Selam, güzel bir gezi yapmışsın. Motorun da oldukça güzel ve bakımlı.
Ama biz sadece fotoğraflara bakarak birşey anlayamayız ki. Hiç yazı ve anlatım eklememişsin. Oysa anlatımın başına nereye gittiğini nasıl ve hangi güzergahtan gittiğini yazabilirdin. Böylelikle oraları beğenen ve gitmek isteyen arkadaşlara da yardımcı olmuş olurdun ve yol göstermiş olurdun.
Yanlış anlama sakın bu yazdıklarımı, amacım seni üzmek değil. Bilakis yardımcı olmaktır. Fotoğrafların çok güzel, paylaşım için teşekür ederim. Selamlar.
Önümüzdeki ay İstanbul'an Bursa'ya geliyoruz biliyorsun. Görüşmek dileği ile, Selamlar...