bulutların üzerinde

Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
çok yakışıklı çıkmış motor fuarda görmüştüm sanırım zealsun 150-9 modelinin aynısı tabii 200 lük, umarım zealsun kadar iyidir hayırlı olsun.:cat:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
güzel gezi tekerine sağlık

termik santralini görünce türkiyeye termik santrali kurulmuş habrimiz yok dedim ama sonradan profilini görünce düşüncem değişti
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
gratski güzel gezmişin biz gelincede artık güzel bi yerlere gideriz
 

ddh

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
392
güzel gezmişin umarım çokda eğelenmişindir gerçekten motor çok dikkatimi çekti temiz bakmışın kaç km de ?
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
297
Selam, güzel bir gezi yapmışsın. Motorun da oldukça güzel ve bakımlı.
Ama biz sadece fotoğraflara bakarak birşey anlayamayız ki. Hiç yazı ve anlatım eklememişsin. Oysa anlatımın başına nereye gittiğini nasıl ve hangi güzergahtan gittiğini yazabilirdin. Böylelikle oraları beğenen ve gitmek isteyen arkadaşlara da yardımcı olmuş olurdun ve yol göstermiş olurdun.
Yanlış anlama sakın bu yazdıklarımı, amacım seni üzmek değil. Bilakis yardımcı olmaktır. Fotoğrafların çok güzel, paylaşım için teşekür ederim. Selamlar.
Önümüzdeki ay İstanbul'an Bursa'ya geliyoruz biliyorsun. Görüşmek dileği ile, Selamlar...
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Selam, güzel bir gezi yapmışsın. Motorun da oldukça güzel ve bakımlı.
Ama biz sadece fotoğraflara bakarak birşey anlayamayız ki. Hiç yazı ve anlatım eklememişsin. Oysa anlatımın başına nereye gittiğini nasıl ve hangi güzergahtan gittiğini yazabilirdin. Böylelikle oraları beğenen ve gitmek isteyen arkadaşlara da yardımcı olmuş olurdun ve yol göstermiş olurdun.
Yanlış anlama sakın bu yazdıklarımı, amacım seni üzmek değil. Bilakis yardımcı olmaktır. Fotoğrafların çok güzel, paylaşım için teşekür ederim. Selamlar.
Önümüzdeki ay İstanbul'an Bursa'ya geliyoruz biliyorsun. Görüşmek dileği ile, Selamlar...

Lafı ağzımdan aldın tutkun...
Burası nersesi,nerden gidilir,nasıl gidilir,oralarda ne yenir ne içilir,tok gidip açmı dönülür,aç gidip tokmu dönülür nerede heyelan altında kalınır:cherry: hiç bir şey yazmamışsın abiciğim :silent: bir sonraki gezine bu söylediklerimizi dahil edersin artık.Kazasız belasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
evet haklısınız yazamadım biraz aceleye geldi bidakine iyişallah yorum yapan arkadaşlara teşekürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst