[Bulgaristan - MT]

Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
600f fuarda konuşmuştukya hatırlamadınmı hala

hatırlar gibi oldum ama tam anlamıyla çıkartamadım :silent: bir daha açıklar mısın? çok para ister o yaaa :silent:

AZ ÖNCE MOTORU ALAN KİŞİ ARADI MOTOR ÇALIŞMIYORMUŞ.GAZ YEMİYOR DEDİ.BİRDE ATEŞLEME SAĞLAMIYORMUŞ.öle bir sorunu yoktu ama neden oldu anlamadım.şu saatten sonra beni ilgilendirmez ama ayıp olur yine.motorumun arkasında olmam lasım daima.neden öle bir sorun yaptı kafama takıldı şimdi :silent: acaba beni mi özledi :queen:
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
YA HONDA 600f
bence seni makina daha ilk günde seni özledi:queen: hemde fena biçimde
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
YA HONDA 600f
bence seni makina daha ilk günde seni özledi:queen: hemde fena biçimde

sorun çıkardı diye benim canım sıkıldı şimdi.bende kesinlikle öle bir arıza belirtisi olmamıştı:pr: neyse sahibi o artık.servise götürüp baktırsın.şu 600f kaç model kaç KM'De kazası-darbesi felan var mı?kaç para istiyor:silent: konuş bakalım ne diyecek
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
playboy_77, hayırlı olsun, üzülme Hyosung sana bunun acısını unutturur, merak etme!
Bu arada satıs islemlerini nasıl yaptınız, masraflar? Bu detaylardan bahseder misin?
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
playboy_77, hayırlı olsun, üzülme Hyosung sana bunun acısını unutturur, merak etme!
Bu arada satıs islemlerini nasıl yaptınız, masraflar? Bu detaylardan bahseder misin?
notere gidiyorsun 190 ytl bayılıyorsun okadar :p noter gereken işlemleri yapıyor zaten.(bide temiz kağıdı alıyon savcılıktan)

biliyorum bu videoyu.çok önceden izlemiştim.paylaşım için teşekkürler :rendeer:
 
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
brat senin hayal da tam hayal gibi görünüyo yani:queen:
ama bu işler belli olmaz inşalla bir gün sende bunlardan birine binersin sumenskoyla beraber gümbür gümbür:cat:
şöyle olsa ne güzel olur dimi mavisi sumensko nun kırmızıda senin ve takılıyonuz beraber.
renkleri şimdiki motorlarınıza göre söyledim sonra kızmayın:p




kızma bratçet olucak yavaş yavaş birde ikinci sıradaki birinci satırı dene ben ondan yapıyom bide göndermeden ön izleme yap olmasa yine dene taki olanakadar.
videoresimleri135rc7.jpg
[/URL][/IMG]
bakbu resmi senin için koydum siteye bakayım dedim ama resmi yüklemişken bide koyayım dedim.
rsim yükleninc(hotlink for forums (1) yazan yerden kesip foruma yapıştıracan.
hadi bidaha dene bizde şöyle güzel güzel görelim resimleri:cat:

USTA UÇUYOSUN BAKIYOMDA YALNIZ KASK NERDE











mustafa abi teşekkürler yardımların için....:cat:

GİTİ GÜZELİM MOTOR SATIN HE İNSAN SAKLARDI ONU BEN HALA SAKLIYORUM MOBİLETİMİ YAZIK OLDU KANUNİYE
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
playboy_77 daha konuşamadım ama yarın konuşurum herhalde
açması lazım ben yinede bi bakarım tekrar
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
özgür abi maddi durumum el verse hayatta satmam ama hyosun için mecbur satmak zorunda kaldım yaaa.içim acıdı ama mecburdum :salut:

playboy_77 daha konuşamadım ama yarın konuşurum herhalde
açması lazım ben yinede bi bakarım tekrar

tmm abi ne zaman konuşursan haber verirsin.:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
playboy_77, peki ruhsat isi nasıl oluyor? Alan kisiye mi verdin ruhsatı? Onlarla mı cıkartacak yeni ruhsat? yoksa vermedin mi? Nasıl oluyor acıklarsan sevinirim. Yarın oburgun 2. el motor alırken ya da satarken sakata gelmemek icin soruyorum. Herhangi bi sorun cıkma olasılıgı var mı? Varsa bunlar neler?
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
bulosele gratski noterden satışı verdikten sonra ruhsatı vermek zorundasın zaten noterden satışı vermeden kimseye ne motosikleti nede ruhsatı ver cünkü satışı verene kadar olabiliecek herşey ruhsat sayibinin üstüne kalır kaza vs...
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
alpino, noterden satısı verdikten sonra motor bizden cıkmıs oluyor yani, degil mi?
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
şumensko kaskı kaybetmişis yahu.:queen:
eski gümlerin hatırına öyle kaskız dolaştık nabalım şunun şurasında son 10 yıldır kaskız dolaşmıyom ama kask harbiden güzel bişey tavsiye ederim:cherry:

vay mesut sattın zavallı kanuniyi aa bakıyomda birden hondaya heveslendin hadi bakalım hayırlısı inşalla alırsın.
 
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
89
slms mıllet nerde bu gocmenler yaa bı kac tane var pıyasadaa mustafa abı sen nerdesın yaa cıkmaz oldu sesın solugun festıval ıcın kac motor var adı bakalım gocmenler nasılmıs gorsunler waaaaa cabık toplasın wa selskiler hadi ba turgut sen nerdesın eeeeeyy snımkalar yakıyee dogrudan ortalıgı ::cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst