorum demedin.... Genişletmek için tıkla ... :queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
efendy_iso Katılım 1 May 2007 Mesajlar 4,036 3 Kas 2007 #14 baba adama nitrous takmışlarda nereye takmışlarrr merak ediyoummm
ShowDown Katılım 27 Eyl 2007 Mesajlar 1,686 3 Kas 2007 #15 %80000000000000000 fake 2 tırnın arasına girerken hele koç belli oluyo ayrıca 1 bisikletlinin peşinden 3 polis gidiyo zekaya bak 1 de helikopter ha
%80000000000000000 fake 2 tırnın arasına girerken hele koç belli oluyo ayrıca 1 bisikletlinin peşinden 3 polis gidiyo zekaya bak 1 de helikopter ha
tubis Katılım 1 Haz 2005 Mesajlar 8,608 3 Kas 2007 #16 Puhahahhaaha böcek gibi. :mrgreen: Bunu hazırlayan arkadaş milleti saf yerine koymayı istemiş sanırım. :cherry:
Puhahahhaaha böcek gibi. :mrgreen: Bunu hazırlayan arkadaş milleti saf yerine koymayı istemiş sanırım. :cherry: