burası türkiye.burda ki ehliyetin avrupada geçersiz.Bg giderken çevirmeye durdurmuşlardı beni.polis bu ehliyetin geçersiz olduğunu sölemişti.ayyy uytt diye diye ikna etmiştik
evet ehliyet geçersiz. ama benim arkadaşlar mastanlıda tercumanda tercüme etirip noterden onaylattıklarında kullana biliyorlardı türk ehliyetini...
ama benim sorum bu değil.
02. YABANCI SÜRÜCÜ BELGELERİNİN ÜLKEMİZ SÜRÜCÜ BELGESİNE DÖNÜŞTÜRÜLMESİ
01- Sürücü belgesinin Noterden veya Elçilikten tasdikli tercümesi,
02- Şoförler Cemiyetinden dosya,
03- Nüfus cüzdanının 1 adet fotokopisi ve aslı (yabancı uyruklular için ikamet teskeresi),
04- 2 adet fotoğraf,
05- Sabıka kaydı,
06- Sağlık raporu (Devlet hastanesi veya özel sağlık kuruluşlarından),
07- Kan grubu belgesi ,
08- Yabancı sürücü belgesinin aslı (işlemden sonra iade edilmek üzere),
09- Maliyeden harç makbuzu (sürücü belgesinin sınıfına göre ödenecektir),
10- Sürücü belgesi ücreti 27.00-YTL
11- İkametgah İlmuhaberi.
sonuçta burda ülke belirtmemiş. herhangi bi ülkenin sürücü belgesi türkiyede yaşadığın zaman çevrile biliyor. yanı ben burda oturma izninne yaşıyom. burdan ehliyet aldığımda. BG ye gittiğimde orasının vatandaşı olduğumda burdaki gibi kanun var mı yani değiştire bilirmiyim ehliyeimi?