[Bulgaristan - MT]

Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
iyişalah yakında enbuk gurubu biz toplıcaz bulgaristan mt olarak aramıza hoşgeldin

hacize pek dikkat etmezlerde sinyaleri taktın dimi ona dikat edebilirler dengelirse polis iyişallah denkgelmez

özcan ehliyetin hayırlı olsun artık seni tutamayız biz.
ilk festivaline rahat rahat gidecen yani hadi bakalım şimdiden iyi eğlenceler sizlere bizde artık fotolarla idare edicez nabalım.
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
size bi konuda danışmak istiyorum arkdaşlar.
şimdi bulgar ehliyeti olan birisi TR de, türk ehliyeti alabiliyor sınavlara kursa falan gitmeden.
peki türk ehliyetine sahip olunca BG de ehhiyete çevire biliyoruz mu?
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
özcan hayırlı olsun aldın kınışkayı sonuda :)
yeni gelen gratskilere hoşgeldiniz ama selam verip kaçmayın
yarın festivale gidiyorsunuz demek resimleri bekleriz artık malum biz gidemiyoruz
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
size bi konuda danışmak istiyorum arkdaşlar.
şimdi bulgar ehliyeti olan birisi TR de, türk ehliyeti alabiliyor sınavlara kursa falan gitmeden.
peki türk ehliyetine sahip olunca BG de ehhiyete çevire biliyoruz mu?
burası türkiye.burda ki ehliyetin avrupada geçersiz.Bg giderken çevirmeye durdurmuşlardı beni.polis bu ehliyetin geçersiz olduğunu sölemişti.ayyy uytt diye diye ikna etmiştik :p

özcan hayırlı olsun aldın kınışkayı sonuda :)
yeni gelen gratskilere hoşgeldiniz ama selam verip kaçmayın
yarın festivale gidiyorsunuz demek resimleri bekleriz artık malum biz gidemiyoruz


yolcudur abbas ............durmaz :queen:
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
burası türkiye.burda ki ehliyetin avrupada geçersiz.Bg giderken çevirmeye durdurmuşlardı beni.polis bu ehliyetin geçersiz olduğunu sölemişti.ayyy uytt diye diye ikna etmiştik :p

evet ehliyet geçersiz. ama benim arkadaşlar mastanlıda tercumanda tercüme etirip noterden onaylattıklarında kullana biliyorlardı türk ehliyetini...
ama benim sorum bu değil.
02. YABANCI SÜRÜCÜ BELGELERİNİN ÜLKEMİZ SÜRÜCÜ BELGESİNE DÖNÜŞTÜRÜLMESİ

01- Sürücü belgesinin Noterden veya Elçilikten tasdikli tercümesi,
02- Şoförler Cemiyetinden dosya,
03- Nüfus cüzdanının 1 adet fotokopisi ve aslı (yabancı uyruklular için ikamet teskeresi),
04- 2 adet fotoğraf,
05- Sabıka kaydı,
06- Sağlık raporu (Devlet hastanesi veya özel sağlık kuruluşlarından),
07- Kan grubu belgesi ,
08- Yabancı sürücü belgesinin aslı (işlemden sonra iade edilmek üzere),
09- Maliyeden harç makbuzu (sürücü belgesinin sınıfına göre ödenecektir),
10- Sürücü belgesi ücreti 27.00-YTL
11- İkametgah İlmuhaberi.



sonuçta burda ülke belirtmemiş. herhangi bi ülkenin sürücü belgesi türkiyede yaşadığın zaman çevrile biliyor. yanı ben burda oturma izninne yaşıyom. burdan ehliyet aldığımda. BG ye gittiğimde orasının vatandaşı olduğumda burdaki gibi kanun var mı yani değiştire bilirmiyim ehliyeimi?
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
evet ehliyet geçersiz. ama benim arkadaşlar mastanlıda tercumanda tercüme etirip noterden onaylattıklarında kullana biliyorlardı türk ehliyetini...
ama benim sorum bu değil.
02. YABANCI SÜRÜCÜ BELGELERİNİN ÜLKEMİZ SÜRÜCÜ BELGESİNE DÖNÜŞTÜRÜLMESİ

01- Sürücü belgesinin Noterden veya Elçilikten tasdikli tercümesi,
02- Şoförler Cemiyetinden dosya,
03- Nüfus cüzdanının 1 adet fotokopisi ve aslı (yabancı uyruklular için ikamet teskeresi),
04- 2 adet fotoğraf,
05- Sabıka kaydı,
06- Sağlık raporu (Devlet hastanesi veya özel sağlık kuruluşlarından),
07- Kan grubu belgesi ,
08- Yabancı sürücü belgesinin aslı (işlemden sonra iade edilmek üzere),
09- Maliyeden harç makbuzu (sürücü belgesinin sınıfına göre ödenecektir),
10- Sürücü belgesi ücreti 27.00-YTL
11- İkametgah İlmuhaberi.



sonuçta burda ülke belirtmemiş. herhangi bi ülkenin sürücü belgesi türkiyede yaşadığın zaman çevrile biliyor. yanı ben burda oturma izninne yaşıyom. burdan ehliyet aldığımda. BG ye gittiğimde orasının vatandaşı olduğumda burdaki gibi kanun var mı yani değiştire bilirmiyim ehliyeimi?


değiştirirsin mutlaka ama çok para vermen gerekir(rüşvet) üstelik çok uğraşırsın.en son böleydi.şimdi değişti mi bilmiyorum
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
ya rüşvet sorun değil. mastanlının emniyet müdür yardımcısı bizim evin bahçesini kullanıyo. ev boş durmaktansa onlar kullanıyo. işimi halettiririm :) yeterki sadece kanuni dayanak olsun ...saol bilgiler için.
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
Ben sizi cuma aksamı gidecek sanıyordum, aksam da forumda olunca heralde gitmekten vazgectiler sandım.Hadi bakalım, bol bol resim cekinin...:wiinkk:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
Ben sizi cuma aksamı gidecek sanıyordum, aksam da forumda olunca heralde gitmekten vazgectiler sandım.Hadi bakalım, bol bol resim cekinin...:wiinkk:

özcan abi geldi.az önce yemek yediler artçısı ile.şimdide sahilde geziyorlar 50 dk sonra mesaim bitiyor.bizzat tembihledim sakın içme diye.adam direk içsem fena olmaz yaa dedi :queen: 45 dk sonra mustafa abide tekrardan burda olacak :bounce:
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
Selam Mesut. Yav bugun tam motoru yıkamayı düsünüyordum, gittim gazyagı aldım, oto yıkama sampuanı, sünger aldım, ama sansıma birden yagmur yagmaya basladı.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst