- Katılım
- 19 Şub 2006
- Mesajlar
- 596
Nerede bu millet yaw :silent:
:mrgreen:iyide hemşo 2 günmü sürer bu deneme işi :mrgreen:Haftasonu Hemso, motorunu denemeye cıkan sadece sen degilsin...:cherry:
ortak bekle bugün cumt. kısmetse yarın bişeyler yapıcam.sabırlı olhadi Mesut modifiye resimlerini bekliyoz :wiinkk:
nrdesiniz milet önümüz ayın 8 zinde istanbul yapalım mı nedersiniz benim ehliyet te yetişir bük ihtimal
evet herkez kendini ayarlasın en fazla bi hafta erteleriz bu geziyitutmayın beni ben geliyorum istanbula :queen:
iyi şallah bu hafta özgürüm tamamen yollar benim artık heryere giderim ben özgür adam
Ha şöle ver coşkuyu gidelim fetheedelim İstanbul'u :queen:ama tarihi haziranda belirleyelim 8'i sana uyarsa Mesut'ada uyar geriye ben kalıyorum bende uydurrum o gün son gündüzcülüğüm ama bakcaz artıkın çekcez ayarı yetti gari boşunamı aldık biz bu CBF'yi yaw:queen:evet herkez kendini ayarlasın en fazla bi hafta erteleriz bu geziyitutmayın beni ben geliyorum istanbula :queen:
iyi şallah bu hafta özgürüm tamamen yollar benim artık heryere giderim ben özgür adam
sorma mesut iki gündür motora binemiyorum geçen yakalandık jandarmaya baya uraştırdılar beni ehliyetimi alayımda ozgür oldumu bileyim bali
Ha şöle ver coşkuyu gidelim fetheedelim İstanbul'u :queen:ama tarihi haziranda belirleyelim 8'i sana uyarsa Mesut'ada uyar geriye ben kalıyorum bende uydurrum o gün son gündüzcülüğüm ama bakcaz artıkın çekcez ayarı yetti gari boşunamı aldık biz bu CBF'yi yaw:queen:
Ha şöle ver coşkuyu gidelim fetheedelim İstanbul'u :queen:ama tarihi haziranda belirleyelim 8'i sana uyarsa Mesut'ada uyar geriye ben kalıyorum bende uydurrum o gün son gündüzcülüğüm ama bakcaz artıkın çekcez ayarı yetti gari boşunamı aldık biz bu CBF'yi yaw:queen:
Bizim tesisin önündede duruyorlar DOSAB'tan geleni çekiyolar kenera bende o dediğin köprüden az kaçmadım vaktı zamanında neyse ben yatayım artıkın yarın gündücülüğe başlıyom bu arada hiç uğramıyon Özcan bekliyorum yarın işin yoksa geçerkene uğra
Hızlı olacağımız kesinde kızlı benim için zor ortak ben tek tabanca geziyom hala ::utangac:::utangac: ben zate 9-10 Haziran tatilim BG fark etmez dicem ama passoporto kontrol si değil işte :queen::queen:yawrummmmmmm yaşar ver çoşkuyuuu :queen: bekle istanbul biz geliyoruz..hızlı ve kızlı geliyoruz :queen:
istanbulun fethi: 08-06-08 :queen:
arkadaşlar diyorum ki ist'a gitmişken bi BG'de yapsak mı.ist'a kadar hızımızı alamayız biz şimdi :queen: