- Katılım
- 5 Eki 2006
- Mesajlar
- 15,037
hayırlı olsun ikiniz içinde
alanada satanada hayırlı olsun. allah kaza bela göstermesin.
bu arada saglam pazarlık yapmışın. forumdan takip ettigim kadarıyla motor temiz. bende 600f düşünüyordum fakat büyük ihtimal yeni kasa 600 rr alacagım. piyasada temiz 600f bulmak zor çünkü.
E sen hic kullanma, senin yerine kullaniversin cako![]()
Hayirli olsun.
hayırlı olsun güle güle bin caroline :cherry:
:cherry::cherry::cherry:kendim ali kaptan gibi hissettim bi an![]()
Tebrikler, Hos motor almıssın
Bir zamanlar ben de F için can atardım.Doydum...
Şimdi Yol yapacağım motorlara bakınıyorum...
XX lere GSXF750 lere , Banditlere
Umarım Cakalaz gibi temiz bakarsın, Sorun yasamazsın canım :bounce: