buda benim zx6r ım :)

Katılım
27 Mar 2012
Mesajlar
27
allah herkeze istediği nasip eder inşaallah sizin yapmanız gereken tek şey önce hedefinizi belirleyip ona ulaşmak için bi yol haritası çizmelisini
19991015076_10200792570469394_1725898983_o.jpg

ou13ki.jpg

2upzrqa.jpg
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Hayırlı olsun... Bu kasaların pek temizi kalmadı piyasada. Ararken kaç motora baktınız :)
 
Katılım
27 Mar 2012
Mesajlar
27
13 e 14 e de vardı ben 2 fazla vereyim temizini alayım dedim temiz olduğuna inanıyorum
 
Katılım
15 Tem 2012
Mesajlar
782
Hayırlı uğurlu olsun hocam :) maşallah Allah kaza bela dert deva :) vermesin tekerin hep düz bassın depon hep dolu olsun :) polis hiç çevirmesin :) tütütütü maşallah :)
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
Hayırlı uğurlu olsun hocam kawasaki yeşili candır. Ben oldum olası sticker olayını sevmiyorum :) En güzeli orijinali her zaman. Ama tabi sahibi sizsiniz zevk meselesi :) Kazasız belasız sürüşler inş.
 
Katılım
8 Eki 2011
Mesajlar
338
Kask galiba "LS2" İNSALLAH kalitesini(!) (ve yesil canavara yeterliliğini) gormezsiniz
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Ben olsam o kaskla o motora binmeye utanırım valla.geçen 2012 sarı gsxr 1000 geldi bizim buraya adamda tindirik ls2 kask hiç bi karizması kalmadı gözümde...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst