buda kahraman maraş mt bürosunun masalı ve sandalyeli hali

Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
tüm iyi dilekleriniz için sağolun hebimizin burası arkadaşlar nereden gelirsenız gelin motorcu olmanız yeter kapımız hebinize açık amacımız zaten dışarıdan bu tarafa yolu düşen arkadaşlarımızı ağırlayabilmek tir ondan dolayı başka birinin işlettiği mekan değilde kendi mekanımızı tuttukmekanımızı diyorum çünkiş burası tüm motor sever kardeşlerimize açıktır
 
Katılım
23 Mar 2009
Mesajlar
2,946
aslında iki de ranza olsa bırde her sehırde böyle mt büroları olsa ne guzel olur yoldan gelenler uğrar mısafır olur gerci hepinizin gelen mısafırı ağırlayacağınızdan şüphem yok maraş insanı sıcaktır askerliğimi antepte yaptım fakat kısada olsa maraşta bulundum mekanınız hayırlı uğurlu olsun bol keyıfli muhabbetler dılerım:rendeer:

güzel fikir:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst