[Bulgaristan - MT]

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sahibinden.com'da ilan vermek nasıl oluyor? yani bildigim kadarıyla ilan vermek ücretsiz ama komisyon falan alıyor mu site?Bilginiz var mı?
acil lazım değilse bekle ben şu ybr'yi satıp senin motoru alırım anlaşırsak bu ne acele:cyclopsan
 
Katılım
5 Mar 2008
Mesajlar
205
anlaşırlar tabi yaaaaa motor tanıdığa gider ( paralarda öle ) :cherry:

hatta anlaşalım................:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
beyler 13 nisada bizimle aynı güzergaha gidecek arkadaşlarda var tropik açmışlar bi bakın
 
Katılım
5 Mar 2008
Mesajlar
205
bende msn de haber salıyom... huuuuu arkadaşlarr nereye kayboldu herkez
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
acil lazım değilse bekle ben şu ybr'yi satıp senin motoru alırım anlaşırsak bu ne acele:cyclopsan

Dostum karar vermek zor gercekten.Sonucta ilk motorumdu ve motorsuz kalmak kötü olacak. acil olarak satmaya niyetim yok, ugrasamam, eger karsıma alıcı cıkarsa o sekilde satılırsa satılır.
Sen büyütmek icin mi satacaksın motorunu?
 
Katılım
5 Mar 2008
Mesajlar
205
heeeeeh tamam işte arkadaşın aceleside yok yaşar anlaşırsınız herkez işini görür:cat:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
arkadaşlar konuyu gördünüz mü? 13 nisanda gezi varmış..bize katılmalarını söyleyelim mi :silent: yoksa biz free mi takılalım??
 
Katılım
5 Mar 2008
Mesajlar
205
bursaya kadar eşilk edebiliriz arkadaşlara yada nasıl isterseniz
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
valla bende kararsız kaldım şimdi ama onlar bizim dilimizden anlamazlar yaa..biz free takılalım..sesinizi çıkarmayın :wiinkk: yolda karşılaşırsak slmlaşırız.güzergah aynı değil çünkü.ne biz onların planını bozalım nede onlar bizim
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
veybe bir günde almış başını gitmiş topik yahu.


13 nisanda kesin uçarız biz bukadar içkiyi içtikmi kimse tutamaz bizi:queen:

sumensko bunların hepsini içmeyelim 13 de birazını festivale bırakalım.

bratlar ne oluyooo yaa ıyıce dokturmusunuz ksımetse hepınızle tanısacaz gocmen gıbısı varmı beee vodkada olur domasnoda fark yapmaz bıze hele hele traktalılara hıc koymaz ole seyler==))))))))))))))))) mustafa abı bu arada masaları duzelttik onlar hazır grenajlarıda verdım tamire nette buldum bı yer bahcelıevlerde o yapacak 150 falan tuat dedı boya falan hersey dahil hafta sonu olmadan sadece on masaları takabılcezmi beraber

valla iso bişey diyemicem sen hazırlıklı ol dicem ama hangi vardiya çalışıyon ben anca işten sonra bi uğrayıp amortisörleri takarız ama ıvır zıvırları sen toplarsın.daha olmassa cumartesi ben servise gidecem bakıma dönünce komple toplarız tabi biraz da yakıt gerekebilir toplarken:queen:

sumensko içmediğin gün var mı :queen: mübarek sünger gibi :queen:

brakın sumenskoyu çeksin beyav bende onun gibi anca akşamdaaan akşamaaa içiyom

iso dier resimleride koysana beyav görsün gratskiler bizim sahili yani:cherry:

ya benim şuna kafam takıldı nezaman girsem siteye uçantenere çıkıyor neden acaba hep cıkaca zamanamı denk geliyom acaba:silent::silent:



lekanoş iyi geceler :cat:

ya bratçet niye takılıyo kafana böyle şeyler sadece aynı zamanda denk gelmiyoz işte benim gece saatim var 00,00 geçince kapatıyom dükkanı yoksam içişlri bakanı çok dır dır yapıyo

valla bende kararsız kaldım şimdi ama onlar bizim dilimizden anlamazlar yaa..biz free takılalım..sesinizi çıkarmayın :wiinkk: yolda karşılaşırsak slmlaşırız.güzergah aynı değil çünkü.ne biz onların planını bozalım nede onlar bizim

evet mesuta katılıyom biz daha mangal yapçaz huyoyu ıslatacaz onların planı bize yan düşer hem biz çok daha önceden karar vermiştik.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
işte yeni makinemin resimleri elime ulaştı.satıcı basit bir cep tel ile çekildiğini ve resimlerin kaliteli olmadığını söledi.renkler felan biraz soluk çıkmış dedi.gerçi gidince görücez.bir konuda 5250'ye ancak bu kadar olur diyelim.birkaç ufak eksikler gözüme çarptı zaten.ilk başta lastik idare eder ama pek iç acıcıda değil sanki :silent:








egzos çakma gibi geldi :silent: neyse ufak tefek şeyleri görmemek lasım.zamanla yapıcaz artık.maddi durumumuz anca buna yetiyor işte...yinede düşünceler sizin :rendeer:
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
mesut bunu arka kuyurugu boyanmışmı yoksa banamı öyle geliyor
lasyikte dediyin gibi
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
mesut bunu arka kuyurugu boyanmışmı yoksa banamı öyle geliyor
lasyikte dediyin gibi

ewett düşüncen doğru..2007 kasaya benzetmeye çalışmış. kesinlikle kaza sonucu değil zevk işidir dedi.gidince boyayı inceleyeciğim :cat:

bide TEAM gibi yazılar var.öle şeyler beni bozar.yalovaya adım atınca düşüncez bişeyler,yapıcaz zevkimiz gibi bişeyler artık
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
aman sen genede servise götür bi baktır dostum olmasa plakasını bi yazasana bana yarın bi arkadaşı arayıp baktırayım kazası belası varmı diye
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst