aslıda gelmek istiyorum bakalım kısmetse benim öbür planıda biliyorsun yunanistana gitmek ama ilk önce motosiklet deyştirmek lazım![]()
farketmez benim için ama gönlümde güzelbi shadow yatıyor aha ulan aha şu paranın gözü körolsunr:
hele bi ozaman gelsinde bakıcaz artık önceden söz vermiyorum artık malum
evet şimdilik kimse bişey diyemez.yaklaşık 4 aydan fazla var.hayat ne gösterir bilinmez.fakat yinede önlemlerimizi alalım.neler mi?
1-)yeterli olan bütçeyi ayarlamak
2-)seyahate yakın motorlara bakım
3-)pasaport yada vize sorunlarınız varsa bu işlemleri bitirip sınır çıkışına hazır olmanız
4-)seyahat tarihine başka proje.proje,randevu vermeyin
5-)seyahat için gerekli araç ve gereçleri temin etmek
6-)geçici süreliğine TR'ye hoşcakal demek :queen:
aklıma bu kadar geldi.fikirleriniz varsa sunun :wiinkk:






mesut gecen sene arkadaşlar giti
türk pasaportu gerekli çünkü burda motosikletle çıkıyorsun
onu türk pasaportuna işliyorlar ama kanunlarda bi deyşiklik olduysa bilmiyorum
vala ne diyeyim gimiş kadar oldum ama gidersek bi akşam barada gidelim biraz eyleniriz :cherry: