- Katılım
- 29 Ocak 2007
- Mesajlar
- 4,992
mekanınız hayırlı olsun mustafa kardeşim
)inşallah birgün ziyaret ederiz
aslında iki de ranza olsa bırde her sehırde böyle mt büroları olsa ne guzel olur yoldan gelenler uğrar mısafır olur gerci hepinizin gelen mısafırı ağırlayacağınızdan şüphem yok maraş insanı sıcaktır askerliğimi antepte yaptım fakat kısada olsa maraşta bulundum mekanınız hayırlı uğurlu olsun bol keyıfli muhabbetler dılerım:rendeer: