^^^^ Bugün Benim Doğum Günüm ^^^^

Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Bugün Benim Doğum Günüm :queen: :flower: ::alkiis:: ::repci:: ::biggrinn ::haapppy: ::coool:: ::sefereee ::cheeeeer ::friends: ::shake2:: ::dpac:: ::xs22:: ::xs06:: ::xrock:: ::xtongue: ::sorcerer ::blushani ::comico:: ::gleam:: ::wish:: ::wish:: ::wish:: ::wish:: ::wish::

Evet ne hediye alıyorsunuz :bounce:



------------

Vay be. Bu konuyu açalı bir sene olmuş. :cyclopsan

Bakalım kimse fark edecek mi? :p
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Ayrıca bugün doğum günü olan diğer arakadaşlarımızında doğum günü kutlu olsun

 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Doğum gününüz kutlu olsun.:rendeer:
Daha önce bilseydim,hanıma pasta yaptırır,seni anarak bir güzel yerdim.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
^^^^Doğum günün kutlu olsun dostum:rendeer:^^^^
Sana bir RT1200 almak isterdim ama İzmir de değilsin:pale: :)
Benim doğum günümde 6 ekimdi,6 ekim akşamı ablam sağolsun boxer almış,sebebini sorduğumda bu gün senin doğum günün dedi sonra hatırladım:p

Bu arada kaç oldun?:wiinkk:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tekerine hava aldım la :mrgreen:
 

TNT

Katılım
3 Mar 2006
Mesajlar
181
İyiki doğdun.. Doğum günün kutlu olsun :rendeer: :rendeer: ::wish:: ::wish:: ::wish::
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
mutlu yıllar hemşerim:rendeer:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
wayss... tanımıyorm ama ii ki doğdun be kardeşim!!

sana en güsel hediyeyi gönderiyorum : mujxxxxxxxxx :)
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
^^^^Doğum günün kutlu olsun dostum:rendeer:^^^^
Sana bir RT1200 almak isterdim ama İzmir de değilsin:pale: :)
Benim doğum günümde 6 ekimdi,6 ekim akşamı ablam sağolsun boxer almış,sebebini sorduğumda bu gün senin doğum günün dedi sonra hatırladım:p

Bu arada kaç oldun?:wiinkk:

eğer alacaksan gelirim :mrgreen:


tekerine hava aldım la :mrgreen:


İyiki doğdun.. Doğum günün kutlu olsun :rendeer: :rendeer: ::wish:: ::wish:: ::wish::

mutlu yıllar hemşerim:rendeer:

wayss... tanımıyorm ama ii ki doğdun be kardeşim!!

sana en güsel hediyeyi gönderiyorum : mujxxxxxxxxx :)


teşekkürler arkadaşlar :rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Doğum günün kutlu olsun...:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:

Bu gün doğanlarında doğum günleri kutlu olsun....:rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Su Silahı;482817' Alıntı:
Mutlu yaşa mostwanted. Her şey gönlünce olsun.:rendeer:

Doğum günün kutlu olsun...:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:

Bu gün doğanlarında doğum günleri kutlu olsun....:rendeer: :rendeer: :rendeer:

dogum gunun kutlu olsun, nice yaşlara

teşekkürler :rendeer:

muratdiksöz;482830' Alıntı:
Doğumgünün kutlu olsun (yarın da benimki:cherry: )

şimdiden seninde doğum günün kutlu olsun :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst