[Bulgaristan - MT]

Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
sumensko, harikasın Bratmi, cok sasırdım kendi fotograflarımı gorunce...:mrgreen: Müzikler de 10 numara bu arada...:cat:

Tepelerin ardı BULGARİSTAN...

dsc02609uu8zi0.jpg

By bulosele, shot with DSC-P10 at 2008-03-28
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
güzel videomuş sagol sen nereler kayboldun jotif gözükmüyorsun ortalıklarda
 
Katılım
5 Mar 2008
Mesajlar
205
buralardayım... da hem nette sorun yaşadım bide işlerim vardı onları koşturdum
rahata kavuştuk şükür
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
14
anam toprağım burda mt kurmuş ben daha yeni görüorum yazıklarım olsun bana :( tüm gçömen kardeş ve abilerime selamalr diorum :))
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
slms mıllet nerde bu gocmenler yaa bı kac tane var pıyasadaa mustafa abı sen nerdesın yaa cıkmaz oldu sesın solugun festıval ıcın kac motor var adı bakalım gocmenler nasılmıs gorsunler waaaaa cabık toplasın wa selskiler hadi ba turgut sen nerdesın eeeeeyy snımkalar yakıyee dogrudan ortalıgı ::cat:


e brat sen gelmeye karar verdin sonunda nasıl düzeldin dimi artık heralde işe de gidiyon.
artık örendin dimi buralarda dolaşmaya daha fazla katılımcı olrsun dimi.

anam toprağım burda mt kurmuş ben daha yeni görüorum yazıklarım olsun bana :( tüm gçömen kardeş ve abilerime selamalr diorum :))

brat hoşgeldin aramıza bide biraz detay verseydin nerelisin ne yaparsın nerde oturuyon?

mesut ben unuttum sana söylemeye şu motosikletini satığın adam hani çalışmıyo diye aradı demiştin ya?
sen ona hiç sordunmu kırmızı düğmeyle öynamışmı çünkü çoğu kişi yeni aldıkları motosikletlerde bunu dikkate almazlar ve sonra başları çok ağırır bi motor stop düğümesi yüzünden.
tecrubeden biliyom 19 sene önce bende ilk aldığım çezet 350 ile başıma geldi bulgarda arkadaşla gezelim derken 8 km. motor ittik o düğümenin yüzünden:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
ya artık kesin bi liste çıkartalım bursa için ama benim durumda daha tam belideyil doktor en az iki hafat daha motora binme diyor çıldırıcam :pr:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
ooooooooo 24 saat olmadı en son girişim.MT'de neler olmuş neler.öncelikle yeni 2 arkadaş görüyorum.hoşgeldiniz braçetler :rendeer: bulosele yeni motor mu aldında haberimiz mi yok :silent: o resimdeki de kim?..mustafa abi hondaya yöneldim demeyim.ilk önce özellikleri bide en önemlisi fiyatını öğreneyimden ondan sonra bakıcaz.bu arada hyo arayışlarına son sürat devam ediyorum.sahibinden.com'da bandırmadan bir siyah hyo var.o arkadaşla görüştüm.şimdilik en sıcak ona bakıyorum.yinede arayışlarım devam diyor :bounce: kısmet bakıcaz artık.bu arada illada hyo alacağım diye bir şart yok.uygun bir motor görür yada duyarsanız haberim olsun.başka modellerede düşünebilirim.ilk sırada hyo ama :p(gitti siyah inci gittiiii..hala içim yanıyo beeee :mrgreen:)
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
ne o motorumu deiştirdin bırçet senmisin resimdeki

Bratmi resimdeki benim ama motor bi arkadasın, resim Hamzabeyli sınır kapısı taraflarında cekildi.

indian mummy, hosgeldin kardesim. Kendini bi tanıt bakalım. Lüleburgaz'ın icinden misin? Sakızköy'ü bilir misin?
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
arkadaşlar şimdiden az çok BG seyahati için konuşalım mı ne dersiniz? çünkü uzun ve ciddi bir seyahat olacak.şimdiden tebbirlerimizi almaya başlayalım ne dersiniz?aşağı yukarı hangi tarihte gidilir.herkes uygun zamanlarını yazsın ona göre bişeyler ayarlayalım.ooooo daha çok var şimdiden konuşulur mu demeyin zaman su gibi akıyor.fuara 2 ay var daha diye konuşuyorduk ama geldi geçti bile.yavaş yavaş plan ve projeler başlayalım.bana göre ağustos uygun.ağustos gibi işi bırakmayı düşünüyorum.daha önce için izin istesem vermezler.(tek elemanım)...eevet bu konuda k düşüncelerinizi bekliyorum :bounce:
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
arkadaşlar şimdiden az çok BG seyahati için konuşalım mı ne dersiniz? çünkü uzun ve ciddi bir seyahat olacak.şimdiden tebbirlerimizi almaya başlayalım ne dersiniz?aşağı yukarı hangi tarihte gidilir.herkes uygun zamanlarını yazsın ona göre bişeyler ayarlayalım.ooooo daha çok var şimdiden konuşulur mu demeyin zaman su gibi akıyor.fuara 2 ay var daha diye konuşuyorduk ama geldi geçti bile.yavaş yavaş plan ve projeler başlayalım.bana göre ağustos uygun.ağustos gibi işi bırakmayı düşünüyorum.daha önce için izin istesem vermezler.(tek elemanım)...eevet bu konuda k düşüncelerinizi bekliyorum :bounce:

bratçet ben büğük ihtimal 01,08\03,08,2008 de gidecem çünkü benim gitmek istediğim moto festival o zaman bizim orda yani st.zagora geçen sene gittim harikaydı bu senede gitmek istiyom.
onun haricinde bilmem belli olmaz ben bazen kafama estimi atlayıp motosiklete gidiyom ama ağustos kesin benim içinin.
gelen olursa sevinirim olmassa canınız sağolsun
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
vayybeeeeee ben askerde olacağım napalım kader diyelim

ne zaman gidiyorsunki askere

bratçet ben büğük ihtimal 01,08\03,08,2008 de gidecem çünkü benim gitmek istediğim moto festival o zaman bizim orda yani st.zagora geçen sene gittim harikaydı bu senede gitmek istiyom.
onun haricinde bilmem belli olmaz ben bazen kafama estimi atlayıp motosiklete gidiyom ama ağustos kesin benim içinin.
gelen olursa sevinirim olmassa canınız sağolsun

bate bu sene gen gidiyorsun festivale yani o güzel bakarsın bizde geliriz
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst