Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Hayırlı uğurlu olsun hocam maşallah Allah kaza bela dert deva vermesin tekerin hep düz bassın depon hep dolu olsun polis hiç çevirmesin tütütütü maşallah
Hayırlı uğurlu olsun hocam kawasaki yeşili candır. Ben oldum olası sticker olayını sevmiyorum En güzeli orijinali her zaman. Ama tabi sahibi sizsiniz zevk meselesi Kazasız belasız sürüşler inş.
Ben olsam o kaskla o motora binmeye utanırım valla.geçen 2012 sarı gsxr 1000 geldi bizim buraya adamda tindirik ls2 kask hiç bi karizması kalmadı gözümde...