Buda benim yeni canawar... Kod Adı: Caroline :D

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
eyvallah kardeşim :) bakalım biz ne zaman doyacağız...

ama bana öyle geliyor ki sen biraz erken doydun..

Bunun km ile ilgisi yok Ahmet biliyorsun. Adamda erken sıkılma gibi bir hastalık var. 6ay kullandıktan sonra Y2K olsa nafile :)
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
473
Bir AY içerisinde, 20-25 Kez Trabzon-Rize yaparsan :) Sen de cok cabuk doyarsın canım :)
Biraz daha alıs da yakıt cok canını yakacak :p


öyle bir ay içerisinde doyabileceğimi sanmıyorum... ben senmiyim ki 1 ay içerisinde 20-25 trabzon-rize yapabileyim , zenginim ama o kadar da değil :p en azından senin kadar değil diyeyim..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst