- Katılım
- 6 Kas 2008
- Mesajlar
- 1,284
- Konu Yazar
- #41
Ben yeni nesil, biraz pahalı görünen çinlilerden cidden ümitliyim. Kullandığım model de aynı durum geçerli. İnsanlar "hele bir 1000 kmyi devirsin" diyorlardı. 8000 km'ye neredeyse sorunsuz yaklaşan arkadaşlar var(servis hatası dışında). Ben her allahın günü kullanıyorum, çeşitli şekilde test ediyorum motoru. 2500 km yi geçtim hala bir sıkıntı çıkarmadı. Yağına ve suyuna dikkat ettikten sonra ben kolay kolay bir arıza vereceklerini sanmıyorum. Buarada süspansiyon ayarlarına çok güvenmeyin. Daha doğrusu en sert veya en yumuşak gibi ayarlardan kaçının, o kısımlarda çok dayanıklı değiller sanırım. Bizim modellerde o konuda bazı sıkıntılar yaşandı mesela. Ancak belli bir miktar sertlik-yumuşaklık ayarı yapılmasına izin veriyor olması bile çok güzel birşey.
Bakalım Syanur, şu anlık iyi gibi. Zamanla daha net anlayabileceğiz...
Diğer dediklerine de katılıyorum.