[Bulgaristan - MT]

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Nerede bu millet yaw :silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hadi Mesut modifiye resimlerini bekliyoz :wiinkk:
 
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
nrdesiniz milet önümüz ayın 8 zinde istanbul yapalım mı nedersiniz benim ehliyet te yetişir bük ihtimal

cevap bekliyorum hadi :cyclopsan
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
evet herkez kendini ayarlasın en fazla bi hafta erteleriz bu geziyi :)tutmayın beni ben geliyorum istanbula :queen:

iyi şallah bu hafta özgürüm tamamen yollar benim artık heryere giderim ben özgür adam
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
evet herkez kendini ayarlasın en fazla bi hafta erteleriz bu geziyi :)tutmayın beni ben geliyorum istanbula :queen:

iyi şallah bu hafta özgürüm tamamen yollar benim artık heryere giderim ben özgür adam

ne bu hız yavaşla biraz.hızı alamayıp romanyadan çkarsın seN.sana ehliyet verende kabahat :queen:
 
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
sorma mesut iki gündür motora binemiyorum geçen yakalandık jandarmaya baya uraştırdılar beni ehliyetimi alayımda ozgür oldumu bileyim bali

yaşar bakıyom da motora gözün gibi bakıyon güzel temizlemişsin motoru
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet herkez kendini ayarlasın en fazla bi hafta erteleriz bu geziyi :)tutmayın beni ben geliyorum istanbula :queen:

iyi şallah bu hafta özgürüm tamamen yollar benim artık heryere giderim ben özgür adam
Ha şöle ver coşkuyu gidelim fetheedelim İstanbul'u :queen:ama tarihi haziranda belirleyelim 8'i sana uyarsa Mesut'ada uyar geriye ben kalıyorum bende uydurrum o gün son gündüzcülüğüm ama bakcaz artıkın çekcez ayarı yetti gari boşunamı aldık biz bu CBF'yi yaw:queen:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
sorma mesut iki gündür motora binemiyorum geçen yakalandık jandarmaya baya uraştırdılar beni ehliyetimi alayımda ozgür oldumu bileyim bali

dert ettiğin konuya bak.benim gibi kaçacaksın :queen: geçmiş olsun bişey yapmadılar dimi :silent: eee ne zaman veriolar ehliyeti :rendeer:
 
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
bu hafta çıkar iyişallah şu dosyada bende kurtulurum yeti gari iki gün iki yıl gibi oldu be her akşam aynı köprüde bekliyorlar

Ha şöle ver coşkuyu gidelim fetheedelim İstanbul'u :queen:ama tarihi haziranda belirleyelim 8'i sana uyarsa Mesut'ada uyar geriye ben kalıyorum bende uydurrum o gün son gündüzcülüğüm ama bakcaz artıkın çekcez ayarı yetti gari boşunamı aldık biz bu CBF'yi yaw:queen:

yeni arkadaşa kakalarsın vardiyayı nede olsa alt devre sayılır demi:queen:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bizim tesisin önündede duruyorlar DOSAB'tan geleni çekiyolar kenera bende o dediğin köprüden az kaçmadım vaktı zamanında neyse ben yatayım artıkın yarın gündücülüğe başlıyom bu arada hiç uğramıyon Özcan bekliyorum yarın işin yoksa geçerkene uğra
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
Ha şöle ver coşkuyu gidelim fetheedelim İstanbul'u :queen:ama tarihi haziranda belirleyelim 8'i sana uyarsa Mesut'ada uyar geriye ben kalıyorum bende uydurrum o gün son gündüzcülüğüm ama bakcaz artıkın çekcez ayarı yetti gari boşunamı aldık biz bu CBF'yi yaw:queen:

yawrummmmmmm yaşar ver çoşkuyuuu :queen: bekle istanbul biz geliyoruz..hızlı ve kızlı geliyoruz :queen:

istanbulun fethi: 08-06-08 :queen:

arkadaşlar diyorum ki ist'a gitmişken bi BG'de yapsak mı.ist'a kadar hızımızı alamayız biz şimdi :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
bg işi bozmasın bizi mesut ar gelir şimdi seneye iyişallah hep beraber ayarlayalım kendimizi daha iyi ollur

Bizim tesisin önündede duruyorlar DOSAB'tan geleni çekiyolar kenera bende o dediğin köprüden az kaçmadım vaktı zamanında neyse ben yatayım artıkın yarın gündücülüğe başlıyom bu arada hiç uğramıyon Özcan bekliyorum yarın işin yoksa geçerkene uğra

biraz zorgibi ama uramaya çalışırım kısmetse söz vermiyeyim genede nolur ne olmaz
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yawrummmmmmm yaşar ver çoşkuyuuu :queen: bekle istanbul biz geliyoruz..hızlı ve kızlı geliyoruz :queen:

istanbulun fethi: 08-06-08 :queen:

arkadaşlar diyorum ki ist'a gitmişken bi BG'de yapsak mı.ist'a kadar hızımızı alamayız biz şimdi :queen:
Hızlı olacağımız kesinde kızlı benim için zor ortak ben tek tabanca geziyom hala ::utangac:::utangac: ben zate 9-10 Haziran tatilim BG fark etmez dicem ama passoporto kontrol si değil işte :queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst