- Katılım
- 3 Ocak 2006
- Mesajlar
- 4,679
- Konu Yazar
- #1
Bugün Benim Doğum Günüm :queen: :flower: ::alkiis:: ::repci:: ::biggrinn ::haapppy: ::coool:: ::sefereee ::cheeeeer ::friends: ::shake2:: ::dpac:: ::xs22:: ::xs06:: ::xrock:: ::xtongue: ::sorcerer ::blushani ::comico:: ::gleam:: ::wish:: ::wish:: ::wish:: ::wish:: ::wish::
Evet ne hediye alıyorsunuz :bounce:
------------
Vay be. Bu konuyu açalı bir sene olmuş. :cyclopsan
Bakalım kimse fark edecek mi?
Evet ne hediye alıyorsunuz :bounce:
------------
Vay be. Bu konuyu açalı bir sene olmuş. :cyclopsan
Bakalım kimse fark edecek mi?
Son düzenleme:
