Takman da fayda var biliyorsun değil miEvet bak ybr aynası güzel fikir
![]()
İyi hoşda( zevk meselesi ) aynanız neden yok ? :silent:
heralde eve girmiyordu onun için söktü arkadaş
ilk resimde :wiinkk:
Sen motoru yatağa da sokarsın wallahi![]()
Motor güzel hoş olmuşta senin ön sinyallerinde nerde bakalım :mrgreen: Motosiklet.net kullanıcılarının gözünden bişey kaçmaz :mrgreen: