[Bulgaristan - MT]

Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
mesut hevesin kırılmasın ama bulosele bratçede tamamen katılıyom sana demiştim ya rzinkleri sevmem işte bu yüzden sevmiyom.
1-canlarını çok çabuk çıkarıyolar
2-kaz yaparlar kımsenin haberi olmaz toplatıp kazasız diye satrlar
3-motoru bitirirler ve senin gibi ilk böyle makina alma heveslilere çakarlar.
umarım üzülmemişsindir ama ben böyle düşünüyom bence iyice bi incelettir ama bana sorarsan bu makinayla çok lastik yakılmış ve çok haraket yapılmış yani büyük ihtimal motorda gidiktir o yüzden bi tur atıp hemen aldanma çünkü motora biraz katkı koyarlar ve canavar olur ve alanın elinde kalır sen mutlaka bi servise götür ama adamın tavsiye etiği servis olmasın.
benden bukadar inşalla istediğin gibi bir makina çıkar da üzmez seni:cat:

içiniz rahat olsun.zaten bu adamla işim arap saçına döndü.tepem attı adamı aradım ve vazgeçtiğimi söledim.almıyorum onu :farao: tam anlamıyla içim rahat değildi zaten.arayışlara devam edicem
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
içiniz rahat olsun.zaten bu adamla işim arap saçına döndü.tepem attı adamı aradım ve vazgeçtiğimi söledim.almıyorum onu :farao: tam anlamıyla içim rahat değildi zaten.arayışlara devam edicem

ahanda şimdi bende rahatladım hadi hayırlısı daha iyisini bulacağana eminim
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
Bravo Fenerbahce....:cat:

Bu arada ben Beşiktaş'liyim...:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
mesut herşeyin hayırlısı yenisin bulursun bırıcet

ahanda şimdi bende rahatladım hadi hayırlısı daha iyisini bulacağana eminim

afedersiniz ama iş oros....döndü.adama iyice uyuz oldum.birgün dediği bir günü tutmuyor.dedim sana paramla rezil mi olucam yaaa..almıyorum motorunu felan dedim..ayy uyy dedi ama bitmiştir kapatalım dedim kapatış o kapatış :queen:

psikopatım demiştim dimi..tepem atmasın sadece :queen:
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
Bravo Fenerbahce....:cat:

Bu arada ben Beşiktaş'liyim...:wiinkk:

olsun ne farkeder sonuçta ülke puanı yükseliyor hem avrupa ülkeyi tanıyor
ama ben FENERBAHÇELİYİM :queen:

afedersiniz ama iş oros....döndü.adama iyice uyuz oldum.birgün dediği bir günü tutmuyor.dedim sana paramla rezil mi olucam yaaa..almıyorum motorunu felan dedim..ayy uyy dedi ama bitmiştir kapatalım dedim kapatış o kapatış :queen:

psikopatım demiştim dimi..tepem atmasın sadece :queen:

en iyisini yaptın yenisin bulursun bakarsın içimizden biri bulur temiz bi makina
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
Kanka gel sana bi ER-5 alalım diyorum dinlemiyorsun, ille de racing diyosun ama racing dedigin o Hyosung ER-5'ten yavas gidiyor.:p
 
Katılım
5 Mar 2008
Mesajlar
205
heh beee daha bu akşam dedim bende boşver yaa banada yorgun bi motor gibi geldi biliyosun içim ısınmamıştı motora :cat:
 
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
bulosele yok bugün kesat zero içiyom napalım:queen:

halen kisede çıt yok:silent: :silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
bu iş olmıcak galiba :silent:

bulosele görün demi herkes kaçtı nededim ki şimdi ben:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
Yapma böyle bratcet, saat 01:30 olmus, haliyle kacmıstır insanlar...:wiinkk:

Ben de ara ara oturuyom pc basına...Fenalık geldi artık ders calısmaktan:pale:

hadi dediin gibi olsun yarın çıkarın bir liste bakalım fazla kimsede kalmadı millet bir iki yazıyo kayboluyo sonra ben nlamadım bu işi biz macırlar baya deiştik burda :silent:
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
Bate, sen yunuselinin neresinde oturuyon? Gerci ben yunuseliyi cok iyi bilmiyom ama benim arkadasın ciftlikleri vardı o tarafta.
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
hop arkadaşlar ben burdayım dışarıya çıktım biraz malum bi takım daha eli boş gönderdik evine:queen:
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
1.Jotif
2.ucanteneke5
3.playboy_77
4.alpino
5.sumensko
6.yasar
7.tutkun
8.shumenli_iso
ahada liste ama şimdilik bu kadar

yok gitçektimde malesef ameliyat olunca gidemedik ama işallah yarıfinal maçına gidicem kısmet olursa
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
iyi güzel listeye eklemşsin benide ama hala bir motor sahibi değiliz :pr: dün akşamdan beri hayata küstüm bee..satıcı yüzünden moralim -(eksi)lerde dolaşıyor...annemle bahtıl inanca yöneldi.dedi bak kısmet değilmiş bu işte bişey var.gel vazgeç diyor.sinirlerimi alt üst etti akşam.baya tartıştık :salut:
ne olacak benim bu halim :pr: fiyatlarda fark edilecek şekilde pahalaştı.işim gittikce zorlanıyor..off ulan off :salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst