- Katılım
- 14 Haz 2006
- Mesajlar
- 8,146
eyvallah kardeşimbakalım biz ne zaman doyacağız...
ama bana öyle geliyor ki sen biraz erken doydun..
Bunun km ile ilgisi yok Ahmet biliyorsun. Adamda erken sıkılma gibi bir hastalık var. 6ay kullandıktan sonra Y2K olsa nafile
Son düzenleme: