Buda benim yeni canawar... Kod Adı: Caroline :D

Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
473
Benim eski hyobusa yı sattım (Hyosung)... Satınca birden boşluğa düştüğümü hissettim.. Aslında motor almak için mayıs ayını bekliyordum fakat olmadı yine sabredemedim. Forum daimi üyelerinden Cakalaz'ı tanırsınız. Onunla motorunu bana satması için uzun zamandır konuşuyordum. Allah için çako motoruna çok iyi bakan bilinçli bir motosiklet kullanıcısıdır. Neyse uzun süren uğraşlar ve görüşmelerden sonra motorunu satın aldım.... Honda CBR600F.. Orjinal 36000 km de, bakımları yeni yapılmış tertemiz bir motor...

Avantajlarım ;

1 - Motosiklet'i Rizden trabzona aldım geldim, 20-30 tl benzin masrafı çıktı sadece, onuda saolsun cakalaz karşıladı :D
2 - Motosiklet tanıdığım, bildiğim uzun bir süredir beraber yediğimiz ve içtiğimiz cakalazın motoru olduğu için gönül rahatlığıyla aldım.
3 - Motosiklet bakımdan yeni çıktı ve 4000-5000 km sonra ancak bakım yaptıracağım.
4 - Buji, akü, zincir dişli takımı vs.. gibi parçalar yeni değişti...
5 - Noter masrafını cakalaza kastım :queen: Web sitesi yapmam karşılığında tabi :thumleft:
6 - Rizede ki motor ustası İsmail ustanın işçiliği dillere destandır. Bu yüzden usta açısından da yine içim rahat.
7 - Motorun tüm yedek parçaları cakalaz tarafından tarafıma verilmiştir.
8 - Motorun brandasını hediye olarak aldım :flower:
9 - Motoru rize'den cakalaz sürerek trabzona kapıma kadar getirdi (Çok yağmur vardı valla)
10- Motorun sağ grenajındaki çiziklerin tamiri ve egzost bakımı için cakalazdan "onları da ben yaptıracağum kanki, sen merak etma" sözünü aldım :rendeer:


ve yeni motorumun fotoğrafları...

dsc7380i.jpg


dsc7381p.jpg


dsc7383w.jpg


dsc7402r.jpg


dsc7403w.jpg


dsc7404.jpg


dsc7407.jpg


dsc7408w.jpg


dsc7410.jpg


dsc7411.jpg


dsc7414t.jpg


dsc7417a.jpg


dsc7419.jpg


dsc7422c.jpg


dsc7424.jpg


dsc7425.jpg
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
Bir üstüne para almadığın kalmış yahu :p

Hayırlı olsun. Tekerin düz bassın. Keyifli günlerde kullanmanı dilerim.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
hayırlı uğurlu olsun abilerim ikinize de biri sattığı biride aldığı için :D
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
vaybe hep şu caroline binmeyi hayal ediyordum belki bizde birgün bineriz:cat: tepe tepe kullan bilindik motor almak içini rahatlatır adamın hayırlı olsun
 
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
77
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun güle güle kullan.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Ahmet tekrardan hayırlı olsun. Kazasız bealasız kullanman dilegiyle.Bu arada dün Trabzon'dan çıkarken özellikle yavaşlattı 3-4 km motoru izleyerek gittik.Rize'ye geldigimizde ise ilk sözü "acaba motoru satmasamıydım" oldu:mrgreen:. Ona göre satma niyetin felan olursa cakalaz tekrar alabilir bilgin olsun:p
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
tebrik ediyorum, allah utandırmasın! kazasız belasız güzel günlerde kullanman dileğiyle :) hayırlı olsun.
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
473
Bu arada Ahmet şu fotoğrafları göndersen diyorum artık:)

fotolar pek güzel çıkmamış kardeşim, acele ile çekince ve ayaklık olmayınca pek iyi çıkmadılar. gündüz gözüyle geldiğinde diğer makinemle çekim yaparız artık. ben yine de gönderirim fotoları ama...

motoru tekrar geri satabilirim çakoya, ona söyle üzerine 1000 tl koydum :D gelsin alsın..
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Çok harika. :) Hocam ya sen çok sağlam pazarlık yapıyorsun. Ya da cakalaz seni çok seviyor. :) Al kardeşim bu da motosikletin parası deyip para vermediği kalmış. :) Hayırlı olsun. Böyle arkadaşların olduğu için çok sevin bence. :) Yakışıklı motör. :)
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
473
Çok harika. :) Hocam ya sen çok sağlam pazarlık yapıyorsun. Ya da cakalaz seni çok seviyor. :) Al kardeşim bu da motosikletin parası deyip para vermediği kalmış. :) Hayırlı olsun. Böyle arkadaşların olduğu için çok sevin bence. :) Yakışıklı motör. :)

Ben çok iyi pazarlık yapamam kardeşim ama bizim çako saolsun :D Sever beni kerata, tabi bende onu severim, gül gibi geçinip gideriz :D Böyle arkadaşlarım olduğu için sevinmemek elde değil doğrusu :) Allah size de böyle arkadaşlıkları nasip etsin :)
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Güle güle kazasız belasız kullanman dileğiyle:rendeer: Vay be çiçek gibi motor diyesim geldi fotoları görünce:)
 
Katılım
24 Ocak 2010
Mesajlar
612
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun.
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
1,141
Motosikleti
Honda Crf250L
hayırlı ugurlu olsun kardeşim..
nice benli gezilere :D:D
bende gökhanın motoru mu alsam ne yapsam :D:D
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Hayırlı olsun kazasız belasız kullanımlar.
Cakalaz gibi dostun olduguna sevinmelisin,az daha zorlasaymışşın bir sonraki bakımlarıda kabul ederdi kardeşin :)

şaka bir tarafa arkadaştan motor almak en güzeli,nasıl bir makina aldıgını bilmek kadar güzeli yok.hem her zaman yanında sıkıldımmı cakalaz'a postalarsın :)
 
Katılım
2 Ara 2010
Mesajlar
325
çakalaz da artık 1000 liğe geçiyor galiba

---------- Post added at 13:12 ---------- Previous post was at 13:10 ----------

abi bu arada hayırlı olsun senin içinde motorun maşallahı var yani sadece o hız sabitleyici eder zaten 3 000 :queen::flower: :) :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst